Tips, ervaringen & aanraders #10 (Deel 10)

Ik zet ‘m altijd in een bewaakte stalling hier in de stad, van m’n elektrische fiets is namelijk het bedieningspaneel laatst afgeschroefd en dat vond ik zooooo irritant. Dus nu zet ik ‘m in de stad altijd in de stalling, bakfiets en elektrische fiets. Bij de bakfiets kan je gelukkig het bedieningspaneel ook meenemen, en ik neem de batterij ook mee als ‘ie wel een keer buiten moet staan + op kettingslot. Vind het zo’n gezeik als er iets gejat wordt plus dat ik ook vermoed dat de verzekering liever niet uitkeert dan wel. Dus better safe then sorry…

3 likes

Weet niet of je in de buurt van Duitsland woont maar ik vind die voor kinderen van dm heel fijn.

Niveau en zwitsal hebben ook rollers. Die zijn vaak wat vloeibaarder en werkt ook wat sneller.

2 likes

Ik zoek tuin-tips voor onze kruipende dreumes: hebben jullie een tip voor een handig kleed voor buiten? Waterproof ivm dauw, lichtgewicht en makkelijk schoon te krijgen? En tips voor een broek die je over de kleding heen kan doen? Mijn vriend dacht aan een regenbroek-achtig iets maar ik dacht misschien iets stevigers. Tips zijn welkom (en mocht iemand toevallig zo’n kleed of broek verkopen (maat 80/86) dan hou ik me aanbevolen)

1 like

Een buitenspeelpak is ideaal. Waterdicht ook dus dan hoef je ook niet op een mat te blijven.

Je hebt verschillende merken en zijn ook goed tweedehands te koop. Wij hebben er verschillende van de Lidl, Hema of zeeman. Ielm (?) is ook een bekend merk.

2 likes

Haha ik wilde net zeggen, ook tegen @Keroppi die dieven trekken zich juist niks van die slotjes voor de batterij aan.

Sinds onze bakfiets uit de tuin was meegenomen en we die om de hoek terugvonden zonder batterij erin hebben we zo’n lockding op de batterij en zet ik ‘m eigenlijk overal op dubbel slot ergens aan vast.

Gewoon een picnickleed, die zijn plastic aan de onderkant. Goedkoop bij Kruidvat.
En idd een buitenspeel- of outdoorpak. Ik koop ze bij Zalando Lounge.
En houd er rekening mee dat je kind vooral van het kleed af wil kruipen en alles in zin mond wil doen :sweat_smile:

En @Peyton dank, ik kon gewoon niet de goeie zoektermen vinden maar hiermee ben ik via Vinted nu een heel eind, thanks. En @Huismus haha ja dat laatste heb ik gemerkt, al wordt dat nu net rond deze fase iets minder. Maar heb al een paar keer houtsnippers uit haar mond gevist haha. Maar onze meid is best een “zitterd” dus kan ook prima een uur op een kleed zitten als ze in de stemming is.

1 like

Wij zijn heel blij met dit speelkleed : https://www.bol.com/nl/nl/p/dierenvriend-speelmat-speelkleed-speelmat-baby-speelkleed-baby-speelmat-foam-150-x-200-cm-opvouwbaar-inclusief-opbergtas-beige/9300000186891278/?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Makkelijk schoon te maken en mee te nemen.

We hebben ook nog een groot picknickkleed van de hema voor buiten

3 likes

Oh dat scheelt! Ik had me zo verheugd op lekker buiten zijn, maar ik was alleen maar bezig met wegkruipen e. idd houtsnippers en takjes en zand uit de mond houden. Maarja, ook dat gaat voorbij.

1 like

Oh misschien moeten we onze tegeltuin dit jaar dan nog houden en er volgend jaar pas iets groens van maken als hij niet meer alles in z’n mond stopt :joy::sob:

1 like

Hema heeft vrolijke buitenkleden met waterproof onderkant. Neem ik ook vaak mee naar een meertje op het strand omdat ie zo lekker groot is

2 likes

Ik gebruikte dit speelkleed ook om een huisje/tunneltje te maken, vond mn kind erg leuk!

1 like

Wat zijn leuke spelletjes voor een baby (ja hij js mn baby) van 4 (:joy::joy::joy:) voor op de nintendo switch? Hij zag een reclame over de nintendo switch en jk bedacht me ineens dat ik er nog 1 heb liggen en nooit gebruik haha. Hij wil dus voor zijn verjaardag een spelletje vragen voor op de switch!

Geen opmerkingen over schermtijd/dat hij te jong is voor een switch enzo aub

Een baby met een switch, waar gaat het heen met deze wereld grapjeeee

2 likes

Mario kart spel. Kunnen de vaak al wel handelen.

2 likes

Mario Kart

1 like

Paw patrol on a roll ging hier met die leeftijd al best goed en is ook echt leuk om te ‘leren’ gamen

3 likes

Handig toch, wordt tummy time makkelijker

2 likes

Mario Kart is leuk. Iig niet Animal Crossing, dat is vrij veel lezen en daar kon mijn kind weinig mee

3 likes

Iemand ervaring met bluey the videogame?
Bluey is namelijk levennnn
@Spaarlamp hahaha ja met een redbulletje erbij