Ik had altijd een vriezer met 2 lades en vond dat echt te klein. Nu een grote vriezer van 180cm en dat is heerlijk, maar heb wel veel ruimte over. Geen idee of er een tussenmaat is.
Vanaf welke leeftijd kunnen ze hier mee spelen? Is het echt 3+?
Het zijn wel echt kleine stukjes, dus zolang ze nog alles in de mond doen zou ik het niet geven. Dan kun je beter normale magneettegels doen.
Maar je kunt het maar vast in huis hebben ![]()
Ik ga nog een blikje kopen om ze zoveel mogelijk in 1 te stoppen, vond het nl wel best weinig stukjes en blikje is lang niet vol.
Ik heb ze voor het eerst bij bijna 2.5 gegeven en dat ging al prima, maar mijn kind stopt niks in haar mond.
Plakken deze wel lekker? Ik heb ook een setje kleine magneten maar ik vind ze waardeloos omdat je ze maar op één manier kan plakken en je kunt er helemaal niet goed mee bouwen.
Ze plakken niet geweldig, maar mijn kinderen hebben daar geen last van.
Welk merk kinderschmink werkt goed en kost geen fortuin (onder de 20 euro ofzo)? Mijn dochter heeft er eentje van mijn zus gekregen, maar dat is echt waardeloos jammer genoeg.
Wij hebben Djeco. Werkt mooi, veel pigment.
Keerzijde ervan is dat niet alle kleuren er goed afwassen
zoals blauw.
Altijd Jumbo huismerk gebruikt, was prima!
Ik zou gewoon voor een goedkoop huismerk gaan van een winkel die dicht bij je in de buurt zit.
De kwaliteit van alle voeding zou hetzelfde moeten zijn . Daarom hebben wij gekozen voor AH eigen merk. Dat is biologisch, maar
Ook gewoon makkelijk verkrijgbaar. Wij bestellen daar de boodschappen dus dan bestel je heel makkelijk een pot mee.
Als je bij de Kruidvat luiers besteld bijvoorbeeld zou je voor het gemak ook daar kunnen kijken.
Ik zag dat ze deze verkopen bij de Action. Een tip voor als iemand opzoek is naar een modderkeuken. Mijn kind heeft die van de Lidl maar deze is een stuk goedkoper
Ben ik zo’n loedermoeder? ![]()
Kregen net bericht van de opvang dat onze dochter ineens wat plekjes op het gezicht heeft (blaasjesachtig) en of we dit eerder gezien hebben. Dit is ook nieuw voor ons, maar nu ze weer binnen zijn na het buitenspelen is het weer weggetrokken maar het woord huisarts is toch gevallen. Ik heb zoiets van, ik ga de huisarts niet storen voor iets wat alweer verdwenen is maar mijn man wil toch een foto insturen 🫠
Ik zou de huisarts ook niet zo snel bellen hoor. Zolang er verder niets aan de hand is zou ik vanavond mijn kind checken op plekjes. Wat ga je de huisarts nu zeggen? Ja ze had plekjes maar nu niet meer, wat moet ik nu doen? ![]()
Ja precies dat. Werk zelf in de zorg, denk niet dat ze hier op zitten te wachten ![]()
Heeft iemand goede ervaring met het postnataal programma van fitzwanger-online of het thuis programma van sterkher, of misschien iets soortgelijks?
Ik volg het thuis programma van Sterkher, ben er super tevreden over! Ik heb wel een powerrack en dumbbells enzo thuis, dus ik volg het gym programma. Maar doe ook wel eens een training uit het thuis programma en die zijn ook erg fijn. Veel (onderbouwde) uitleg, fijne afwisseling tussen oefeningen voor houding en core en krachttraining maar ze heeft ook losse trainingen voor als je bepaalde klachten hebt. Echt een aanrader wat mij betreft!
Wij twijfelen tussen de Hamilton by Yoop X1 Plus buggy of de easywalker Rockey S, zijn er mensen die een van beiden hebben en hoe tevreden ben je ermee?
Ik had een Hamilton (wel een iets ouder model, voor €80 gekocht bij Kruidvat) en was er ontzettend blij mee! Veel vluchten overleeft in het ruim en zelfs ermee de bergen door gestruind van Oostenrijk. Het was de enige kinderwagen waar mijn dochter ook graag in zat (en sliep), de grote wagen heb ik toen ze 8 maanden was de deur uitgedaan.