Heeft er nog iemand wat goeie kids proof pasta saus recepten met veel groente erdoorheen gepureerd? M’n kind eet pasta het allerbeste maar wil meer afwisselen… we hebben al een kids proof bolognese en een groene groente pastasaus.
Spinazie (gewoon uit de vriezer), tomaatjes/zongedroogde tomaten, uitje en beetje kookroom (of Philadelphia). En dan bijv met zalm of kip, werkt hier als een van de beste. Maar misschien is dit je groene pasta saus haha?
Hahah nee da’s broccoli/courgette/kruidroomkaas, dus deze kan er idd wel bij!
Heeft iemand zo’n Joha wol fleece vest in 80 of 90? Ben benieuwd hoe groot het verschil is. Dochtertje heeft nu maat 74 en sommige dingen 80 maar draagt nog een joha vest maat 60, die is wel kort bij de mouwen nu maar vraag me af of 80 dan nog aankomend najaar ook zou kunnen dan of dat ik beter direct 90 kan doen
Proberen los te laten dat je hem optimaal moet benutten en gewoon proberen te ontspannen!
Heb hier zelf ook echt veel moeite mee maar ben er wel achter dat ik me echt bij alles moet haasten, me heel snel schuldig voel naar andere mensen (kind, vriend) en dat probeer ik op zo’n dag dan eens helemaal niet te doen.
Ik zou echt helemaal niks doen. Lekker op de bank liggen, vreten en tv kijken
Ik vind/vond dit ook best lastig. Maar heb nu voor mezelf wel een chille invulling gevonden: eerst even rustig in een stil huis lezen en koffie drinken, dan lekker de deur uit voor koffie of lunch in de stad, beetje slenteren of een museum, dan 's middags even rommelen in huis of wat klusjes doen waar ik niet aan toe kwam (kledingkast opruimen ofzo?). Maar inderdaad niet teveel verwachtingen hebben helpt mij wel. Voelde de eerste keer ook zo als spijbelen, ondertussen kan ik er juist wel van genieten gelukkig haha.
Inderdaad proberen los te laten dat je de dag optimaal moet benutten. Als ik een dag voor mezelf heb ga ik vooral thuis aanrommelen. Lezen, series kijken, eventueel klusje dat fijner is zonder kinderen. In m’n eentje dingen buiten de deur ondernemen lukt ook wel als de kinderen thuis bij hun vader zijn, alleen thuis zijn (en totaal m’n eigen gang gaan) is uitdagender.
Herkenbaar dat je dan alles uit zo’n dag wil halen. Maar waar heb je zelf het meest behoefte aan? Lekker helemaal niks of juist een dag iets gaan doen. Ik vind het altijd fijn om bijv naar een museum te gaan, en dan ergens lunchen/taartje eten en door de stad te slenteren. En ook fijn om dan voldaan thuis te komen en lekker voor de buis te eten. Belangrijkste is dat je niet teveel ‘moet’ van jezelf, dan ben je straks teleurgesteld omdat je niet alles hebt kunnen doen. Alleen maar genieten is het belangrijkste.
Pompoen salie saus vindt ze hier ook erg lekker!
Ik zou lekker 90 doen en de mouwen omslaan. Wel echt mn favo vestje/jasje hier! Zo lekker soepel en toch warm
7 groenten saus van Jamie Oliver vind ik prima te eten met pasta en eet mijn kind ook altijd goed: 7-veg tomato sauce | Vegetable recipe | Jamie Oliver recipes
Werkt eventueel ook als basissaus voor kindvriendelijke lasagne, chili of curry
Wat is een fijne haarspray waarmee je dun fijn peutermeisjes haar een beetje nat kan maken voor bijv een goede invlecht?
Ik hou niet zo heel erg van die strakke gel koppies, dus liefst droogt het wel weer “droog en zacht” op. En het hoeft van mij ook niet te geuren, maar mag wel.
Ik gebruik nu gewoon een plantenspuit met water
en missch is dat ook gewoon precies het beste voor mijn wensen. Maar ben benieuwd wat jullie gebruiken.
Ik gebruik ook altijd een plantenspuit met gewoon water haha, werkt prima
maar aan het eind van een dag spelen en rennen is het altijd wel flink aan het pluizen dus er zijn vast producten die fijn peuterhaar beter op zn plaats houden.
Ik gebruik Zwitsal haargel. Maakt het een beetje nat maar droogt niet hard op, maar maakt de vlechtjes wel net wat strakker. Zit het Zwitsal geurtje aan maar vind het niet overheersend.
Van Happy Earth de Hair lotion, droogt gewoon zacht op maar net wat chiller met vlechtjes. En ruikt lekker!
Ik gebruik baby olie in haar haar. Ze heeft fijn pluizend krullend haar en hiermee blijft het gehydrateerd en glad.
Olie hydrateeert niet echt maar vormt een extra laag bovenop je huid/haar, … Altijd het haar eerst nat maken met water en/of een leave in lotion en dan die hydratatie sealen met een olie.