Mijn (inderdaad goedbedoelde) advies was alleen maar dat ik informatie over je keuze tussen borst- of kunstvoeding (ook) bij je verloskundige zou gaan inwinnen, degene die er voor is opgeleid en aangewezen om je te helpen daarbij.
Daarnaast noemde ik dat ik die uitspraak een goede en treffende vond, als aanvulling op mijn post daarvoor waarin ik mijn mening over die podcast aflevering gaf. Ik heb nergens op iemands onzekerheid of twijfel willen inspelen, ik heb zelfs jouw gebruikersnaam getagt bij de zin over de verloskundige en het stukje over die uitspraak staat eronder in wat ik als nieuwe alinea bedoeld heb, dat had dus helemaal niks met jou en jouw post of jouw twijfel te maken.
Jouw post (degene waar ik nu op antwoord) zou op mij ook een stuk minder hautain en aanvallend overkomen als je je feedback/kritiek bij jezelf zou houden ipv woorden als âandermansâ en âniet iedereenâ te gebruiken en te doen alsof iedereen zich zo miskend zou voelen nav mijn eerste post en dat het probleem bij mij of aan mij ligt. Je hoeft mij overigens ook niks âmee te gevenâ.
Maar ik vind dit eigenlijk best een zure, nare discussie waar ik weinig trek in heb.