Ik heb ze een periode heel veel gehad, en toen ik erover ging nadenken besefte ik me dat het meestal voor of na het plassen waas. Toen heb ik urine ingeleverd en bleek ik een blaasontsteking te hebben. Dus misschien een idee om dat nog even uit te sluiten?
Een vrij random vraag, voor A diploma moeten ze korte broek en shirt dragen. Maar nu zijn er blijkbaar behoorlijk wat voorwaarden aan die korte broek. De broek moet Ʃn tot op de knie komen Ʃn zakken hebben.
Ze heeft nu een soort legging tot op de knie maar die voldoet dus niet. Veel korte broeken voor meisjes zijn veel korter. En ik wil ook liever geen hele superzware stof.
Iemand toevallig een goede tip die ook een beetje betaalbaar is?
Eerste wat ik dacht is een lange broek afknippen? Maar weet niet of dat mag
Bijvoorbeeld een broek die ze niet meer past ofzo
Haha, wat een bijzondere eisen. En wat verschilt dat dan, hier is A diploma een lange broek en shirt met lange mouwen (maar mag dan wel weer een dunne broek zijn).
Oh, ik dacht even zakken als in zakken aan de zijkant. Maar je bedoelt denk ik gewoon broekzakken ![]()
Misschien een sportbroek? Die zijn vaak wel dun en heb je ook met zakken.
Hier is voor A diploma lange broek en lang shirt.
Maar misschien een jongensbroek? Die zijn vaak tot aan de knieƫn.
Ja thanks voor tip, vandaag gedaan op advies verloskundige maar geen blaasontsteking enkel verhoging (+1) van leukocyten. Verder had ik haar niet gedeeld over mijn eigen idee van harde buiken icm heel beweeglijke baby, maar kwam ze daar zelf mee als waarschijnlijke verklaring.
Ik heb ze bewust wel in een gewone spijkerbroek laten zwemmen. Ja dat is zwaarder maar vaak ook de realiteit als ze in t water zouden vallen
ā¦
Maar hier is A eisen ook: korte mouwen en lange broek (& raden ze dus spijkerbroek aan). En B is lange mouwen ipv kort en C met jas erbij.
Als je perse kort wil zou ik denk ik een broek afknippen.
Op zoek naar ervaringen van mensen die moedermelk sieraad hebben laten maken. Ik zie online dat er best wel wat prijsverschil in zit, dus weet nog niet zo goed wat ik ga kiezen en waar het verschil in zit. Ik wil zelf overigens een ketting gaan kopen denk ik.
Mijn zoon van 2,5 bijt zijn nagels. Het zijn nu echt ministompjes en vaak ook tot bloedens toe. We hebben al veel dingen geprobeerd en ook al gebeld met de jeugdverpleegkundige van de GGD. Die raadt nu het afplakken met pleisters aan, maar dat is echt onbegonnen werk. Met vaseline insmeren en vrij van haakjes houden doen we al, maar toch weet hij weer ergens wat te bijten. Beloningssysteem en bijtketting/bijtring werken niet. We dachten zelf nog aan een soort van krabwantjes met klittenband voor in bed, want dat zijn de momenten dat ie het het meest doet. Alleen dat kunnen we online niet vinden⦠Wel een soort krabwantjes als een half jasje. Heeft iemand een gouden tip?
Ik heb iets van Hannedetail en ben er wel tevreden mee
(geen goud maar zilver).
Weet je ook waarom hij het doet? Is er iets van stress, iets dat hij spannend vindt of waar hij het moeilijk mee heeft? Kan hij zich wel uiten?
We denken om tot rust te komen/zichzelf te reguleren. Maar als we hem vragen waarom hij het doet krijgen we er geen antwoord op, maar dat valt misschien ook niet echt te verwachten gezien de leeftijd. Er is verder niet iets bijzonders te zien in wanneer hij het doet, hij doet het ook al vanaf 1,5 jaar oid. Mijn vriend deed het zelf ook als kind en ik heb altijd op mijn duim gezogen dus we herkennen wel dat het iets is om lekker mee tot rust te komen. Het is een heel alert mannetje dat alles wil weten en is heel pienter voor zān leeftijd. Slechte slaper ook, veel prikkelverwerking, ook al doe je niets bijzonders op een dag.
Mijn dochter doet dit ook, gelukkig niet tot bloedens toe. Ze heeft een bijtring van de Hema en daar mag ze op kauwen, ook als ze gaat slapen. Ze stopt vooral alles in dr mond en bijt het dan kapot, dus als ik dat zie zeg ik altijd dat ze dār bijtspeelgoed mag pakken.
Oh ja, dat herken ik wel. Mijn kind lijkt wel op de jouwe en doet het ook wel eens en dan inderdaad ook vooral net voor het in slaap vallen. Alleen lig ik er dan bij en kan ik het stoppen. Maar het is dan idd ook om dingen te verwerken denk ik. Wat rot dat het zo erg is.
Voor mijn eigen kind ben ik een bijtketting aan het overwegen. Misschien is dat wat?
Hebben we al, maar werkt niet voor het doel wat we beogen. Hij vindt de ketting heel mooi, zelf uitgezocht ook, maar bijt nog steeds op zān nagels.
Ik heb na zorgvuldig speurwerk nu via Etsy toch een soort wantjes met klittenband gevonden dus dat gaan we waarschijnlijk maar bestellen.
Oooh helemaal overheen gelezen, sorry! Hopelijk zij die wantjes dan wat ja, erg vervelend zeg.
Ik had een armband gekocht bij Mama Jewels, meer dan ā¬600 betaald en binnen een maand was ik ām kwijt. Ik draag dagelijks armbanden die ik al meer dan 10 jaar heb dus dit sloeg echt nergens op. Zou dat bedrijf iig afraden.
Ik overweeg dit ook. Mijn zoon knaagt echt op alles vooral zn kleding ik word er gek van. Maar nu zei een juf van de bso toen we het er over hadden: ik vind hem niet het type voor zoān ketting. En daarna was het chaos dus kon niet doorvragen. Want wat voor type bedoelt zij eigenlijk.