Ik heb (nep)leren slofjes, een buitenpak en zo’n regenbroek met bretels. Maar niks is echt waterdicht in mijn ervaring, alles kan in de was is m’n mantra ![]()
Wij hebben van die magneetsluitingen van de praxis of de gamma. Werkt top!
Dit had ik voor mezelf moeten weten
… vond dat spul echt niet te drinken.
Ik had van de H&M van die waterdichte sloffen:
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0858320016.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=mk_nl|ln_dut|pl_google|ct_fm|bu_kids|kt_gen|bg_performance|cs_fmax|adt_prospecting|sp_med|pi_nlg06anu3aa214&utm_term=&gad_source=1&gad_campaignid=21619584713&gbraid=0AAAAADvrmzT5wO6rluKPO_Y8CYXuO2-jp&gclid=CjwKCAjwz5nGBhBBEiwA-W6XRLKYQKKfyb0_tveYxALxhWfMU07n4n9JBoWk2rLCpQMeBww72jX_zBoCiZoQAvD_BwE
Haha nee dat kan ik me voorstellen en helemaal prima. Wil vooral dat ze wel even buiten kan voordat ze helemaal koud en nat is dus dat klinkt prima. En @Okapi die was ik toevallig aan het bekijken en leken me idd ook handig
Kan ik me goed voorstellen… komt de baby verder goed aan per week?
Deze zijn ervoor gemaakt. Werken heel makkelijk.
Yes ik heb die gezien alleen moet je hiervoor wel boren helaas… ik zoek echt zelfklevende.
Is een slaapzak van 3.5 tog nu te warm? Heb alleen 3.5 en 0.5 dus dan is het of alleen een romper (of alleen luier?) aan of een dikkere pyjama er onder.
En als iemand een tip heeft voor een goede slaapzak die geen €100 kost, let me know.
Ik zou die van 3.5 gewoon doen en dan dunne romper eronder. Als het te warm is wordt je kindje wel wakker. Of die van 0.5 met dikke kleding eronder, als het te koud is wordt je kindje ook wel wakker.
Ik vond zelf de slaapzakken van lodger heel fijn, maar ik kocht die gewoon via vinted. Ze zijn nieuw niet echt de goedkoopste. Maar die van Hema of Wibra zijn volgens mij ook prima, en rond de 30€ per stuk.
Hema
Wij hebben alleen slaapzakken van hema en zeeman, meeste via vinted. Zou niet weten waarom dat 100 euro moet kosten.
Ik kocht een 2.5 tog bij wibra. En mocht je eens in België of Frankrijk zijn bij Kiabi heb je veel goede spullen voor baby’s, van kleding tot accessoires.
Ik heb boekenleggers gemaakt voor de dag van de leidster. Nu alleen nog iets bedenken voor op de achterkant. En dan krijgen ze er een boekenbon van de kinderboekenwinkel bij.
Edit : ik heb dit dus niet gemaakt. M’n dochter heeft met wasco gekrast en daarna met ecoline eroverheen geverfd. Het enige wat ik gedaan heb is zorgen dat ze met een schone kwast werkte. En het snijden van de boekenleggers hebben we samen gedaan.
Superleuk, ook met die cadeaubon voor de kinderboekenwinkel ![]()
Ik vind het een beetje lastig, de dag van de leidster ![]()
Ons kind gaat alleen de maandag middag heen. Ik wil met alle liefde iets geven, maar vind het aan de andere kant ook wat gek om het morgen al mee te geven en omdat hij maar een paar uurtjes heen gaat…
Mijn schoonzusje besteld daar veel, zat er laatst ook al te kijken en die hebben hele leuke dingen!
Ik geef nooit wat met de dag van de leidster, omdat mijn kind ook niet komt op de dag dat dat gevierd wordt. Ik geef altijd iets op een ander moment, laatste keer voor kerst en laatste keer voor de zomervakantie bijvoorbeeld.
Die van puckababy is duur maar die gebruik je ook 1,5 jaar en kan voor alle seizoenen. Ik vond dat de investering wel waard ipv elke 3 maanden weer een nieuwe maat kopen en dan vaak ook nog meerdere ivm seizoens wisselingen.
Verder eens dat hema ook prima slaapzakken heeft. Wij hebben dus een puckababy en dan vaak eentje extra van hema. Oh en eentje van jolein, die was echt heerlijk zacht dus die zou ik ook aanraden