Tips, ervaringen & aanraders #10 (Deel 10)

Ik ben voor deze gegaan. Kwam als veiligste uit de test van de consumentenbond toen en vond het ook een fijn idee dat er nog een extra punt was tussen de beentjes.

1 like

Ik heb deze, ook obv consumentenbond en anwb testen:

Was ook op zoek naar meer dan een zitverhoger omdat mijn kind met 3 al uit de stoel was gegroeid (>104cm). Deze kreeg ook goede reviews op hoe je kind erin kan slapen, volgens mij is er iets verstelbaar daarvoor maar heb dat nog niet uitgezocht.

3 likes

Deze hebben wij ook, ook een handige stoel om mee te nemen als je gaat vliegen (als ruimbagage) want kan je best plat vouwen en past in een backpack flight bag hahaha.

Wow slim! Gewoon bij de backpack in of in een aparte zak? Had jij hem nu mee naar NZ? En dan nog extra stevig ingepakt oid tegen beschadigingen?

Ik wilde ook een eigen autostoel mee of daar kopen (lijkt me goedkoper dan 6 weken huren), dus dit is wel een toevallig goede oplossing.

2 likes

Ik had verder geen backpack erbij, maar wel wat losse dingen in de tas gedaan (hammam handdoeken enzo) en nog wat bubbel plastic erom heen voor wat extra bescherming.
Scheelt weer een aparte tas ofzo voor zo’n stoel, als je toch al een flight bag hebt.
Nu mee naar NZ en werkt prima :smile:

2 likes

Wat zijn fysieke winkels waar ze verkleedkleding hebben? Buiten een feestwinkel of speelgoedwinkel om. Feestwinkel hebben we hier namelijk niet en de speelgoedwinkel heeft alleen vlindervleugels en prinsessensetjes.

So low?

Hema en Action hebben op dit moment ook veel verkleedspullen.

3 likes

Søstrene Grene had rond carnaval vorig jaar leuke dingen

@Spaarlamp & @Feather had er even bij moeten zetten dat ik niet ergens woon waar dat soort winkels zijn haha.

@Chesirecat daar ben ik net allebei geweest en helemaal niks :triumph:

1 like

H&M

1 like

Heb je een takko in de buurt? Zag daar ook van alles hangen

Ik woon totaal niet in Carnavalgebied maar de Kringloopwinkel hing hier vol met schappen verkleedkleren. Ik heb nog steeds spijt dat ik een zelfgemaakt vilten sperzieboonpak niet gekocht heb voor mijn kind.

3 likes

Dat is een goede! Weekend daar maar eens kijken.

Heb voor volgende week voor 1 dag een verkleedoutfit nodig en voor de andere dag een kikkeroutfit :joy:. Voor de kikker mag het gewoon iets groens zijn dus dat gaat wel lukken.

1 like

Ik zag in de kruidvat ook wat dingen liggen.

1 like

Zeeman zag ik dieren onesies liggen!

3 likes

welke elektrische neusreiniger is fijn?

We hebben een Woom gekocht en nu kan ons kleintje fietsen :face_holding_back_tears: Zo trots.

6 likes

Zijn echt topfietsjes hè! Mijn kinderen fietsten ook beide voor hun 3e zonder wieltjes weg op de Woom 2.
Ze zijn duur maar ik vind ze het geld echt waard en ze zijn ook met heel weinig verlies weer goed door te verkopen. Ondertussen zit m’n oudste op de Woom Go 4 haha

1 like

Wat is er dan zo bijzonder aan @Indigo @turbs ?

En iemand meer budget tips? :sweat_smile: Maakt het in jullie ervaring echt uit welke eerste fiets je koopt om mee te leren fietsen? Ik zag een eerste fiets voor 140€ bij decathlon en dat was eigenlijk al duurder dan ik verwachtte, dus ik was van plan gewoon een tweedehandsje te scoren