Las in een review dat het kleurenmonster heel oppervlakkig blijft? Vind jij dat ook? Kan me namelijk ook voorstellen dat het voor deze leeftijd prima is om er niet te diep op in te gaan. Ga die andere ook bekijken, klinkt leuk haha
Ja het blijft wel oppervlakkig als je het alleen voorleest. Juist goed voor jonge kindjes denk ik. Ik ga altijd in gesprek als we dat lezen, van âtoen was je heel boos, en voelde je je toen ook zo?â. En dat je er later nog aan refereert als ze een bepaalde emotie uiten. Je hebt er ook een spel van maar die vind ik eigenlijk niet zo.
Heeft er iemand een goede tip voor een meerijplank voor achter de kinderwagen? Welke is prettig of juist niet prettig in gebruik?
We hebben een kinderwagen van nuna, de mixx next. Maar nuna heeft volgens mij geen plankje expliciet voor deze kinderwagen.
Heeft iemand goede tips voor een spray/creme om muggen op afstand te houden en wat helpt na een muggenbeet?
Zoontje is net 2 en heb een Na de beet zalf van Etos erop gesmeerd maar volgens mij prikte dat heel erg waardoor hij moest krijsen đ« ik heb toco tholin olie opgeslagen als tip om muggen te verjagen maar weet niet of dat mag op deze leeftijdâŠ
Misschien Het Grote Gevoelenshotel?
En niet per se over emoties alleen, maar wel over ruzies en hoe je dat weer op kunt lossen: ĂĂ©n Klein Woordje.
Nu de zomervakantie eraan komt, wil ik naast een weekje kamperen ook nog hier en daar een dagje weg gaan. Ik vind het leuk om Instagrampaginaâs te bekijken voor inspiratie, zoals Buitensneupen. Zij zit in regio Groningen, maar er zijn vast soortgelijke Instagramaccounts die andere regioâs van NL in het zonnetje zetten. Iemand tips?
Ik zoek dus niet zoiets als Kidsproof, wat vol staat met reclame, maar echt een persoonlijke pagina met tips waar de maker zélf blij van wordt.
@vandaagnietthuis is wel leuk vind ik!
@metzonderjascom vind ik leuk.
@metkroostinoost en @vettt_follow_the_fun voor het oosten van het land (die laatste zit wel af en toe reclame bij maar ook echt wel heel veel leuke tips)
@kinderuitjesfriesland en @liefsuithetnoorden
Ik vind t niks maar ik vind eigenlijk alle waterdoekjes niet zo fijn als lotion doekjes.
Ja ik ben er tevreden over. Bij ander merk/met toevoegingen heeft mijn oudste gelijk uitslag. Hierbij niet.
Ik vind ze niet zo fijn. Ik heb toen ik zwanger was niet meteen grote aantallen doekjes gekocht. Wilde eerst kijken welke ik het fijnst vond.
Ik vond deze (of trekpleister huismerk, zelfde concern) ook prima. En vaak goede aanbiedingen.
Dat is best slim, hier de water wipes ook fijn i.p.v. lotion om gezicht enz af te vegen. Maar bij die van Kruidvat en Etos komen er altijd meerdere tegelijk uit wat ik gedoe vind. Ik vind de huggies extra care super fijn. Ook bij aanbieding inslaan
De fijnste. Maar zoals je merkt, iedereen vindt weer wat anders.
Hier slingeren meerdere pakjes op verschillende verdiepingen rond, dus geen doos
Ja, dat is deze! Nog steeds heel blij mee na 3 jaar
(op de foto doen ze de doekjes er los in, maar in doe gewoon een open pakje (haal het flapje er helemaal af) en dan dat grijze gewicht erop)
Ik vind ze niet fijn. Ze hebben een gekke textuur en zijn te droog ofzo.
Maar ik vind waterwipes fijn. Misschien een handige graadmeter.