Van Mustela in een gele spuitfles spf50 en zonder witte waas.
Kruidvat huismerk kids of sensitive vind ik ook goed hoor. Wel klein beetje wit maar vind ik niet zó erg. Gebruik hem ook voor mezelf. Die is ook voordelig want er gaan echt veel flessen doorheen bij ons
Op werk hadden we altijd die van Jetske Ultee en die smeerde fijn, was prima spul om snel 12 kinderen mee in te smeren omdat ie dus makkelijk smeert. Sommige kinderen hadden eigen van Naif en vond die ook niet heel fijn smeren idd.
Voor mezelf gebruik ik La Roche Posay of Dr. Leenarst en vind ik beide heel fijn.
Ik hebruik van kruitvat eigen merk de sensitive 50+ (witte fles). Die smeert voor een factor 50 heel goed uit zonder echt witte waas
Naif heeft volgens mij minerale filters, waardoor ze wel goed beschermen en een laagje op de huid leggen, maarja dat smeert niet makkelijk uit en is ook niet perse de bedoeling om helemaal onzichtbaar uit te smeren.
Ja, Kruidvat of Lidl hier. Dikke prima en fijne prijs.
Die kreeg ik echt niet uitgesmeerd, leek wel tipex
Wat zouden jullie (per uur?) betalen aan een oppas van 18 jaar, die van 19:00 tot 23:00 uur komt oppassen? Gaat om een kind van 5, dus zou wel vanaf een uur of 20:00 (even ruim genomen) moeten slapen.
Even opzoeken wat het minimumloon is en dat naar boven afronden?
In mijn omgeving zie ik bedragen tussen de ā¬5-ā¬14 p/u voorbij komen op die leeftijd.
Ik zou zelf neigen naar ā¬9/10 per uur.
Bij mij vroeg ze 5ā¬, maar ik geef 7.50ā¬
Ik betaal mijn 14-jarige 5e per uur maar dan hoeft ze niks te doen, ze komt als mijn kind al slaapt.
Mijn baby is begonnen op de opvang deze week. Thuis is ze echt een hele relaxte en rustige baby. Ze huilt eigenlijk bijna nooit.
Bij de opvang geven de leidsters aan dat ze heel veel huilt en last heeft van krampjes. Ik herken dit echt totaal niet. Thuis heeft ze nooit last van krampjes. Ik krijg een beetje het gevoel dat de leidsters ook niet meer zo goed weten wat ze ermee aan moeten.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Niet per se ervaring met het krampjesverhaal maar wel met een ongelukkige baby de eerste paar weken.
Geven ze de voeding (heel) snel? Dat zou je in ieder geval eens kunnen vergelijken als de leidsters echt denken dat ze krampjes heeft.
Wij betalen al onze oppassen 10 euro p/u. Als ze met ons kind op stap gaan geef ik ze altijd mijn pinpas mee om lekker eten/drinken voor zichzelf te halen. En als ze in de avond komen zorg ik altijd dat ik een maaltijd, snacks en drinken voor ze heb.
Mān dochter is bijna 7 en still going strong. Ben ook benieuwd wanneer het ooit eens beter wordt.
Voor de mensen met een bakfiets paar vraagjes. Ik kan er namelijk tijdelijk eentje lenen via via. En als bevalt evt een kopen.
Doen jullie de bakfiets altijd dubbel op slot/ergens aan vast als je de stad in gaat of boodschappen doet? En dit is natuurlijk afhankelijk van waar je woont, maar kun je altijd een plekje vinden om te stallen?
Ik doe dat nooit, als ik hem langer laat staan doe ik wel de accu met een dik slot vast aan de bak. De accu is er een keer afgejat (gewoon in de achtertuin).
Ja wel beetje. Bij starten op de opvang gaf een van de leidsters zelfs aan dat ze een koemelkallergie vermoedde, herkende het beeld wat ze schetste toen ook niet zo met hoe mān kindje thuis was. Werd wel snel beter, dus denk dat het ook veel spanning en wennen was
Voor kort āparkerenā bijv bij de supermarkt en school doe ik alleen het gewone ringslot. Als de fiets ergens langer staat doe ik ook een tweede slot erop.
Ik heb de accu in de bagagedrager dus die kunnen ze niet zomaar jatten, daar heb je de sleutel voor nodig.
Wat voor bakfiets is het? Want ik heb het idee dat bijv Urban Arrows wel geliefder zijn bij dieven dan de Dolly die wij hebben.