Mijn beide kinderen zijn jarig rond de tijd dat ik uitgerekend ben, dus nu ben ik van plan om wat eerder hun kinderfeestje te geven. Rond een week of 35 dacht ik aan. Samen vieren zouden ze op zich geen probleem vinden, dat hebben we in het verleden wel vaker gedaan. Het is meer dat ik me afvraag of ik zoveel kids in één keer trek en niet liever toch gewoon 2 aparte feestjes geef…![]()
Ergens denk ik lekker uitbesteden, maar een kneuterig, ouderwets knutselfeestje thuis voel ik ook wel wat voor. Woensdagmiddag uit school cakejes versieren, cadeautjes voor de jarige verstoppen en zoeken en daarna een spiegeltje of een canvas tas pimpen oid. Beide kids 5/6 genodigden en na 2/3 uurtjes weer opgehaald worden. Het zijn al wat oudere kinderen dus zelfstandig(er). Mijn partner denkt vooral hell no al die kinderen in mijn net geschilderde woning haha.

Of denken jullie van wat haal je je op de hals, ga gewoon ergens bowlen ofzo? Vind het lastig inschatten nu. Tips voor thuis qua knutselen/planning zijn ook welkom!