Nouuu wat ontzettend shit dit hee. Inderdaad hopelijk met een goede reden maar kan me voorstellen dat je denkt oke dit doe ik niet meer.
Ik ben heel benieuwd wat ‘mijn gezin’ ervan gaat vinden!
Nouuu wat ontzettend shit dit hee. Inderdaad hopelijk met een goede reden maar kan me voorstellen dat je denkt oke dit doe ik niet meer.
Ik ben heel benieuwd wat ‘mijn gezin’ ervan gaat vinden!
Huh wat een takkenteef!! Misschien naar de voedselbank brengen??
Ze zegt nu dat als ik het opnieuw verstuur naar een ander adres, ze het wel wil halen. Maar dat adres is vlakbij dat pakketpunt waar het nu ligt. Kan me niet voorstellen dat je in een situatie zit waarin jijzelf en iedereen die je kent niet binnen een week naar een PostNL punt kan gaan.
Ik heb dus weinig zin ook om nog eens moeite te doen, en extra te betalen om nog eens te verzenden.
Ik heb gemaild naar de stichting of ik er op een of andere manier een ander gezin blij mee kan maken, en anders gaat het idd naar de voedselbank oid.
Misschien heeft ze een verbod voor dat bepaalde pakketpunt, of kan ze er om veiligheidsredenen niet heen. Maar bijzonder is het wel.
Heeeel raar zeg,’alsof je niet iemand anders ff je pakketje kan laten ophalen. Jammer van al je moeite!
Nou jongens!! Waar is jullie inlevingsvermogen zeg. Ik snap heus dat dat het niet leuk als al je de moeite doet. Maar om er maar vanuit te gaan dat.hier kwade wil in het spel is en weet ik veel. De meeste mensen zullen ook niet voor hun lol gebruik maken van deze actie en ik denk dat je er best van uit kan gaan dat deze vrouw gewoon een goede reden heeft hiervoor.
Ik vind dit zeker een aanrader maar voor jongere kinderen, vanaf 1,5 jaar ongeveer. Ik weet niet of het bij 2,5 nog zo leuk is. Wel als aanvulling wellicht, mijn oudere kind gebruikt het wel nog als mijn dreumes ermee bezig is maar pakt het niet uit zichzelf
Hema heeft deze stiften ook. Mijn dochter van bijna 3 vindt het volgens mij niet heel leuk, ze pakt het in ieder geval niet uit zichzelf en als ik alleen dit geef zet ze een paar stippen en wil ze het vervolgens als stift gebruiken of vraagt ze om stiften. Omdat de vloeistof best dun is vind ik het ook sneller troep geven dan drogere stiften. En de dop krijgt ze er niet goed op en af. Djeco heeft ook een knutselset met volgens mij 2 van deze kleuren en kleurplaten erbij die je dan met stipjes kan vullen, dat ziet er wel geinig uit.
Wellicht help ik hier iemand mee, ik was echt al weken op zoek naar chille broeken. Heb ze nu van Most Wanted gekocht, die Julie pants. Heb normaal broekmaat M en nu L gekocht en denk serieus dat ik die tot en met het einde van mijn zwangerschap aan kan. Er zit mega mega veel elastiek boven en zit super comfy. Enige rare is dat ik 1.70 ben en lengtemaat petite nodig heb, de broeken zijn 35 euro dus verwacht geen ‘luxe’ broek maar dit is echt gewoon top. Wellicht heeft iemand hier iets aan want ik was echt hopeloos aan het zoeken ![]()
Zit er ook stretch in de stof bij de benen? Of alleen bij de buik?
Deze tip komt op het goede moment! Ik twijfel alleen of ik wel een maat groter moet kopen en of alles dan niet veel te wijd wordt? Ik heb een vrij bescheiden buik en ik heb nog maar week of 9/10 te gaan…
Er zit beetje stretch bij de benen maar de fit is sowieso best losjes, mijn benen zijn wat breder en het zit helemaal prima.
Hmm, mocht je vlakbij Rotterdam wonen kan je het daar passen & anders gewoon 2 maten bestellen? Ik heb liever dat mijn broek iets te los zit dan te strak zeker nu
Iemand die me advies kan geven? Dochter van net 3 is al een sinds voor de zomer zindelijk, ook 's nachts, maar sinds een paar weken is heeft ze 's nachts toch weer een nat bed. Er speelt veel in haar leventje, ze wordt grote zus en is gestart op een nieuwe groep op de opvang, maar het wordt voor ons wel irritant nu. Zouden we (tijdelijk) terug kunnen gaan naar een luier in de nacht?
Ja zou ik wel doen, waarom niet? Even weer rust voor iedereen tijdens deze drukte. Ik zou wel een luierbroekje doen en het geen luier noemen maar een nachtbroekje oid
Ik dacht ook; nee niet weer een luier ‘s nachts, want dan went ze daar weer aan. Maar we waren 5 van de 7 nachten een bed verschonen echt zat, zaten ook met een new born. En sindsdien heeft ze dus weer een luierbroekje om, die eigenlijk 90% van de tijd droog is. Dus net voor die ene keer, vind ik het wel makkelijk voor nu, en denk dat we over een paar weken (of half jaar, als ze gewend is op school) m weer weglaten!
Ongevraagde tip voor wie oefenbroekjes van Bambino Mio overweegt:
Koop de doorgestikte (helemaal top!) en niet die oudere variant zonder stiksel bij de vulling (helemaal ruk en na 2x wassen al helemaal verschoven en geklont). Nog wel bruikbaar maar het zit meteen niet meer zo mooi/comfortabel.
En met haar naar de wc gaan laat op de avond? Dus voordat jij gaat slapen haar even wakker maken en laten plassen.
Wij hebben dit destijds ook gedaan, kind naar bed brengen en als wij later dan naar bed gingen even wakker maken voor een plasje. Kind sliep dan zo weer verder. Maar kan me voorstellen dat dit niet bij iedereen zo werkt, wel het proberen waard mijn inziens. Op een gegeven moment was wakker maken niet meer nodig en nooit meer ongelukjes.