Ah, het is wel een wat sportievere fiets dan een omafiets, dus misschien geen goede optie! Als het zadel laag staat, zit ik wel rechtop, maar dat zal van je postuur afhangen.
Ik weet niet of je het te ver weg vindt maar t haagje in Huizen is heel leuk. Boven hebben ze leuke dingen voor volwassen en beneden een hele verdieping met kinderspullen
Neem wel je geld mee want behoorlijk aan de prijsss ![]()
![]()
Ik vind het wel mee vallen hoe groot ze in de grotere maten vallen. Zou dus kiezen voor maat 110/116.
@Chicago Hierop aanhakend: Wat ik ook wel eens deed was dat ik de baby ātoesprakā dat zij ook even geduld moest hebben. Omdat het meestal andersom is.
Dan lag de baby gewoon een beetje te liggen en maakte een geluidje en dan zei ik: "Nee, -naam baby- je moet nu echt even wachten want ik ga nu met -naam oudste kind- even samen kleuren.
Geen idee of het helpt hoor ![]()
Kinderwinkel Westerkade, Pinokkio Speelgoed, Little Wannahaves.
Ik heb nu van een Gazelle transporter gekocht, kan een zitje voorop, ook niet elektrisch
Waar koop je nu in fysieke winkels nog zwembandjes en UV shirtjes? Alles hangt al vol met herfst collectie ![]()
Bij de Hema zag ik ze deze week nog hangen in de sale. En anders decathlon? Die verkopen het hele jaar door zwemkleding.
Prenatal?
Bij Zeeman en Kik heb ik ze ook nog gezien
Decathlon? Dienheben dat 52 weken geloof ik
Welke maat zoek je?
Bij alle babywinkels nog zien hangen (Babydump, Babypark, van Asten, Prenatal). En de HEMAās hier in de buurt hebben ook nog zoān heel zomerschap.
Thanks all! Ben al 3 HEMAās en Zeemans afgegaan maar helaas niks⦠decathlon en prenatal zitten niet in de buurt, maandag nog een laatste rondje proberen en anders bestel ik alsnog online!
@JustinBieber 86/92, voor een jongen! Kleur maakt me niet uit, zolang het geen bloemen of unicorns zijn is alles priem.
H&M ook niet in de buurt zeker?
Scapino had hier ook UV shirts met korte mouw!
Nee⦠lang leve wonen in een dorp!
@Minettes die zit er wel hier, thanks ga ik daar nog even kijken
Je kan bij de Hema online zien of er nog voorraad in die maat in de filialen in de buurt zijn. Dan hoef je niet voor niks langs.
Wanneer heb je het nodig?
Volgens mij woon je bij mij in de buurt? bij Nijmegen?
Ik heb nog wel een Decathlon shirt in lichtblauw met een rode krab erop. Mag je zo van me hebben.
Moet wel zeggen dat ik net verhuisd ben ik dat ik het wel nog moet zien te vinden in een verhuisdoos. Dus geen 100% garantie dat ik het kan vinden
maar wil best een poging doen!
Ik ben vandaag in het Universiteitsmuseum Utrecht geweest en ik was echt aangenaam verrast. Het is heel leuk en interessant, zelfs al voor 4-jarigen. Moet je wel zelf wat meer uitleggen, maar het wordt goed uitgelegd op de bordjes.
Ze hebben overal een mysterieuze doos liggen en je gaat āonderzoekenā wat er in zou kunnen zitten.
Ik ben nu niet in de Hortus geweest maar dat is ook heel mooi, een kleine versie van de botanische tuinen.
Echt een aanrader! En als je een dreumes of peuter hebt en met twee ouders bent kun je ook nog verdelen zodat de jongste naar het Nijntje Museum kan, want dat is echt ƩƩn minuut lopen.