Nee zeker niet, mijn baby zit nu in maat 62 en ze is nog net te klein, de rand die aan de onderkant van haar oortje moet zitten zit nog net te hoog. Dus ik zou inschatten dat Artipoppe vanaf maat 68 kan ofzo?
Maar ik gebruik nu dus nog steeds de draagdoek, een geweven variant waar ze al vanaf 2,5 week oud in zit. Ik vind dat dus wel echt een gedoe met knopen, en het lukt me nu naarmate ze ouder wordt echt steeds slechter om hem goed strak aan te trekken. Ze legt haar hoofdje niet meer zo tegen mijn borst aan terwijl ik het stuk stof dat onder haar oortje kom aansnoer, waardoor er dus een slap hangend stukje stof bij haar nekje zit als ze dan wel tegen me aan in slaap valt en dan zakt ze sneller scheef in die doek heb ik het idee. Of misschien ben ik te panisch over hoe ze erin moet zitten? Sorry als ik je onderwerp kaap @Spaarlamp maar als iemand ervaring heeft met een geweven doek en dit herkent of tips heeft, heel graag!
@Kusjessoldaat Echt maar tot maat 80-86 ja? Misschien een domme vraag maar waarom kun je hem niet langer gebruiken? (ik kon mijn zoontje vanaf een maand of 6 niet meer in de draagzak tillen dus heb de ervaring er niet mee helaas).