Heeft iemand misschien een tip? Mijn kind heeft langer haar, maar het gaat aan de achterkant helemaal kapot (gespleten, beschadigd) door het slapen en woelen in bed ![]()
Een satijnen kussensloop zodat de wrijving minder wordt?
Hier slaapt ze altijd met een knot bovenop haar hoofd. Daardoor amper klitten.
Is zo’n Little People boerderij leuk voor een kind dat 2 wordt? Zo’n Vtech zoefzoef boerderij wordt alleen maar uit elkaar gehaald ![]()
Hier vindt ze little People heel leuk! Moet wel zeggen dat ze er met 3 beter mee speelt dan met 2. Ik leen 'm soms bij de Speelotheek dus we hebben 'm niet in huis.
Ah goed om te horen!
Ik weet van toen mijn nichtje 9 (slik) jaar geleden 3 was het ook heel leuk vond.
Ik lees vooral in recensies/online dat het leuk is vanaf 1 dus was bang dat hij met 2 er al te “groot” voor zou zijn
Ik wil een wollen onderlegger voor in de kinderwagen, maar met google zie ik er zo veel, dat ik niet goed weet welke goed is en welke niet. Dus wolliefhebbers, welke raden jullie aan?
Niet helemaal antwoord op je vraag, maar mij hebben een wollen onderlegger voor een ledikant van Balke. Heel blij mee.
Ze hebben ook onderleggers voor de kinderwagen.
Ik ga op advies van een vriendin deze kopen: Pad for baby carriage or travel crib | 100% Merino wool
O dan tippen we dezelfde, haha. Want ik zie precies dezelfde baby op dit onderleggertje liggen ![]()
(maar ik heb het dus nooit in de kinderwagen gehad (want zomerbaby), maar wel voor in bed en love it)
Misschien is dit een hele domme vraag, maar als jullie met je kinderen een dag (als ze overdag nog slapen) of een nacht weggaan, wat voor tas heb je dan voor ze?
Wij gingen dus vandaag met beide kinderen de hele dag ergens ‘op bezoek’, en dan merk ik dat ik zoals altijd gewoon met 5 of 6 losse tassen de deur uit ga, echt heel onhandig. Ik gebruik altijd voor beide kinderen hun rugzak van de opvang, die is al best ruim. Maar dan gaan er extra kleren, slaapzak, hoeslakentje, knuffel(s) en speen, pyjama, de babyfoon, hydrofieldoeken, dat past dus gewoon niet allemaal. Dus ik dacht ik moet eigenlijk gewoon een soort grote weekendtas of zoiets per kind hebben. Dus als iemand een tip heeft?
Luiertas met standaard inhoud plus nog een extra tas met slaapspullen en eventueel wat extra luiers/kleren
Laatst waren we een nachtje weg en toen heb ik alles in een grote wasmand gegooid en die achter in de auto gezet en dan de gewone luiertas met dingen die je snel moet kunnen pakken. Ik wil eigenlijk van lovebylilly zo’n mombag want daar past echt je halve huis in volgens mij, maar die tas is zo groot dat ik twijfel of ik er dan niet uit zie als een brugklasser met een te grote Kipling tas.
Ik heb een rugtas van een babymerk en daar zitten er altijd reservekleren(outfit, romper, pyjama), luiers, medicatie, flesjes, melktoren in. Blijf ik ergens langer dan een nacht dan gaat er een weekendtas mee met dan extra outfits
Wij gebruiken dan mijn sporttas. Gewoon zo’n kleine dufflebag. Vind ik heel fijn werken want kan veel in (slaapzak, knuffels, babyfoon, luiers etc) en lekker grote rits bovenop.
Wij hebben wel maar 1 kind.
Zoiets
Ik doe alleen yoga dus die tas wordt niet heel vies van zweterige sportspullen
anders zou ik een aparte voor kind kopen.
Nou, gewoon een weekendtas dus inderdaad. Of een koffertje als het echt een uitje is. En nu mijn kind een kleuter is past een nachtje logeren gewoon weer in een rugzak gelukkig.
Een tip voor de mensen die pampers gebruiken; vanaf morgen zijn ze 2+3 gratis bij de plus!
Ik pleur alles wat niet in de luiertas zit in zo’n blauwe IKEA tas.
Toen mijn kind jonger was gebruikte ik meestal een Ikea tas als we met de auto gingen. Past lekker veel in en hebben wij altijd wel een paar liggen als wasmanden
Wij hebben een tweedehands poppenhuis gescoord. Echt leuk. Er zitten ook spulletjes bij, waarvan een deel gekocht een deel zelf gemaakt. Alleen de poppetjes die erbij zitten vind ik zelf niet zo leuk. Beetje play mobiel achtig, maar dan iets groter. Heeft iemand hier nog een leuke tip?