De Dikkie dik film staat nu op Videoland. Echt een mega aanrader.
Top! Dankjewel!
Ik hoop echt dat het vanzelf ophoudt. Ik had ook nog de huisarts gebeld en die zei ook gewoon afwachten, weinig aandacht aan besteden en hopen dat het vanzelf ophoudt. Ik moet zeggen dat ik het wel vervelend vind, maar mijn man maakt zich hier veel drukker over dan ik. Die is echt bang dat ie zân nagelbedjes kapot bijt.
Iedereen die verder nog gereageerd heeft ook bedankt! Ook al is het iets dat we al geprobeerd hebben, het is altijd fijn als mensen proberen te helpen of iets delen over hun eigen ervaring.
Ik heb een armband ontworpen samen met Studio F.erde en echt super super blij mee. Mijn eigen ontwerp, deels met oud goud en zij was zo lief en meedenkend!
Heb er 130 km (enkele reis voor gereden) maar nog steeds blij mee.
Ik draag hem niet vaak (want âzondeâ) maar hij ziet er super mooi uit.
Ik wilde per se 100% goud, dus niet plated en dat was lastig te vinden.
Bij een vriendin van mij is de melk helemaal verkleurd, weet alleen niet waar zij besteld had, iets online iig.
De Dikke dik film staat ook op NPO Start! Dikkertje Dap trouwens ook en die vindt mijn dochter ook erg leuk.
Vos en haas redden het bos ![]()
Goede tip! Mijn dochter zit het te kijken en ze lacht echt hardop ervan en ik moet zelfs mee kijken haha
Ik heb een ketting van studiofedde en ben er heel blij mee!
Ken deze vanuit mijn werk:
Vond dit voor kinderen
Mijn kind âmoetâ 3 talen leren, mijn partner en mijn eigen moedertaal en Engels, want dat spreken mân partner en ik. Tot nu toe pakt mân kind onze moedertalen goed op, maar we spreken nooit Engels tegen hem. Ik weet ook niet zo goed of we dat nu al wel moeten doen, of juist nog ff wachten. Hij is nu anderhalf.
Heeft iemand daar ervaring mee?
Ik zou het advies aanhouden om in je eigen moedertaal tegen je kind te spreken en geen Engels tegen je kind. Welke taal wordt er buitenshuis gesproken?
Ik heb een soortgelijke situatie en hou zelf de one parent one language aan, zodat ze onze twee talen eerst goed leert. Mijn kind is wat ouder (2.5) en spreek bijna nooit Engels direct tegen haar, maar merk dat ze al wel woorden begrijpt, en ook heel soms iets in het Engels zegt.
Engels is ook een taal die je snel kan oppakken en ook luisterend goed kan leren.
Heb je een foto? Ik wil ook nog iets laten maken als afsluiting van alle bv die ik heb mogen geven.
Dat is ook zo ja, zo heb ik als kind ook Engels geleerd. Al is dat in Nederland wat makkelijker want hier in Duitsland wordt letterlijk alles vertaald naar het Duits haha.
@Fredje Duits! Niet mijn taal dus. Maar idd, voor nu lijkt gewoon eigen moedertaal spreken het meest logisch.
Ik heb je via een privĂ©bericht wat fotoâs gestuurd
Weten jullie een merk met tuinbroeken die wat wijder in de pijpen zijn? Vind dat echt zo lief, maar mân baby heeft spekbeentjes dus zijn bovenbenen passen vaak niet. Heb er net een bij Zeeman gekocht en ik dacht nog oh super handig met verschonen die knoopjes in het kruis, maar die staan op springen en gaan nĂ©t dicht. ![]()
Oshkosh paste mijn bollige baby altijd goed, wel via Vinted
Ik had dit tijdje geleden ook gevraagd , misschien heb je nog wat aan de antwoorden.
Ik heb er nu 2 van Hema die passen maar ik gebruik ze niet omdat het me toch wel koud lijkt met die knoopjes tussen zn benen? Hij ligt nml ook heel op de grond nu
Voor het geval iemand hier deze producten heeft gekocht:
Mijn zoontje is nu een aantal dagen âplaszindelijkâ. Als in: hij kan het redelijk goed ophouden, max 1 of 2 ongelukjes per dag, maar geeft het zelf nog niet aan. Ik ben er heel tevreden mee, maar hij heeft nu 2 dagen niet gepoept. Daarvoor 2x in zijn onderbroek gepoept en dat vond ie heel erg. Ik probeer hem wel meer vezelrijke dingen te geven voor zover dat gaat. Maar vanaf wanneer moet ik me zorgen maken/huisarts bellen? Hij poept normaal 1x per dag.
Edit: oh ja als hij zijn nachtluier aan doet, dan zeg ik dat hij daarin mag poepen, maar dat wil hij niet. Hij geeft ook nog niet aan dat ie buikpijn heeft ofzo. Wel hele vieze schetenđ€ą