Wij geven vaak boekjes om ze nog even stil te houden
of zo’n tekentablet.
Ze hebben zelf een nachtlampje en die mogen ze aanzetten, en de boekjes zijn ook makkelijk te pakken voor hun, maar vaak roepen ze toch eerst ons.
Wij geven vaak boekjes om ze nog even stil te houden
of zo’n tekentablet.
Ze hebben zelf een nachtlampje en die mogen ze aanzetten, en de boekjes zijn ook makkelijk te pakken voor hun, maar vaak roepen ze toch eerst ons.
Ik zie door de magneten de tegels niet meer. Ik wil allebei mijn kinderen een set geven voor sinterklaas zodat ze echt even wat kunnen bouwen. Maar wat is een prima merk dat niet al te prijzig is?
Werken gewoon goed, kinderen spelen er echt veel mee
En lekker veel ook, met 20 tegels kun je niet zoveel. En er zitten 2 onderstellen met wielen bij, dat vinden ze ook erg leuk
Je hebt er nu inderdaad zoveel! Ook bij de action en de kruidvat bijvoorbeeld maar ik heb van allerlei merken dus ik zou gewoon een leuke set of sets kiezen, merk niet verschil in de duurdere merken of de goedkopere, het werkt gewoon hetzelfde.
Ah ja deze zag ik idd ook! Ja ik wil ook gewoon allebei 100 tegels doen haha. Goed om te weten dat deze prima zijn.
Ja dit krijg ik dus niet zo goed voor elkaar. Ze kan zelf haar lampje aanzetten en boeken pakken, maar ook als wij het doen blijft ze niet zitten. Misschien toch ook iets nieuws erbij leggen!
En ik denk ook echt ‘trainen’ (wat de naam van het voorwerp al zegt). Dus net als wat je 's avonds zou doen als je wil dat je kind in bed blijft liggen: consequent zijn, eerst dichtbij en steeds meer afstand, geen gezellige gesprekjes (geen idee, wat werkt voor jullie).
Ik heb daar in de ochtend eeeeecht geen zin in, maar merk dat ook hier een consequente aanpak het beste werkt.
Pffff ja ik ben er ook een poosje terug geweest, echt een enorme teleurstelling.
Ik heb magnatiles, action en Kruidvat, Allemaal hetzelfde. Ik vermoed wel dat er merken bestaan die “beter” zijn, maar mijn kind kan hier prima huisjes en torens mee bouwen!
Deze heb ik ook, Magnaminds is echt een fijn merk vind ik. Veel tegels en diverse set aan vormen
Mijn dochter wordt nu 's nachts wakker en voelt dan koud aan, haar kamertje is ook niet heel warm. Ze slaapt in een romper, pyjama van katoen en dan een tog 3.0 hema slaapzak. Ik zit te kijken naar dunnere maar wel wollen pyjamas zoals deze van joha
maar zie ook dikkere pakken zoals deze van engel natur.
wat zouden jullie aanraden?
Bij die pyjama met voetjes kun je misschien sokjes met antislip erover heen aantrekken.
Hier slaapt mijn kind in wollen romper, wollen legging en wollen shirt. En dan Hema slaapzak. Maar heeft het soms ook koud. Dan leg ik er nog een wollen dekentje overheen. Is een dekentje geen optie? Dan hoef je geen nieuwe pyjama’s te kopen
Mijn kind heeft het ook vaak koud maar wil absoluut geen deken. Hier heb ik de geniale tip gelezen om er dan nog een hema slaapzak overheen te doen waarvan de mouwen eraf geritst zijn! En in geval van mijn kind binnenstebuiten achterstevoren want anders maakt ie de ritsen open. Dus alles wol en dan dubbele hema slaapzak.
Met voetjes eraan is wel lekker, maar als je baby in verhouding lange benen heeft dan zijn dit soort pakjes al heel snel te klein. Dan beter zonder voetjes en gewoon sokjes erbij aantrekken.
Hierom zou ik dat soort pakjes met voetjes niet meer kopen, ze zaten bijna nooit goed bij mijn kind. Vaak net iets te klein maar te groot is ook niet fijn want je kan de broek niet dubbel slaan.
Hoe koud zijn jullie slaapkamers? Ik heb mijn kind in zo’n puckababy herfst slaapzak gedaan met een romper en kleertjes aan, zonder sokken en die werd in het zweet wakker bij 18 graden. Nu dus een Lodger slaapzak zonder mouwen want ik vind zonder kleren aan erin onhandig met hoe we haar in slaap krijgen / vaak al zo loom is en dan moet alles nog uit.
Overdag 17/18 graden en ‘s nachts 14/15, met het raam open.
Ah ja dat is wel een stuk kouder dus dan snap ik het beter!
Volgensmij zijn die puckababy dingen echt mega warm haha. Ik heb zo een 4 seasons en hij ligt nu in de hele totale slaapzak in alleen een romper + broek en volgensmij is dat voor nu prima. Kamertemperatuur is meestal ongeveer 15/16 graden gemiddeld.