Tips, ervaringen & aanraders #10 (Deel 10)

Ik gebruik etos eigen merk. Nooit wat over te klagen gehad. Vanaf dag 1 gegeven.

1 like

@Tokyo hier ook heel tevreden over Etos!

1 like

Heeft iemand tips voor spelletjes op de tablet voor een kind van bijna 4? We hebben een Android tablet.
Ik wil best eenmalig betalen, maar geen abonnement en liever ook geen reclame want daar snapt ze niks van.
We hebben nu bobo en die is top, maar vindt ze niet zo leuk. Ik had ook zapp gedownload maar dan wil ze steeds filmpjes kijken en dat heb ik liever niet.

En even een win: mijn dochter slaapt eindelijk door! Met dus wel de afspraak dat als ze doorslaapt ze sochtends op de tablet mag spelen :sweat_smile:.

3 likes

Het is toch al opgelost? Alle potten die niet goed waren zijn uit de winkel gehaald. Denk dat alle voeding nu juist extra wordt gecontroleerd. Zou me daar zelf echt geen zorgen om maken.

2 likes

Hier ook tevreden over etos (icm johannes broodpitmeel van Kruidvat)

En ook nog eens flink goedkoper dan nutrilon.

3 likes

Nijntje! Hele veel verschillende spelletjes, de gratis versie is prima en al heel uitgebreid maar ik zet de tablet dan wel op vliegtuigstand zodat ze geen reclameschermen tussendoor krijgt.

En wat knap en fijn dat ze doorslaapt!

Hier ging het precies zo! Ik vond dat heel grappig, de eerste maanden in het grote bed gingen gewoon precies zoals met het ledikant. Tot dat wij zat werden van het geroep en haar uitgelegd hebben dat ze er zelf ook uit mag.

1 like

Hier ook, kwam niet in haar óp dat ze eruit kan zelf :grin:. Pas toen we een slaaptrainer introduceerden (omdat ze ons soms riep om 6 uur en haar broertje wakker maakt), begon ze met zelf uit bed komen en gaan spelen, maar dus pas rond 7 uur als het mocht.

3 likes

Ooh wat slim van die vliegtuigstand!! Dat kan natuurlijk gewoon. Ik had nijntje ookal gedownload maar toen had ze op reclame gedrukt toen ik aan het douchen was.
En jaaa, na 8 maanden afzien eindelijk weer :heart_eyes:! Zo’n opluchting. Ben zoveel uitgeruster.

Je moet 'm wel op vliegtuigstand zetten voor je de app start, anders geeft hij alsnog reclame. Gegarandeerd een boze peuter haha.

1 like

Iemand ervaring met kleding (shirts) van het merk Jubel? Valt dat goed op maat of groot/klein?

Ja maar alle schappen zijn nu leeg (hier althans) omdat mensen nu gaan plunderen. Zal ook wel weer snel los lopen

3 likes

Vind zelf dat het wat kleiner en strakker valt.
Nu heb ik geen smalle kinderen, dat zal ook nog schelen natuurlijk. Maar het valt iets kleiner en strakker.

1 like

en @HermandeSchermman dank voor jullie reacties! Het gaat alleen om de nacht idd. Ik had het er ook over met een vriendin met iets oudere kinderen en zij zei ook dat ze de hekjes voor de nacht nog vrij lang gebruikt had. Ik kan een hekje van haar overnemen, misschien is die fijner in gebruik!

Hoe hoog is jullie vriezer? Ik wil een nieuwe vriezer uitzoeken, maar ik heb geen idee welke hoogte ik moet hebben. Ik wil voornamelijk eten gaan invriezen voor ons kind en stiekem gebruik je toch snel best wel veel ruimte denk ik?

Als je de ruimte hebt zou ik een grote pakken met 5 lades ofzo, vries 4 broden in en je hebt al 2 volle lades.

1 like

Onze diepvrieskast is 1m80 geloof ik. Ik vind het geweldig, altijd meerdere soorten groenten, bessen, maaltijden, soep… bij de hand voor snelle maaltijden.

Edit; 1m72 zie ik. Maar ik zou eerder kijken naar de inhoud in liter, want dat scheelt soms nogal met dezelfde buitenafmetingen. De onze is 238L, 7 vakken. Dat is echt groot (maar zit toch altijd vrij vol moet ik zeggen).

2 likes

Ik heb een kleine met 2 lades (gewoon standaardmodel vriezer dat dan onder een inbouw koelkast zit) en dat is voor ons te klein. Er zitten een paar maaltijden/snacks voor ons in in ziplock zakjes maar geen dingen zoals hele pizza of grote zakken aardappel/groenten/brood. Zou liever een paar lades extra hebben gehad!

Wij moeten nu een tweede vriezer kopen omdat borstvoeding iets te goed loopt en er geen plek voor melk meer in de vriezer is.

3 likes

Als je kindje nog geboren moet worden zou ik sowieso niet voor nutrilon gaan, er zijn zat pakken die de helft goedkoper zijn, en alles voldoet aan dezelfde keurmerken. Wij gaven bonbebe en ah huismerk, maar zijn pas later met kunstvoeding begonnen.

14 likes

Ja wij hebben 226 liter (we hebben zo’n Amerikaanse) en dat vind ik perfect! En het zit alsnog vol maar ik vind het ook fijn om wat maaltijden en groenten in de diepvries te hebben en koekjesdeeg natuurlijk.

3 likes