Is iemand wel eens naar buurman en buurman gaan naar de maan geweest? In het theater? Er staat bij vanaf 4, maar ik vraag me af of het nog leuk genoeg is voor mijn dochter van 6.
Ja ik! Vond het een hele leuke voorstelling. Er waren ook genoeg kindjes van 5/6 jaar die enthousiast meededen.
Ja ok, ik ken wel de stoel die die mijn broertje 35 jaar geleden had. Maar echt niemand in mijn omgeving heeft nu die stoel. Maar ik zie hier heel vaak dingen die ik niet in mijn omgeving tegenkom.
Was die verf met lood toch ergens goed voor
Ja, denk dat het voor zesjarige ook nog leuk is!
Thanks! Ik heb er naar gezocht maar toen niks gevonden wat geschikt was. Of zou het niet passen in een maat 1/2/3 luier?
Onze zoon lekte aan het begon zo vaak door, dan was dit denk ik ideaal geweest!
Ik denk dat voor die maten het wel echt te groot is. Bij ons werkte het toen ook om gewoon een maat groter te pakken. Maar nu zitten we wel zoân beetje aan de grootste maat zonder dat je overgaat naar een broekje.
[https://www.bol.com/nl/nl/p/pampers-harmonie-hybrid-extra-wegwerpbare-toplagen/9300000061094598/?s2a=#productTitle]
Deze hebben wij. Er staat wel bij 3-16 kg. Maar wasbare luiers zijn wel groter geloof ik, ook in de kleinere maten.
Een hybride wasbare luier van pampers
Wat in the greenwashing bullshit is dit. Fijn dat het als inlegger bij wegwerp werkt hoor!! Maar wat een onzin dat pampers dit verkoopt als een wasbare hybride. Hoeveel afval bespaar je hier nou echt mee.
Haha ja ik ben het met je eens hoor dat dit totale greenwashing is. Ik ben er normaal gesproken ook vrij allergisch voor. Maar wij gebruiken geen wasbare luiers en dit is wel een uitkomst voor ons i.p.v. minstens 2 luiers in een nacht te gebruiken en ook nog het bed te moeten verschonen.
Heeft iemand een tip voor een fijn rustig âkerstâ filmpje voor een kindergezelschap van 3,5 tot 6 jaar?
Ik dacht aan âthe snowmanâ maar misschien weten jullie nog betere dingen?
Vooral dus niet te spannend of druk. Lekker even 25 tot 45 min filmpje kijken. Mag ook Bluey oid zijn, maar ben daar allemaal nog niet echt in thuis.
Ik zou zeggen Casper en Emma. Duurt misschien wel wat langer maar is echt heel gemoedelijk en rustig.
Kerst met Linus? Is wel een serie.
Vuilniswagen? Daarvan heb je een kerstfilm op Netflix.
En als je een kleinere fles geeft en die afbouwt ? En dan brood erbij bijvoorbeeld.
Bii mij hadden ze lang ochtend fles en maakte steeds kleiner. Maar eigenlijk door vakantie is die er echt afgegaan, ander ritme en omgeving.
Ik vind die van Thomas de stoomlocomotief wel leuk, al 3 keer gekeken. Maar misschien is die niet te rustig. De dikkie dik sneeuwfilm staat op pathé thuis, maar dat gaat over sneeuw dus niet de winter.
Soms heeft disney ook van die korte afleveringen/films in kerst thema. Bv van Frozen en Belle en het Beest.
Mijn vierjarige vond deze eng, en ik vond het zelf ook niet echt wat. Een kind verkleed als engel die omhoog wordt getakeld en vervolgens vast zit. Maar vooral dat nieuwe meisje dat in het dorp komt wonen en alleen maar gemene dingen zegt tegen de andere kinderen.
Echt een tegenvaller vond ik, zag er zo veelbelovend uit
Gruffalo op npo niet heel kerst maar wel heel leuk. En the snowman is gewoon geweldig dus zou die lekker aanzetten.
Mijn kind is 2,5 en gaat een dag in de week naar de opvang. Ze zit in een groep van 2-4 jaar en ze doen daar veel âschoolseâ activiteiten, knutselen etc. Daarnaast gaat ze naar balletles en 2x in de week naar de opvang bij de sportschool. Ze komt dus dagelijks in contact met kinderen van haar leeftijd.
Zouden jullie aanraden om naar een peuterspeelzaal te kijken? Ik twijfel omdat ik het best duur vind bovenop de kosten van de opvang, maar ik wil haar ook niet tekort doen of zo.
Nee ik zou dat niet doen.