Ah dat lijkt me echt teleurstellend haha. Eten is echt waar ik heel erg gelukkig van wordt, vind het nu ook helemaal niks dat ik geen eetlust heb en nergens van kan genieten.
De vorige keer zat ik 2 dagen na de bevalling aan de sushi dus toen nergens last van. Maar toen had ik volgens mij ook wel eetlust de laatste weken tijdens de zwangerschap. We gaan het zien!
@Henry oh wat slim om alvast iets gezonds te hebben voor de peuter! Vroor je dit dan in per portie?
Dank voor alle fijne tips @iedereen
âââ-
@GirlLikeThis onze peuter (2,5 jaar) gaat vanaf augustus naar de peuterspeelzaal. We zijn al eerder wezen kijken (denk rond 2 jaar en paar maanden), maar toen vond ik hem net te jong. Nu merk ik echt dat hij beter voor zichzelf opkomt, eerder op zn gemak is in nieuwe situaties en nieuwsgieriger is. Dus hebben besloten dat hij daar vanaf augustus heen gaat.
Wat ook meespeelde in deze beslissing (maar weet niet hoe dat bij jullie gaat zijn): hij slaat 9/10 keer zn middagslaapje over. Hij gaat dan namelijk in de middag (12.30 uur) weer naar de opvang en ik vond dat te druk en chaotisch om daarna nog te slapen (misschien was het wel gelukt, maar voordat ie dan een keer slaapt is het denk ik al ruim na 13 uur).