Ah ik lees het nu pas! Die van mij speelt er ook echt iedere dag mee haha. Ze kan voortaan ook flink valsspelen hahaha
Iemand tips voor illustratoren die leuke posters maken voor op een kleuterkamer? Liefst dat je het iemand zelf in de webshop kan kopen.
Aniek Bartels schiet mij nu te binnen. Weet niet watvoor stijl je leuk vindt.
Hier thuis hangen kinderboekenposters uit de webshop van Lemniscaat.
Ik wil best wat voor je tekenen hoor!
Mocht je wat zelfgemaakts (digitaal) leuk vinden, stuur je maar een PB. Kan ik je evt wat voorbeelden laten zien.
https://liekeland.nl/product-category/prints/
En een andere favoriet van mij is Ruth Hengeveld, die verkoopt zelf geen posters (meer) in haar shop, maar hier zijn ze nog wel te koop:
Ik heb deze op de kinderkamer en vind m echt fantastisch. Lekker groot ook Dorky Animals • Poster | yararuby
Vraag krentenbaard met foto
Weet iemand hoe luiers van AH huismerk vallen qua maat? We hebben nu vooral Kruidvat en Pampers, maar het verschil in maat is vrij groot en die kilo’s op de verpakking kloppen al helemaal niet
Ik heb geen ervaring met pampers maar wel met ah berenluiers en Kruidvat en die vallen qua maat hetzelfde
Ik heb geen verschil gemerkt in afwisselen tussen kruidvat en AH
Wasbare luier gebruikers: heeft iemand een tip voor een waspoeder zonder parfum?
Ik heb net de luiers in de wasmachine gedaan met color reus omdat we dat nog hadden van de oudste, maar bedacht me pas na het aanzetten dat parfum niet zo fijn is voor newborn billen.
Het ziet er wel uit zoals de krentenbaard die mijn zoontje had, maar hij had wel meer plekjes en allemaal rond zijn mond. Herken wel dat het opeens heel snel groot is. Ik zou het even afwachten en kijken of er meer plekjes ontstaan…
We gebruiken hier voor de voorwas biotop wasmiddel, volgens mij zonder parfum. Er zit iets van percarbonaat in? Wel iets duurder. Ik las op oa blablabloom dat dit kan helpen bij de hele vlekken die af en toe achterblijven (en er is niet echt zon om die vlekken weg te krijgen nu). Mogelijk dat we dit ook nog wel bij de hoofdwas gaan gebruiken.
Overigens hebben wij vanaf 5 weken, toen we gestart zijn met wasbare luiers, gewoon ah kleurpoeder gebruikt en geen reactie op gehad!
Is dat deze?
Best wel prijzig, hoe lang doe je daar ongeveer mee? En waarom dan voor voorwas iets anders dan de hoofdwas, of is dat vanwege de vlekken?
Ik gebruikte ook een tijdje Ariel sensitive maar die is er niet meer als waspoeder. Misschien moet ik inderdaad deze gewoon gaan proberen en kijken hoe de baby erop reageert!
Lavendel is wel een potentiële irritant.
Heeft Neutral geen waspoeder?
Klok waspoeder
Oh dat is goed om te weten! Logisch ook, netzoals sudocrem. Neutral wordt volgens mij afgeraden voor wasbare luiers. Klok heb ik zelf helaas slechte ervaring mee op lange termijn @Anna88 , na iets van een half/driekwart jaar gingen de luiers stinken ondanks goede dosering en wasroutine. Het zou opzich moeten kunnen maar las toen al wisselende ervaringen.