Hm heeft altijd die optie
Prenatal vind ik smal in de taille, maar geen idee tot welke maten zij überhaupt gaan
Name It is toch ook allemaal verstelbaar?
Kokonoko schijnt smal te zijn!
Alle recente spijkerbroeken die ik van de Zara heb kon je wel verstellen.
Onze dochter krijgt 1€ per week sinds ze in groep 3 zit ( toen was ze 5, nu inmiddels 6).
Ook nog een tip voor een leuke kerstactiviteit: kersthangers maken van zoutdeeg! Onze kinderen (2 &4) verzamelen het hele jaar door allemaal schelpjes, steentjes, blaadjes, bloemetjes (die doen we in de bloemenpers) en we hebben veel knutsel diamantjes, veertjes, kralen etc.
Met kerst maken we dan voor opa’s, oma’s etc. een kersthanger om te geven met kerst met al die spulletjes erin gedrukt. Ik laat ze helemaal vrij hoe ze het willen, er viel bv een hanger een beetje uit elkaar omdat ze er te veel in hadden gedrukt maar dan laten we ze zelf ondervinden dat dat niet lukt etc. En de jongste vindt het vooral leuk om in een grote homp alle spulletjes te drukken en is vooral bezig met het kneden van de klei, ook helemaal prima!
Dit idee! Als je zoutdeeg recept zoekt vind je heel gemakkelijk allemaal simpele recepten!
Ik weet niet meer of ik dit heb gedroomd of hier heb gelezen
. De bluey film is dat nou gewoon een aantal filmpjes achter elkaar die al op Disney staan?
Ja klopt!
Ik heb echt 2 weken terug 3 broeken besteld, waarvan een spijkerbroek en alledrie kan je ze niet verstellen.
Ow wat stom zeg. Ik had 6 modellen kinderspijkerbroeken besteld en allemaal te verstellen.
Dat is wel heel toevallig dan haha wat stom. Snap ook niet waarom deze dan net niet te verstellen zijn. Een maat kleiner is weer veel te kort
Heeft iemand tips voor manieren om je baby zelf in slaap te laten vallen zonder huilen? Of evt een slaapcoach ofzo idk.
De methode van hem slaperig in bed leggen en je hand op z’n buik leggen of z’n hoofd aaien als hij onrustig wordt werkt niet, begint ie gewoon te huilen en dat stopt pas als je m oppakt.
Ik op zoek naar deze nav jouw post en balen dat ik hem niet kon vinden. Liep ik er tegenaan bij de zeeman? ![]()
Wel een random plek trouwens. Bij de kaarten/cadeautasjes
Nu je het zegt, hij zou ook wel van de Zeeman kunnen zijn
Dan heb ik gisteren zelf ook voor niks zitten zoeken bij de Action haha.
Mijn hele smalle oudste dochter draag marmar Copenhagen, mingo en sproet en sprout leggings
Volgens mij is die prijs sticker een typische Zeeman sticker ook hehe
En wiegen? Ik wiegde (?) mn baby in slaap. Heb toen een coach om raad gevraagd met een paar sessies om met wiegen af te bouwen. Die van ons ging ook huilen als we hem in bed legden zonder te wiegen. Wij hebben toen aangeleerd gekregen om hem te wiegen en tegelijkertijd twee nieuwe slaap associaties aan te leren, dus: wiegen, een liedje neuriën en op zijn rug wrijven. Dit hebben wij twee weken gedaan en de twee weken erna zijn we langzaam het wiegen gaan afbouwen en steeds minder gaan wiegen. Uiteindelijk stonden we stil terwijl we neuriede en op zijn rug wreven en nu kunnen we hem vrijwel altijd in zijn bedje leggen en op zijn rug wrijven totdat hij gaat slapen. Hopelijk heb je hier wat aan.
Hm ja wiegen doen we ook al… Wat we nu doen is naar boven, pyjama/slaapzak aan en dan in een donkere kamer wiegen/schommelstoel en liedjes zingen tot hij slaapt. In de avond geven we nog een fles en soms valt hij dan tijdens/meteen na het drinken al in slaap. De ene keer slaapt hij met wiegen binnen 5 minuten, andere keren duurt het 3 kwartier. Probeer hem ook wel eens nét voor hij in slaap valt in bed te leggen, maar het lijkt dan wel alsof hij dan weer klaarwakker wordt dus dat werkt ook niet op dit moment.
Hoe lang duurde dat bij jullie dan? Viel hij met wiegen wel snel in slaap of stond je dan ook een half uur te neuriën?