Wheat vond ik echt top, wel in de sale gekocht. Ik heb nu een goedkoop buitenpak van Kik ( was 12 euro oid?) en die werkt ook prima.
Ja ook bij de Zeeman! En Lidl heb ik ook eentje van, beide top
Wat leuk dat iedereen in de vakantie lekker musea uitjes doet! Wij hebben ook sinds kort een museumkaart en zijn gisteren naar Naturalis geweest (kind is 4,5 jaar). Ik dacht dat we met een uur of 3 wel klaar zouden zijn, maar hij vond het zó leuk, dat we van 11:00 tot 17:00 zijn gebleven. We waren een van de laatste die vertrokken.
Ik zelf was er wel zo rond half 4 klaar mee, maar het was zo leuk om te zien hoe hij er van genoot
Je hebt ook genoeg plekken waar je even kunt zitten om wat te eten en drinken. Dus steeds zei hij “mama zullen we even wat gaan drinken, en dan nog een keer naar insert zaal”.
Oh dit lijkt me leuk! Is het voor een peuter ook leuk denk je?
Hier ook Name It groot favoriet, hele goede kwaliteit en inderdaad beter dan al die lelijke printjes van Ielm.
H&M bevalt hier goed.
Ze kruipt nog, dus dan leek een pak mij handiger! Vanaf welke leeftijd is een broek met jas handiger?
Wij hebben tot anderhalf een broek met jas gedaan, want die had ik gekregen. Werkte net zo prima als een pak. Maar ik wilde graag zo’n leuk ielms pak dus die heb ik daarna voor dr gekocht. Nu is ze zindelijk en daarom wil ik hierna weer een broek kopen.
We zijn nu in het Nijntje museum en ondanks dat ze thuis iedere dag met d’r Nijntjes wil knuffelen is ze echt niet onder de indruk van het museum. Zijn we helemaal niet van d’r gewend. We zitten nu nog even bij de film maar daarna gaan we lekker nog even Utrecht in. We zijn er in totaal 80 minuten geweest dan. Had ik niet zo ingeschat
.
Ik had meteen een losse broek en jas gekocht. Want anders had ik ook nog wel een losse regenjas gewild
Ik heb trouwens een regenjas en broek (donkergrijs, zara, maat 86). Mocht je interesse hebben!
Haha dat had ik ook met mijn kind (was toen drie jaar) hij liep snel langs alle dingen om te doen, vond iets maar matig interessant. Ik zou een volgende keer met m’n andere kind eerder gaan al met 1,5 net 2 jaar ofzo. Gelukkig is Utrecht zelf altijd leuk!
Ons kind van 2,5 vond het ook wel leuk maar was wel sneller uitgekeken. Er is nu wel een leuke tentoonstelling maar het ligt denk ik aan je kind hoe dat gaat. Misschien als je een buggy meeneemt voor als ie in sloopkogelmodus gaat. En niet te veel verwachten van te voren want wij hebben ook wel eens binnen een half uur buiten gestaan.
En @Bospaadje de regenpak van lidl is niet helemaal waterdicht toch? Vorig jaar had ik een pak van Ducksday en mn zoontje kon als het ware rollen in het water en hij bleef droog. Hij heeft nu een pak van lidl en als hij met water speelt/in plasjes zit, wordt zijn kleding (door de pak heen) nat…
Dat weet ik niet. Hier wordt het pak gebruikt om buiten of in natte speeltuinen te spelen. Dan blijven de kleren droog. In een plas zitten is nog niet uitgetest. Met een ielm pak wel en die hield het toen niet helemaal droog, dus vrees een lidl pak ook niet. Zou dan gaan voor een echte regenbroek oid.
Mijn baby slaapt nu nog in een love to dream slaapzak, afgelopen nacht zat die in de was dus een nachtje zonder en hij slaapt dus graag met z’n handen naast z’n hoofd, maar werd dus wakker met ijskoude handjes. Na volgende maand mag ie niet meer in deze slaapzak dus ik ben een beetje rond aan het kijken naar een andere, maar wat te doen tegen die koude handjes? Toch handschoentjes oid? En als ze nu al zo koud zijn, hoe is dat dan straks in de winter joh.
Koude handjes zijn bij een baby toch heel normaal? Dacht iets met de doorbloeding die nog niet helemaal volgroeid is. Maar geen graadmeter dus voor de temperatuur van de baby zelf!
Temperatuur van een baby kun je het beste voelen in zn nekje. Als dat warm is, is zijn lichaamstemperatuur prima. Koude handjes hoeven dus niet te betekenen dat hij het koud heeft. Moest ik ook even aan wennen hoor maar klopt wel!
@Feather @Takkie ja klopt, hij heeft het verder ook niet koud hoor, maar kan me ook voorstellen dat als hij dan in z’n slaapt z’n gezicht ofzo aanraakt met die ijsklonten dat ie daar wakker van wordt.
Heeft je baby nog het inbakergevoel nodig? Anders is de Fedde & Kees slaapzak een aanrader. Zit een flapje voor over de handjes aan
Heeft iemand tips voor een school rugzak(je)? Mijn dochter gaat bijna naar school. Maar, kreeg van een vriendin al door dat dat best nauw luistert. Hij moet groot genoeg zijn, maar niet te groot, niet te zwaar, alles moet erin, zelf mee kunnen lopen etc. En nu zie ik Iets met bomen en een bos
heeft iemand een tip?
Voor m’n zoontje had ik toen een tas van Pick&Pack gekocht.
Ik denk maat S. Later in groep 3 een maat M gekocht. Hij gaat nu bijna naar groep 6 en heeft de tassen flink gebruikt en ze zien er nog mooi uit. Zijn eerste tas gebruik ik nu als luiertas voor mn dochter. En zijn tweede tas voor zwemmen. Tassen kunnen ook de wasmachine in. Er past prima een broodtrommel, drinkfles en extra in.