Ik heb een ketting van Moeder’s Mooiste, hanger in witgoud en de ketting sterling zilver vanwege de kosten. Ik vond ‘t heel duur (inmiddels nog stuk duurder geworden zie ik) maar het eindresultaat is wel echt prachtig. Ik wilde heel graag een vlakke hanger, en die kon ik toentertijd nergens anders vinden. Heel blij mee, nu ruim 2,5 jaar iedere dag om, douche er ook mee en nog als nieuw.
Ik heb deze gekregen, ben er tot nu toe erg blij mee
Toevallig was ik hier over aan het lezen na een insta-post en kwam de term proprioceptieve oefeningen (voor meer lichaamsbewustzijn) tegen, herken het knagen/kauwen ook bij mijn dochter.
Ook hier staan handige tips op:
Is zoiets wat?
In het ziekenhuis gebruiken we zoiets voor mensen die zichzelf verwonden of aan de lijnen trekken, maar dat bestaat denk ik niet voor kinderen.
Even een aanrader:
Mocht je een leuk bord spelletje zoeken, ik heb nu bunny hop is echt heel leuk voor mijn 3 jarig meisje. Zou vanaf 4 zijn volgens het spel maar kan prima.
Wij hebben een tijdje geleden bij onze 2-jarige hetzelfde gehad. Zelfs Byte-x erop smeren deed haar niets (of het bleef niet goed plakken). Advies van het CB was om een alternatief te bieden. Dat leek eerst ook niks te helpen, maar we bleven het toch herhalen: niet op de nagels bijten, je mag wel op de bijtring bijten. Toen we voor haar grote zus een stickerkaart maakten voor zindelijkheid hebben we het voor haar gedaan voor nagelbijten. Ookal was dat niet echt bij te houden (er werden heel veel random stickers geplakt), we hebben er wel geprobeerd een soort positieve draai aan te geven en heel erg te hypen als ze even niet had nagelgebeten. Uiteindelijk is ze er van de een op de andere dag na die stickerkaart mee gestopt. Zo fijn want we zijn er echt maanden mee bezig geweest en niets leek te helpen!
Oh wat zonde!! Vind hun sieraden heel mooi eruit zien, maar super duur inderdaad.
Ja, het stomste vind ik nog wel dat ik een mailtje had gestuurd over de situatie. Ik had natuurlijk geen gratis nieuwe armband verwacht, maar weet ik veel 10% korting op een nieuwe of zo. Destijds kregen veel influencers zo’n sieraad gesponsord van dat merk dus er werd genoeg weggegeven. Maar in plaats daarvan gaf ze als ‘tip’ om het via de reisverzekering te declareren en verder niks.
De Dikkie dik film staat nu op Videoland. Echt een mega aanrader.
Top! Dankjewel!
Ik hoop echt dat het vanzelf ophoudt. Ik had ook nog de huisarts gebeld en die zei ook gewoon afwachten, weinig aandacht aan besteden en hopen dat het vanzelf ophoudt. Ik moet zeggen dat ik het wel vervelend vind, maar mijn man maakt zich hier veel drukker over dan ik. Die is echt bang dat ie z’n nagelbedjes kapot bijt.
Iedereen die verder nog gereageerd heeft ook bedankt! Ook al is het iets dat we al geprobeerd hebben, het is altijd fijn als mensen proberen te helpen of iets delen over hun eigen ervaring.
Ik heb een armband ontworpen samen met Studio F.erde en echt super super blij mee. Mijn eigen ontwerp, deels met oud goud en zij was zo lief en meedenkend!
Heb er 130 km (enkele reis voor gereden) maar nog steeds blij mee.
Ik draag hem niet vaak (want “zonde”) maar hij ziet er super mooi uit.
Ik wilde per se 100% goud, dus niet plated en dat was lastig te vinden.
Bij een vriendin van mij is de melk helemaal verkleurd, weet alleen niet waar zij besteld had, iets online iig.
De Dikke dik film staat ook op NPO Start! Dikkertje Dap trouwens ook en die vindt mijn dochter ook erg leuk.
Vos en haas redden het bos ![]()
Goede tip! Mijn dochter zit het te kijken en ze lacht echt hardop ervan en ik moet zelfs mee kijken haha
Ik heb een ketting van studiofedde en ben er heel blij mee!
Ken deze vanuit mijn werk:
Vond dit voor kinderen
Mijn kind ‘moet’ 3 talen leren, mijn partner en mijn eigen moedertaal en Engels, want dat spreken m’n partner en ik. Tot nu toe pakt m’n kind onze moedertalen goed op, maar we spreken nooit Engels tegen hem. Ik weet ook niet zo goed of we dat nu al wel moeten doen, of juist nog ff wachten. Hij is nu anderhalf.
Heeft iemand daar ervaring mee?
Ik zou het advies aanhouden om in je eigen moedertaal tegen je kind te spreken en geen Engels tegen je kind. Welke taal wordt er buitenshuis gesproken?