Tips, ervaringen & aanraders #10 (Deel 10)

Wat zijn nu echt fijne waterdichte broeken? Ik heb er eentje van de Kik maar na een ochtend plassen stampen is z’n broek eronder ook echt nat. Ik ken de Ielms pakken maar ik heb liever een losse broek en jas.

Ik zoek een bruine en een roze longsleeve voor een verkleed outfit van dochters van vriendinnen die ik voor hen maak. Waar vind ik die het goedkoopst?

1 like

Ik heb een regenbroek van de Lidl, mijn kind ligt niet meer echt in het water, maar een hele ochtend in de tuin in de modder op z’n knieën/billen bleef droog.

2 likes

Ik heb een gevoerde regenbroek van de zeeman met bretels eraan. Zie ze ook regelmatig bij kik hangen.

2 likes

Ik heb die van Wheat, echt top! Wel aan de prijs. Had zelf de set gekocht met 50% korting, maar ze zijn ook veel op vinted.

3 likes

Iemand tips voor nachtlampjes? Onze zoon is heel erg bang in het donker en wil nu steeds dat dr zoutlamp aanblijft. Maar dat is veel te fel. Ik wil het liefst een die we op afstand kunnen bedienen of die naarmate de nacht vordert steeds wat minder fel wordt. Bestaat zoiets? :sweat_smile:

Naast alle tips is Name It ook heel goed, of Mikk-Line, Helly Hansen en Reima.

2 likes

Ik heb een lamp van maxi cosi die je ook met een app kan bedienen en een timer. Hij is duur maar wel één van mijn beste aanlopen geweest. Ook omdat er white noise en muziek op zit. Alleen dat heb jij waarschijnlijk niet meer nodig

https://www.wehkamp.nl/zazu-billy-de-beer-nachtlampje-groen-16979397/?MaatCode=000&utm_source=google&utm_medium=cpc_shopping&utm_id=16686213268&utm_term=169793970000&utm_marketing_tactic=NL&gad_source=1&gad_campaignid=16686213268&gbraid=0AAAAAD39YjsglBPeUxtiL_sH9qxd4WNFM&gclid=CjwKCAiAraXJBhBJEiwAjz7MZVMqPvkqpqv4A4gNkSBeHPzvBY8D2lDC91U2MQABOyH81iiYzD25bhoCytMQAvD_BwE

Misschien deze?

Smart light in een normaal nachtlampje doen? Dat is dimbaar, in te stellen en op afstand te bedienen.

Ik laat gewoon een dimbaar oplaadbaar lampje aan staan (is ook in te stellen maar staat hier dus hele nacht aan). Ze kan 'm ook zelf van sterkte veranderen en aan/uitzetten.

2 likes

Waarom wil je al die functies erop? Mijn dochter slaapt sinds een paar maanden ook met een nachtlampje aan en die verlicht de halve kamer, maargoed als zij ermee slaapt prima toch. (ik wilde zeggen doorslaapt maar dat doet ze sowieso niet haha).

5 likes

Ik heb deze gekocht een paar maanden terug. In de kleur amber geloof ik. Er zitten drie standen op via een schuifknop. Ze gaat slapen met de felste stand en als ik naar bed ga tik ik hem naar de middelste stand. Twee stuks dus ook direct eentje die standaard in de logeertas zit :grimacing:

1 like

Je linkje werkt niet

4 likes

Ja dit. Mijn dochtertje bleek ook een beetje bang te zijn in het donker en wilde daarom niet dat we weggingen. Toen ik een lampje aanliet, waarvan ik dacht dat hij veel te fel was, omdat hij inderdaad de halve kamer verlicht, was ze opeens niet meer bang dat wij weggingen. Zij vindt het erg fijn, dus dan hoeft het van mij niet per se donkerder nu.

2 likes

Ohh handig!! Thanks :joy:

Ik bedoel deze: https://www.amazon.nl/YUNLEX-Nachtlampje-stopcontact-schemeringssensor-Automatisch/dp/B0B6V2SKFC

3 likes

Haha ja ik was zelf ook wel benieuwd namelijk, lijkt me wel handig!

1 like

Ik heb deze toevallig ook gekocht laatst, maar dan in het rood!

1 like

Oh slim! Dat is een goede optie inderdaad ook @Handtas. Die hierboven @Vloeistof gaat uiteindelijk uit en dat lijkt me geen goed idee :sweat_smile:

We hebben het idee dat het heel lang duurt met inslapen als die lamp zo fel is @Kusjessoldaat. En vaak moeten je ogen ook even wennen aan de donkerte maar hij begint dan direct te huilen dat het te donker is. Daarom zou ik de lamp willen dimmen op afstand

——

Onze peuter heeft de baby voor het eerst een knuffel gegeven 🥹 het heeft even geduurd maar vandaag was de dag! Echt te lief. Hij was sowieso al super lief (samen spelen en boekjes voorlezen) maar fysiek vond hij het nog wat spannend. En nu ineens dit :heart:

4 likes

Ik heb deze en die is echt top, staat de hele nacht aan en laad hem denk ik 1 keer per week op. Gaat al sinds de geboorte mee. De allerzachtste stand is voor haar vaak voldoende. En anders zet ik ook de schaap wekker aan met timer, dan gaat die uit als ze al slaapt en blijft deze aan voor de rest van de nacht.

https://www.bol.com/nl/nl/p/vhv-oplaadbaar-nachtlampje-voor-kinderen-warm-wit-nachtlampje-baby-dimbaar-en-draadloos-timer-en-geheugenfunctie-usb-oplaadbaar-nachtlampje-volwassenen/9300000075231606/?Referrer=ADVNLGOO002035-S--9300000075231606-PMAX-C-22284967611&gad_source=1&gad_campaignid=22291628066&gbraid=0AAAAAD5OnmPiBhBvyxZzBN3VDC-VpXpT2&gclid=CjwKCAiAraXJBhBJEiwAjz7MZRFCB_0HcoNHxIP17zIq9XYY05oBQBYTrirfBDbNMrIbw_TxGHsKpxoCUBgQAvD_BwE

Ik heb al een tijdje een fotoboek klaarstaan in onceupon. Maar heeft iemand hier een idee wat de hoogste korting is die zij weggeven? Nu is het 30% maar als het meer wordt wacht ik wel even.

1 like

Oh! Wil je de code misschien delen? Ik dacht dat 10% al de max was dus voor 30% bestel ik wel :nerd_face:

Never mind black friday haha

2 likes