Ja vet kort op elkaar ineens?!
Wajooo ik weet wat te doen dit weekend!
Inhoudelijk vond ik het programma van Sterkher heel fijn maar die interface vond ik vreselijk, daardoor ben ik al snel afgehaakt. Dat is wel 2 jaar geleden dus misschien (hopelijk) is het nu beter.
Ik volg het programma van Sterkher, 3x per week (wel het gymprogramma) en vind het superfijn: ben nu 32 weken zwanger en vind het heel fijn dat de oefeningen zo duidelijk gericht zijn op de weken, de filmpjes en uitleg erbij (ook mbt je bekkenbodem, ademhaling etc). Voel me fysiek goed en heb zelf het idee dat consequent dit programma volgen ook echt helpend is. Wil ook het postpartum programma gaan doen.
@roeptoeter oh ja die ervaring van jou met de interface had ik dacht ik al gelezen via de zoekfunctie. @vanderwoodsen vind jij de interface wel prima of ook niet handig?
Dat is echt typisch iets waarom ik een app niet zou gebruiken (te veel moeite doen) en fitzwanger heeft wel gewoon 1 filmpje per workout.
Ik volg sinds januari het postnataal fit home programma en ben wel tevreden! Ik sport wel maar 2x per week, vind 4x wat te veel
vind het goed te doen zo en de interface ook prima eigenlijk.
Ik doe ook het postpartum thuisprogramma en herken me er wel in dat het interface niet zo gebruiksvriendelijk is. Je moet veel doorklikken voordat je bent waar je moet zijn (of ik doe iets fout maarja dan is de app dus ook niet zo duidelijk haha). Oefeningen vind ik wel fijn! Vanwege tijdsgebrek doe ik het maar 1x per week, zou wel vaker willen maarja dat komt wel met de tijd. Positief ook dat je levenslang toegang hebt.
Ik vind het opzicht wel prima! Vind vooral de inhoud fijn, daarom ervoor gekozen.
Ik heb nu sinds een week monopoly junior in huis. De versie die ik zelf als kind ook altijd speelde met de kermis. En mijn zoon van bijna 5 vindt het zo leuk! Echt een aanrader.
Ik zoek een cosleeper die aan een hoog bed kan en wel schuine / reflux stand heeft. Iemand een tip? Bijv die van Chicco die lijken te laag
Bednest kan tot bijna 80cm hoogte (dus als je matras 80cm vanaf de vloer is). Ze zijn nu pre owned via de bednest website 250 euro.
Wij hebben een hoge boxspring en de Maxi Cosi Iora, in hoogte verstelbaar en reflux stand.
Wij hebben een simpele houten. Met klossen eronder kan je hem ook schuin maken door twee maten klossen te gebruiken.
Was voor ons een meer budget optie dan 200 euro uitgeven aan een co sleeper die je slechts 4-5 maanden gebruikt
Ja, wij hebben deze en zijn er heel blij mee. Past precies tot naast ons heel hoge bed. Wel prijzig inderdaad, maar ook goed weer te verkopen.
Gaat de zijkant van deze makkelijk omhoog/omlaag?
Thanks! Idd mega duur maar dat preowned is mssn wel wat.
Hoe makkelijk doe je dat inklappen en meenemen echt voor nachtje of langer weg?
En dit klinkt misschien echt dom maar ik vind dat onderstel er altijd zo instabiel uitzien, idee dat je m mssn per ongeluk omver loopt of m’n enthousiaste peuter dat gaat doen. Hoe is dat in t echt?
Inklappen is een paar seconden werk, dus heel makkelijk. Wij namen 'm altijd mee. Het is zelfs zo makkelijk dat ik nu ook overweeg de bednest mee te nemen als we binnenkort een keer een dag ergens zijn als ze een paar weken oud is als ‘box’.
Onderstel staat gewoon stevig. Ik schuif het bedje ook opzij als kind erin ligt zonder problemen en mijn meer dan lompe peuter krijgt er nauwelijks beweging in. De poten steken ook niet uit ofzo dus je loopt er niet tegenaan zoals bij een ikea kinderstoel.
Super dankjewel!!! En echt mega goede tip van de preowned. Dankje
Het lijkt op de foto’s en video’s trouwens wel alsof de reflux stand mega schuin is, lijkt wel een glijbaan, kan je dat ook stellen? Of alleen die ene stand?
Nee, je kan alles verzetten zo schuin of plat als je wilt. Niet alleen in glijbaanstand. Je verzet het door een van de poten hoger of lager te doen dan de ander. Mijn man zegt dat het met minder dan een centimeter verschil per keer gaat. Heb het zelf bij baby 1 eigenlijk nooit gebruikt maar bij baby 2 al wel ivm verkoudheid en was me niet opgevallen dat ze overdreven schuin ligt.