Het ligt ook echt aan je baby welke luiers fijn zijn. Zelf merk ik geen verschil tussen kruidvat en luiers van de DM. Zou van beide een pak halen en dan beslissen welke je het fijnste vind. Tip, download de DM app en zet glückskind aan. Dan krijg je allemaal kortingscodes in de app, mocht je dat nog niet gedaan hebben natuurlijk
Wij zijn begonnen met Kruidvat luiers maar na een paar maanden overgestapt naar die van DM. Inmiddels al bijna twee jaar de baby love luiers en echt groot fan! Ook mega chill dat je altijd die korting hebt.
Wij zijn gegaan voor luiers die we makkelijk in huis konden krijgen, klinkt alsof de DM luiers goede optie voor jullie zijn!
Ja echt gek op de DM luiers! Wij wonen helemaal niet in de buurt, maar ouders wel en die halen een voorraad voor ons. Inderdaad nog veel voordeliger met de app.
Oh goede tip, ga ik meteen even downloaden!
Bij DM (en Rossmann ook) krijg je ook leuke coupons in de app als je nog zwanger en bevallen bent. Zo kreeg ik bij de dm een borstvoedingsdoek en bij de Rossmann een toilettas en later een koffertje met allerlei bruikbare spulletjes. Beetje hetzelfde wat je hier bij de kruidvat krijgt ![]()
Wat betaal je dan ongeveer per luier?
Oh dat valt mee, bij AH waren ze laatst 1+1 en toen waren ze net zo duur.
Alleen voor luiers zou ik niet 25 min rijden, maar icm met shampoo’s/verzorgingsproducten voor mijzelf is het wel de moeite zo eens in de twee maanden.
Ja ca. 10 cent per luier voor een maanddoos maat 4 met korting
Wat zijn fijne bakjes om babyhapjes in te vriezen? En wat is handig qua aantal ml?
Ik wilde die van Philips Avent aanschaffen, die zijn in 180 ml en 240 ml. Alleen ik las dat die deksels er moeilijk op te draaien zijn en dat ze vaak lekken. Ik heb geen idee hoe groot de porties straks zijn en wat dus praktisch is. We zijn nu nog bezig met ijsblokje-porties, maar ik wil graag al wat voorbereiden omdat ik binnenkort weer ga werken.
Aanraders zijn dus welkom ![]()
Ik zou nu ijsblokjes invriezen en die vervolgens allemaal los in een zakje in de diepvries in en dan naarmate je kind meer eet gewoon steeds meer blokjes ontdooien. Ik had grotere bakjes gekocht (gewoon bij Wibra dus niks boeiends) en al best snel waren die bakjes ook weer te klein.
Ik heb nu best veel lege grote Olvarit potjes en ga die gebruiken om dingen in te vriezen.
Ja dit heb ik nu gedaan idd! IJsblokjes in zakjes. Maar bedoel voor daarna als ze echt een ‘maaltijd’ eten.
Kan je dat niet alsnog in zakjes invriezen?
Ik vind dit merk bakjes heel fijn. Gebruik ze niet vaak om in te vriezen, wel echt mega veel in de koelkast. Sluiten goed, lekken nooit.
Ja zoiets bedoel ik! En dit is ook nog een leuke prijs. Dankje!
Het boek Helpen bij verlies en verdriet van Manu Keirse heeft een heel hoofstuk aan kinderen en rouw geweid. En wat in dat hoofstuk staat kan je ook toepasssn bij zoiets als ziekte. Sterkte!
Edit: Manu Keirse heeft ook het boek geschreven kinderen helpen bij verlies. Deze heb ik zelf nog niet gelezen maar het lijkt me een fijn boek.
Wij zitten nu ook in de fase van oefenhapjes waarbij de ijsblokvormpjes groot genoeg zijn. Voor hierna ga ik weer de bewaarbakjes van Philips Avent gebruiken. Bij onze oudste ook gebruikt en die vond ik juist heel fijn.
Ik heb deze bakjes van Ikea een lange tijd gebruikt en die waren ook erg fijn. Gebruik ze nu voor dressings enzo