Ik vond de foliumzuur van davitamon klein en ze smaakten lekker.
Ja zo gezellig! Ik keek daar voor ik moeder werd al naar uit en mijn peuter was gelukkig meteen al dol op kerst (ze geeft iedere ochtend samen met haar knuffels de kerstboom een kusje haha) dus ik stort me er lekker in. Wat we nu al doen:
- kerstlichtjes maken (glazen potjes beplakken)
- kerststukjes maken
- kerstkoekjes bakken
- borstplaat maken
- samen kerstliedjes zingen
- eigen kerstboompje om te versieren
- kerstverhalen lezen
- kerstontbijt (samen brood bakken en de tafel mooi dekken)
- âlaatâ opblijven en langs alle kerstverlichting wandelen
- ieder jaar iets uitkiezen voor in de kerstboom
In de herfst hebben we heel veel in het bos gewandeld (daarna pannenkoeken eten) en geknutseld met wat we verzameld hebben. En ook veel over de herfst gelezen en gezongen.
Ik hoop dat ze er warme herinneringen aan over gaat houden.
Oh slim! En dan heb je gewoon de buitenbanden vervangen ofzo? Ipv het hele wiel?
Ik heb dit bij de fietsenmaker laten doen (band vervangen dus). Maar mijn kinderwagen had luchtbanden, weet niet of dat bij jou ook zo is?
Van foliumzuur heb je ook smelt tabletten mocht je dat fijn vinden.
Vitamines heb je eventueel ook in gummi variant, dan is het net een snoepje!
Ja gewoon buitenbanden vervangen indd. Maar heb wel luchtbanden ind zoals met een fiets!
Tippppie! De albelli gratis pagina actie is er weer tot 5/1!
Oh top! Met welke code?
Heeft iemand hier ervaring met de stokke herkies cloudsleeper of Intex kids travel luchtbed? Of een andere optie voor kinderen die niet meer in een reiswiegje passen, maar een groot bed zonder randen nog niet lukt?
Wij hebben zoân intex ding, maar dan denk ik van een ander merk. Hij was afgelopen jaar ook bij de aldi in de zomermaanden.
Het opblazen duurt best wel even maar verder werkt het prima.
Het luchtbed is wel echt gigantisch. Ook door die rand. In de tent past het net, maar in een kamer waar al een bed staat kan het dus wel echt krap zijn. Maargoed als je beter bent in afmetingen interpreteren dan ik, dan kan je vast wel een kleinere variant vinden.
Met weekendjes weg slaapt ze wel gewoon in een groter bed, dus bij ons was het ter vervanging van het deryan campingtentje.
Bij mân ouders slaapt ze hier trouwens ook in als ze gaat logeren en dat vindt ze top. Er past een hoeslaken van een peuterbed omheen.
We gaan woensdag bij mijn schoonouders eten en blijven daar dan ook slapen. Maar ze hebben dus niet echt een geschikt bed. Dit zou wel moeten passen. Ik had er gelijk een online besteld (die zou morgen binnen moeten komen, maar met de drukte bij PostNL is dat natuurlijk geen garantie). Ik rij morgen nog even naar de prenatal want daar zouden ze die van stokke in voorraad moeten hebben. Lekker last minute geregeld natuurlijk allemaal ![]()
Maar goed om te weten dat het prima slaapt. Is het niet koud voor ze? Daar twijfel ik een beetje aan. Er zit natuurlijk geen isolatie in die dingen en de kou van de vloer komt er zo doorheenâŠ
25JAARBOEK
Mijn baby had net wat verhoging (38/38,5). Was een beetje aan het twijfelen wat ik hem nu met slapen aan moest doen. Normaal heeft hij lange mouwen romper, lange mouwen pyjama shirtje, wollen maillot en 4 seizoenen puckababy aan. Nu heb ik het pyama shirtje uitgedaan. Maar vraag me af of de slaapzak niet te warm zal zijn? LastigâŠ
Wat doen jullie aan in zoân geval? Het is nu 16,4gr op de slaapkamer, zal naar 16 gaan vannacht denk ik.
Ik zou de maillot uit doen, dunnere broek aan en de slaapzak een stukje open houden. En dan voor je zelf naar bed gaat even voelen op de borst/nek en dan evt een dekentje over de benen leggen.
Kan je niet gewoon een matras op de grond leggen met eventueel iets van een isolatiedeken eronder als je je zorgen maakt over kou? Dat had ik de laatste keer bij schoonouders. Had het matras uit haar eigen peuterbed meegenomen maar gewoon een eenpersoonsmatras kan natuurlijk ook als dat er wel is.
Ja hij heeft sowieso altijd koude voeten
Ik heb net wel even de zomerslaapzak eraf gehaald en de herfstzak dus de teddy aan de buitenkant gedraaid. Ga straks wel even voelen. Anders is maillot uit inderdaad ook een goed idee! Al koelt wol volgens mij wel/gaat het mee met de lichaamstemperatuurâŠ
Dat is een goede! Ze hebben daar geen extra matras en thuis heeft hij een groot matras die we niet helemaal mee gaan nemen. Maar mijn moeder heeft er wel een van 160cm. Ik zal haar eens vragen.
Ik vond het met die hoeslaken wel meevallen maar we hadden ook een warme zomer. Je kan er ook een fleece deken onder leggen.
Gaat het over een matras op de grond? Dat is echt niet koud, prima te doen
Als mijn kind verkouden is, heeft hij nu elke keer een pseudokroep aanval. Afgelopen nacht ook. Hij moest hoesten en daarna bleef er een ratel (harder dan een piep) in zijn ademhaling. Ik krijg dit niet weg met water of bijvoorbeeld hoestdrank. Het duurde ongeveer 45 minuten.
Nu ligt hij weer heel onrustig in bed te hoesten en best wel zwaar te ademen. Geen koorts en overdag was hij oke. Ik vind het vooral sneu dat ik tijdens zoân aanval niks voor hem kan doen. En zelf ben ik ook heel onrustig/alert
Heeft iemand hier ervaring mee? Twijfel om hiervoor toch eens de ha te bellen.