Ja, mijn kind was toen al wel vrij vergroeid aan haar loopfiets. Mijn dochter heeft dan weer een hekel aan lopen
, ze doet het liefst alles met de step en (loop)fiets. En als we die niet bij hebben⊠dan wil ze getild worden ![]()
@Philo @Spaarlamp en @Takkie helaas wil die niet bij ons in bed slapen. Hij denkt dan alleen maar dat het party time is en blijft maar spelen ook al wieg ik hem eerst etc⊠had dat anders totaal geen probleem gevonden
@Fishing sorry vergeten te melden inderdaad, maar oren zijn ook gecheckt!
Ik verbaas me sowieso echt over de prijs van kinderitems en hoe âgewoonâ het lijkt om het te kopen/hoe veel kinderen het hebben. Ik zie zo veel dure merkkleding, donsje laarsjes van 150 freaking euro op een peuter, duur speelgoed. Mijn kind zat laatst vet lief te spelen met maileg muisjes, ik wist dat ze duur waren en ze zijn echt heeeeellll mooi, maar 25 euro voor 1 muisje?!
En ik ben zelf ook niet heilig hoor want hier staat ook zoân insane dure ete tete klimdriehoek die ik perse moest hebben voor de dreumes (want omg goed voor de ontwikkeling!!!) stof te verzamelen ![]()
Haha zo hebben ze allemaal hun eigen kwaliteiten. Maar dan blijf ik nog even de loopfiets stimuleren.
Zo maar echt! Voor mijn gevoel begint dat al als je zwanger bent. Het gemak waarmee apparaten als de baby brezza of bottle washer aangeraden worden en gezegd wordt dat het echt een must is.
En die klimdriehoek wil ik ook, hahaha. Dus ben ook geen heilige, maar kijk wel naar wat ik het waard vind zeg maar. Mijn dochter ziet er altijd heel leuk uit (vind ik), maar nooit van mn leven dat ik een trui bij donsje koop voor 80 euro. Van de zeeman en hema zijn ze net zo leuk en doet dan toch minder pijn als er een wortelvlek opkomt (of ze er na 2x dragen uitgegroeid is). Dan vind ik zo een driehoek het meer waard (moet ze er wel mee spelen natuurlijk)
Grappig hoe dat verschilt. toevallig gisteren mijn dochter een frisje fiets cadeau gedaan. Zij is maar 1 meter lang, maar heeft lange benen. Ik heb voor haar een 14 inch gehaald en daar kan ze zelf goed opzitten en zelf goed afstappen.
Een vriendin van me koopt dus wel allemaal Donsje enz want âdat kun je goed doorverkopen op Vintedâ, maarja als er idd een wortelvlek in je beige trui of kapotte knieĂ«n van het kruipen in zitten, dan koopt toch ook niemand dat meer voor de volle mep? Moet toch eens aan haar vragen wat ze er dan nog voor krijgt, kan me echt niet voorstellen dat het dan veel is.
Zo daar moet je dan ook maar zin in hebben. Zou mij echt te veel moeite zijn, zeker omdat je nog zoveel andere leuke kinderkleding kan kopen.
Als zij haar vlekkentips even hier kan delen: super. Als ik iets met vlekken moet doen, voel ik altijd: ben ik wel een moeder? Ik heb geen idee wat ik moet doen en wat ik online lees helpt bij mij nooit. Geef het dan maar aan mân schoonmoeder, komt het blinkend terug ![]()
Weken in biotex, werkt vrijwel altijd.
Ja en de zon. Maar nu is die er natuurlijk bijna niet
. Maar in de zomer helpt dit echt goed
Idd, Biotex, Shout en de zon. Krijg ik bijna alles mee eruit. Dat is nu idd wel lastig, maar even in de zon op de vensterbank wil ook nog wel eens helpen.
Maar ook hier heb ik wel kledingstukken met vlekken van pastasaus, aarde of verf die er toch niet meer uitgaan. En ik koop in de winter ook gewoon niet teveel lichte kleurtjes
Scheelt ook een hoop.
De dasty vlekken spray werkt hier top! Wit/grijze fles.
Ik was net in een fietsenwinkel en die bleef maar 16 inch fietsjes pushen voor mân kind âwant ze moet nog wel even met zijwieltjes en daarna kan ze wel op de grondâ. Ze kon echt net met dâr tenen de grond aanraken en mân man wil die fiets alsnog gaan kopen voor 320⏠đ« . Ze hadden uiteraard geen 14 inch fietsen. Ben er echt chagrijnig om want ik heb me er helemaal over in gelezen en hij niet en dan vindt die 't belangrijker lokaal te kopen dan een fiets die goed bij ons kind past. Daarnaast als we toch al 320⏠uitgeven koop ik net zo lief een woom van 400âŹ. Ons kind groeit ook hartstikke traag.
En nee we gaan niet een fiets kopen die ik niet wil, maarja we gaan ook geen fiets kopen die hij niet wil. Dus nu staan we weer vast.
Ik vind donsje zelfs op Vinted onbetaalbaar hoe mooi ik het merk ook vind.
Ik ben wel verliefd op die maileg muisjes en soms zijn ze wel in de sale.
Ik kreeg hier een ossengal spray aangeraden kan je halen bij de Kruidvat. Bij mij gaat daar alles wel mee uit. Goed laten intrekken.
Edit: wel maximaal 5 min haha
Ossengal geeft bij mij wel eens super snel bleekvlekken, heb jij dat ook? Of gebruik je het echt alleen op wit?
Ik durf het nu niet meer te gebruiken, en al helemaal niet in te laten trekken.
O ehm nee eigenlijk nooit gehad⊠laat het maximaal 5 min intrekken, meestal 3. Wat gek. Had je het ook met die spray? Misschien dat dat verschil maakt? Ik gebruik het op alle kleuren.
Ik denk dat ik het heb gehad met die tube met dat schrob-borsteltje. Misschien dat dat idd nog verschil maakt.
Ik heb wel eens een (donker roze) trui met bietenvlekken op de buik ermee voorbehandeld, paar minuten laten intrekken, in de machine en toen kwam de trui er met een mega grote bleekvlek uit
Had die trui met bietenvlek nog prima bij mân dochter aangedaan, maar nu kon hij weg ![]()
Gebruik verder ook niet echt speciale wasmiddelen, dus een chemische reactie met een iets anders leek me ook onwaarschijnlijk. Misschien ga ik het toch weer eens kopen, want ik hoor er inderdaad altijd van die goede verhalen over.
O haha wow! Klinkt niet best. Misschien dat je met zo een stick het er meer inwrijft. Hier was ik ook wel vaak bieten etc er mee uit, maar dan zonder bleekvlekken. Ga er nu dan wel iets voorzichtiger mee om na jouw verhaal haha.
Deze heb ik btw: https://www.kruidvat.nl/dr-beckmann-ossengalzeep-pre-wash-vlekkenspray/p/206532