Lijkt mij ook zo leuk! Maar dan moet je ook nog beton storten enzo? Of valt het plaatsen wel mee?
Wij hebben afgelopen zomer onze dreumes van 12 kilo in een framedrager van deuter gehad. Vonden wij fijner dan een draagzak ivm de bewegingsvrijheid maar ook de warmte (in een draagzak zitten ze toch meer tegen je aan geplakt. Hebben hem om de beurten een dag gedragen en dat beviel prima. Wel alle bagage bij de ander in een rugzak gedaan en niet ook nog in de opbergruimte van de framedrager.
Willen hem deze zomer weer gaan gebruiken
Jaa ik vind het ook heerlijk en heb ook het idee dat m’n kinderen er sneller door willen buiten spelen plus zich beter vermaken. Dus waarom zou je het niet willen haha? Ik zit erbij en drink thee, top ![]()
Ja dit klinkt echt top. Ik vind bij een speeltuintje zitten altijd maar kort leuk, dan ga ik me toch een beetje vervelen
Zou dat minder hebben als ik vanuit mijn eigen huis/tuin met een kop thee mijn kind in de gaten kan houden
Ik zou het ook wel willen hoor, maar ben altijd bang dat ze er snel op uitgekeken raken omdat ze het dan elke dag zien? Maar dat is jullie ervaring dus niet? (ook @kareltje)
We hebben wel een dubbele schommel in de tuin met ook een touwladder en rekstok, dat wordt wel echt veel gebruikt.
Mijn ervaring is dat vriendjes die komen spelen het heel leuk vinden, maar dat mijn eigen kinderen er al twee jaar nauwelijks naar om kijken. Schommel / rekstok en zandbak vinden ze geweldig, maar het huisje en de glijbaan worden zelden gebruikt.
Ja ik heb hulp gekregen van mijn broer! Maar het viel mij alles mee met afbreken en weer in elkaar zetten. Palen in beton zodat het stevig staat. Dus als je iemand hebt die dat handig mee kan doen is het echt goed te doen!
Nee hier vinden ze het heel leuk maar moet ook zeggen dat de vorige bewoner echt wel een groot huisje heeft neergezet met een hoge glijbaan. Kleine kindjes spelen beneden met raampje ijsjes verkopen e.d. en grotere kindjes kunnen naar boven klimmen, op de uitkijk en van de glijbaan. Met slecht weer sta je beneden ook droog dus dat scheelt. En ik kan soms zelf ook gewoon binnen zitten met uitzicht op ze ![]()
Bijde cybex lemo werkte dit helaas niet
Nu heb ik echt nood aan foto’s van jullie buitenspeeltuinen haha. Heb zelf ook een tuin in te richten haha
Ik heb een achter fietsstoeltje gekocht. Van Urban Iki maar hij loopt voor het sleutelgat van mijn accu
. Dus dan kan ik mijn accu niet eruit halen. Maar ik ging googlen op andere stoeltjes en elk achter stoeltje heeft hetzelfde lijkt het.
Heeft iemand dit ook en tips? Zit er nu aan te denken om een stukje weg te zagen ofzo
Het gaat om dat stukje voor het voetsteuntje
Ja ik trek aan de flap om m’n sleutel ertussen te frutten
gaat verrassend goed en hier al drie jaar goed
Bij ons zit het stoeltje voor het oplaadpunt. We hebben er gewoon met zo’n hol boording een gat ingemaakt (sorry mijn preggo brain komt even niet op de naam). Al deze stoeltjes hebben het tegenwoordig idd.
Wie heeft er ervaring met een fietskar in een drukke stad? Is dat te doen? Zwaar (als je niet elektrisch fietst)? En fietst het heel anders?
Ja zwaar om weg te komen als je niet elektrisch fietst. Eenmaal aan het fietsen gaat wel. Maar bij oversteken en voorsorteren wel lastiger, omdat je zo lang bent.
Je moet er ook echt een vlag op doen voor zichtbaarheid. Zou er zelf in de stad eigenlijk niet voor kiezen.
Ik zie trouwens Utrecht voor me als stad omdat ik daar wel eens fiets. Er zijn vast steden met bredere fietspaden die niet zó druk zijn maarja geen ervaring daar.
Ik weet niet of je nog op zoek bent, maar ik liep in de Action vanochtend en zag dit. Moest meteen aan deze vraag op het forum denken
Mijn dochter gaat stoppen bij de BSO. Nu wil ik graag een cadeautje geven, twijfel aan elke leidster apart of één groter cadeau voor de BSO zelf. Hebben jullie nog tips?
Wat lief, dankje!!
Heeft iemand tips voor leuke spelletjes voor een 4 jarige?
We hebben al kroko loko, uno en die met die kraai (kan even niet op de naam komen). Die vindt ze ook super leuk en zijn ook leuk om samen te spelen.
Voor haar verjaardag hadden we spelletjes gevraagd maar die zijn nogal uhhh… ja… waardeloos? Zonde van het plastic zeg maar. Klinkt nu heel ondankbaar maar je kunt er gewoon niet zo veel mee en na 1 keer spelen is ze er wel op uit gekeken.
Stef stuntpiloot vinden ze hier heel leuk (4 en 6)
Dobble, kwartet, wie ben ik?, regenwormen junior en halli galli junior worden hier veel gespeeld.