Tips, ervaringen & aanraders #10 (Deel 10)

Waarom wil je al die functies erop? Mijn dochter slaapt sinds een paar maanden ook met een nachtlampje aan en die verlicht de halve kamer, maargoed als zij ermee slaapt prima toch. (ik wilde zeggen doorslaapt maar dat doet ze sowieso niet haha).

5 likes

Ik heb deze gekocht een paar maanden terug. In de kleur amber geloof ik. Er zitten drie standen op via een schuifknop. Ze gaat slapen met de felste stand en als ik naar bed ga tik ik hem naar de middelste stand. Twee stuks dus ook direct eentje die standaard in de logeertas zit :grimacing:

1 like

Je linkje werkt niet

4 likes

Ja dit. Mijn dochtertje bleek ook een beetje bang te zijn in het donker en wilde daarom niet dat we weggingen. Toen ik een lampje aanliet, waarvan ik dacht dat hij veel te fel was, omdat hij inderdaad de halve kamer verlicht, was ze opeens niet meer bang dat wij weggingen. Zij vindt het erg fijn, dus dan hoeft het van mij niet per se donkerder nu.

2 likes

Ohh handig!! Thanks :joy:

Ik bedoel deze: https://www.amazon.nl/YUNLEX-Nachtlampje-stopcontact-schemeringssensor-Automatisch/dp/B0B6V2SKFC

3 likes

Haha ja ik was zelf ook wel benieuwd namelijk, lijkt me wel handig!

1 like

Ik heb deze toevallig ook gekocht laatst, maar dan in het rood!

1 like

Oh slim! Dat is een goede optie inderdaad ook @Handtas. Die hierboven @Vloeistof gaat uiteindelijk uit en dat lijkt me geen goed idee :sweat_smile:

We hebben het idee dat het heel lang duurt met inslapen als die lamp zo fel is @Kusjessoldaat. En vaak moeten je ogen ook even wennen aan de donkerte maar hij begint dan direct te huilen dat het te donker is. Daarom zou ik de lamp willen dimmen op afstand

——

Onze peuter heeft de baby voor het eerst een knuffel gegeven đŸ„č het heeft even geduurd maar vandaag was de dag! Echt te lief. Hij was sowieso al super lief (samen spelen en boekjes voorlezen) maar fysiek vond hij het nog wat spannend. En nu ineens dit :heart:

4 likes

Ik heb deze en die is echt top, staat de hele nacht aan en laad hem denk ik 1 keer per week op. Gaat al sinds de geboorte mee. De allerzachtste stand is voor haar vaak voldoende. En anders zet ik ook de schaap wekker aan met timer, dan gaat die uit als ze al slaapt en blijft deze aan voor de rest van de nacht.

https://www.bol.com/nl/nl/p/vhv-oplaadbaar-nachtlampje-voor-kinderen-warm-wit-nachtlampje-baby-dimbaar-en-draadloos-timer-en-geheugenfunctie-usb-oplaadbaar-nachtlampje-volwassenen/9300000075231606/?Referrer=ADVNLGOO002035-S--9300000075231606-PMAX-C-22284967611&gad_source=1&gad_campaignid=22291628066&gbraid=0AAAAAD5OnmPiBhBvyxZzBN3VDC-VpXpT2&gclid=CjwKCAiAraXJBhBJEiwAjz7MZRFCB_0HcoNHxIP17zIq9XYY05oBQBYTrirfBDbNMrIbw_TxGHsKpxoCUBgQAvD_BwE

Ik heb al een tijdje een fotoboek klaarstaan in onceupon. Maar heeft iemand hier een idee wat de hoogste korting is die zij weggeven? Nu is het 30% maar als het meer wordt wacht ik wel even.

1 like

Oh! Wil je de code misschien delen? Ik dacht dat 10% al de max was dus voor 30% bestel ik wel :nerd_face:

Never mind black friday haha

2 likes

Weet even niet meer wie het tipte, maar een LoveByLily speelkleed is zoooo chill. Peuter en baby vinden het heerlijk. Ik vind het zelf ook heel chill om op te liggen haha, vooral als de vloerverwarming aan is. Dank voor de tip!

4 likes
Speelgoed van Grimm’s, is dat het waard?
  • Ja
  • Nee, kinderen spelen er nooit mee
  • Alleen als je het tweedehands koopt/cadeau krijgt
  • Anders 

0 stemmers

2 likes

Ja het is het waard, maar alsnog koop ik het tweedehands omdat ik nou eenmaal 90% teeedehands koop :rofl:

1 like

Voor je kind zijn of haar speelplezier maakt het natuurlijk niet veel verschil, maar het is wel goede kwaliteit en de kleuren blijven mooi. Maar het is nieuw zo duur dat ik het ook 2e hands zou kopen.

2 likes

Lidl heeft ook houten open ended speelgoed. Maakt de kinderen niks uit.

6 likes

Nee, natuurlijk niet. Maar de kwaliteit is vaak wel anders. Grimms en Grapat zijn wat ruwer en de kleur zit ‘er in’. Een Grapat set waar hier al 2 jaar intensief mee gespeeld wordt, ziet eruit als nieuw. Terwijl goedkoper houten speelgoed vaak gecoat is en daardoor gladder om vast te houden en ook sneller beschadigt. Je kind heeft zeker geen duur houten speelgoed nodig, er is genoeg ander leuk open einde speelgoed (tak uit het bos is hier het lievelingsbezit) maar ĂĄls je het leuk vindt om wĂ©l iets van dergelijke merken te kopen: het is goede kwaliteit en in die zin het waard om wat meer voor te betalen.

14 likes

En het in de mond stoppen bij kleinere kinderen vind ik ook wel een ding :sweat_smile:

4 likes

Over in de mond stoppen gesproken, hebben jullie kinderen ‘gewoon’ polyester knuffels? Ik vind het niet heel geschikt, maar 95% vd knuffels valt dan af en de rest is ook echt minder leuk/zacht/knuffelig, dus misschien moet ik het toch maar gewoon laten.

1 like

Ik heb beide en qua slijtage geen verschil. Maar kan ook komen omdat mijn kinderen er gewoon weinig mee spelen.