Tips, ervaringen & aanraders #10 (Deel 11)

De discussie wordt voortgezet vanaf Tips, ervaringen & aanraders #10 (Deel 10) - #5207 door Minettes.

Eerdere discussies:

1 like

@Spaarlamp ik heb beide niet want geen plek voor in huis, maar mijn kinderen hadden zulke kussens denk ik geweldig gevonden. En als ik kijk naar hoe vaak mijn zoontje (5) nu hutten bouwt, alle dekens en kussens uit het huis verzamelt daarvoor of iets neerlegt om lekker te chillen voor de tv, denk ik dat je zelfs op die leeftijd nog iets aan zulke kussens hebt.

2 likes

Heb veel tips gelezen maar vind veel buggy’s te duur, ga het maar heel af en toe gebruiken. Weet iemand een prima buggy die geschikt is voor een buikslapertje tot max 150 euro? Geschikt voor bijv een middagje dierenpark ofzo

Ik zit een beetje te twijfelen over het kinderfeestje van m’n dochter. Ze wilt 2 meiden uitnodigen waar ze vorig jaar 2 a 3 keer meer heeft gespeeld. Toen is ze bij 1 van de 2 ook op het feestje geweest. Bij de ander niet. Dit jaar is ze bij beide niet uitgenodigd maar zij wilt ze wel uitnodigen. Zouden jullie daarin sturen of gewoon zo laten?

Ik heb alleen gestuurd dat ze haar bestie zou uitnodigen. Daar speelt ze elke week mee maar in de week van uitnodigen hadden ze net effe mot gehad. Dus die mocht ineens niet komen haha.

Verder gelaten. Doe ook niet aan terug uitnodigen want for some reason is m’n dochter beetje “populair” en wordt ze dus op allerlei feestjes uitgenodigd waar ze opzich niet veel mee heeft.
Andersom werd mn zoon 0x door klasgenoten uitgenodigd en die heeft er ook gewoon een aantal uitgenodigd.

Wij zeggen: zo oud als je wordt zoveel kinderen

1 like

Heeft iemand tips voor lekker zwembrilletje (zonder neusding) voor 8 jarige? Hadden een kinderversie van de action maar die drukt zijn hele ogen samen dus ziet er steeds na afloop helemaal mishandeld uit :’)

1 like

@Philo , even opgezocht maar dat is ook een leuke set! (ben zelf ook al tijdje aan het overwegen om van die foamblokken te kopen). Zie alleen wel dat die blokken 60cm hoog zijn en van Iglu bijv 40cm.

Ook @anderen die een dergelijke foam blokken set hebben; maakt de hoogte dan nog iets uit? Mijn kindje is ook pas net 1 dus vraag me af of 60cm niet te hoog is…

Deryan is betaalbaar!

Ja ze wordt 7, maar ik vind dat te veel. Ook omdat we die niet allemaal mee kunnen nemen naar huis (wonen op 8 minuten fietsen en 25 minuten lopen). Ze mag er 6 uitnodigen en zal dan wel keuzes moeten maken dus dan vind ik het nog meer zonde dat ze er dan 2 uitnodigt waar ze niet mee speelt en haar niet hebben gevraagd maar goed. Misschien maar niet te moeilijk over doen dus.

Ik vind alleen uitnodigen als diegene jou heeft uitgenodigd een beetje flauw.
Ik zou wel eventueel een beetje sturen wanneer ze opeens met iemand komen waar ze nooit mee omgaan. Of wanneer ze iemand vergeten waar ze het juist veel over hebben. Maar dat kunnen ook gewoon kinderen zijn waar ze op school bv vaak mee buiten spelen.

2 likes

Wij hebben een hele fijne buggy via vinted kunnen kopen. Nog zo goed als nieuw voor 50 euro

Ik zou lekker op marktplaats kijken dan.

Wij gebruiken bijna altijd de wandelwagen nog en hadden ook buggy voor enkele keer (oa vliegvakanties). Had er 1 voor 15 euro en heb hem laatst ook weer voor zelfde bedrag doorverkocht. Hij liep prima (vind comfort van buggy sowieso minder dan kinderwagen) en bekleding kan vrijwel altijd in wasmachine.