Ze vroegen hem om daar in de auto te blijven zitten wachten, vanuit zān auto hoorde hij ons kind huilen
Maar goed, die 10 minuten was nu 1 keer nadat hij dus al anderhalve week zoveel huilt daar.
Ze en wijzelf ook willen niet dat hij een negatieve associatie krijgt met de opvang, daarom hebben ze ons gevraagd om hem na 1 keer een half uur maar de rest van de dagen was het meer richting anderhalf uur op te halen. Verder is het sneller ophalen geen vervelend iets voor mij, dus dat is voor mij het probleem ook niet.
@Tokyo Yes we nemen morgen een knuffel voor hem mee! Ze vroegen ook of we een foto van onszelf daar achter konden laten, dus moet maar ff wat uitprinten haha.
@Vloeistof Hij gaat 3 ochtenden (8-13), maar nu met het wennen gaan we weer 5 dagen. Misschien dat ik idd op een gegeven moment een vaste tijd wil afspreken, dat is wel een goed idee. En als het echt niet gaat alsnog ophalen. Als ik hem breng (en bij hem blijf) dan is het echt in de groep zelf, dat kan ook niet anders want je moet een trap op.
Verder ga ik het korte afscheid ook proberen, dat stelde de leidsters zelf ook al voor. Toen het nog goed ging was het afscheid niet heel lang, 5-10 minuten ofzo. Maar zodra het weer wat beter gaat idd deur open, kind naar binnen en gaan.