Tips, ervaringen & aanraders #10 (Deel 10)

Ja wel hè. Maar even aankijken is een goed idee. Ik heb zelf wel ook een gek plekje (en een kwetsbare huid) dus we gaan zien wat het wordt. Dankjewel!

Ik las hier iets over op de site van happynaps en had zelf wel met enige regelmaat nog gele vlekken. We gebruiken het alleen bij de voorwas omdat ik het wilde testen en vooral als toevoeging wil gebruiken om die vlekken eruit te krijgen.

En hier zie je alles wat ze getest hebben. Misschien zie je daar nog iets anders bij om te proberen!

1 like

Oké heb even een vraag waar ik niet uit kom haha, heb al een tijdje niet gezwommen met mijn dochter (ruim 1,5 dus niet zindelijk) en haar zwembroekjes passen niet meer. Eerder had ik dan wel van die zwembroekjes-luiers, maar dacht een badpakje is ook wel echt leuk. Maar doe je daar dan nog een wegwerp zwemluier onder of niet? ik bedacht me opeens dat ik daar nooit op gelet heb bij andere kinderen dus geen idee heb :sweat_smile:

1 like

Jazeker! Een badpakje of zwembroekje houdt geen poep tegen

3 likes

Ja dat leek me ook al een risico :joy: maar lijkt me niet zo comfortabel zitten, maar wil ook geen risico op een ongelukje nemen baba

1 like

Een zwemluier + badpak / zwembroek zal qua comfort toch niet heel anders zijn dan een gewone luier + romper / onderbroek?

1 like

Ja denk het, dacht even aan het comfort van m’n eigen badpak, vind ik wel wat strakker aansluiten dan ondergoed!
Maar komt goed, ga het even testen

Mijn kind had een super voorspelbaar poep patroon dus ik deed het op een gegeven moment niet meer toen ze uit haar wasbare zwemluier was gegroeid. Dat is ook altijd goed gegaan.

1 like

Mijn kind is 3,5 en de cybex sirona wordt nu echt te klein (huilen). Waarop zijn jullie daarna overgestapt? Vind hem voor alleen een zitverhoger nog een beetje te klein ofzo? Op internet staan zoveel mogelijkheden :exploding_head:

1 like

Ik ben voor deze gegaan. Kwam als veiligste uit de test van de consumentenbond toen en vond het ook een fijn idee dat er nog een extra punt was tussen de beentjes.

1 like

Ik heb deze, ook obv consumentenbond en anwb testen:

Was ook op zoek naar meer dan een zitverhoger omdat mijn kind met 3 al uit de stoel was gegroeid (>104cm). Deze kreeg ook goede reviews op hoe je kind erin kan slapen, volgens mij is er iets verstelbaar daarvoor maar heb dat nog niet uitgezocht.

3 likes

Deze hebben wij ook, ook een handige stoel om mee te nemen als je gaat vliegen (als ruimbagage) want kan je best plat vouwen en past in een backpack flight bag hahaha.

Wow slim! Gewoon bij de backpack in of in een aparte zak? Had jij hem nu mee naar NZ? En dan nog extra stevig ingepakt oid tegen beschadigingen?

Ik wilde ook een eigen autostoel mee of daar kopen (lijkt me goedkoper dan 6 weken huren), dus dit is wel een toevallig goede oplossing.

2 likes

Ik had verder geen backpack erbij, maar wel wat losse dingen in de tas gedaan (hammam handdoeken enzo) en nog wat bubbel plastic erom heen voor wat extra bescherming.
Scheelt weer een aparte tas ofzo voor zo’n stoel, als je toch al een flight bag hebt.
Nu mee naar NZ en werkt prima :smile:

2 likes

Wat zijn fysieke winkels waar ze verkleedkleding hebben? Buiten een feestwinkel of speelgoedwinkel om. Feestwinkel hebben we hier namelijk niet en de speelgoedwinkel heeft alleen vlindervleugels en prinsessensetjes.

So low?

Hema en Action hebben op dit moment ook veel verkleedspullen.

3 likes

Søstrene Grene had rond carnaval vorig jaar leuke dingen

@Spaarlamp & @Feather had er even bij moeten zetten dat ik niet ergens woon waar dat soort winkels zijn haha.

@Chesirecat daar ben ik net allebei geweest en helemaal niks :triumph:

1 like

H&M

1 like