Hier wel rapley gedaan en zou het zo weer doen! Wel veel geklieder in het begin maar mijn kind kon hierdoor veel sneller zelf met een lepel en later vork eten. Het is ook een hele goede eter, nu met 2,5 nog steeds, maar ik zal nooit weten hoe dat zonder rapley was geweest natuurlijk
@Boondigga ik bood eerst rond 6m de pure smaken aan zodat ze die leerde kennen, maar later deed ik beide en mengde ik ze ook idd in van die balletjes, reepjes, omelet… Het op de grond gooien heeft niet per se te maken met het niet lekker vinden, ze ontdekken hun motoriek en de zwaartekracht dus ja er belandt in het begin meer op de grond dan in hun mond, maar dat hoort erbij. Een deel van rapley is ook echt wat voor ons ‘spelen met eten’ lijkt (platknijpen, gooien, kijken hoe ene textuur reageert). En smaken ontdekken, je weet blijkbaar pas na 10x aanbieden of ze iets echt niet lusten. De eerste maanden (6-10m ofzo) at mijn kind ook niet zoveel vaste voeding maar daarna is ze plots enorm veel gaan eten en nooit gestopt haha