Ben groot fan van dat merk zowel voor baby’s als volwassenen. En de kleding blijft ook goed na veelvuldig wassen. Ik zou daar sowieso bestellen als je kunt.
Maar hoe werkt dat dan want de opening bij de nek is voor een newborn toch veel kleiner dan een kind van 1,5 en dan zakt een baby daar toch in weg? Had daar ook naar zitten kijken en opzich is het dan een goede investering ipv elke paar maanden een nieuwe kopen, maar ik snapte het niet helemaal.
HEMA en Wibra, rond de 20/25 en echt dikke prima.
Voor een newborn vind ik Lodger echt het allerfijnste, omdat die een smalle hals hebben. Bij een oudere baby en kind hebben wij altijd Hema gebruikt, maar bij newborn waren die bij ons altijd te groot.
@Spaarlamp Hier ook een Jollein fan. Goed in aanbiedingen te vinden (op bol bijvoorbeeld zijn vaak hele goede deals).
Leuk idee! Geef je dan een boekenbon voor de opvang? Of per leidster.
Ik twijfel wat leuk is om te geven, en hoeveel cadeautjes je dan geeft want alleen voor de vaste leidsters, of ook invalkrachten?
Ik ben ook fan van Lodger, fijne stof en zijn smal waardoor ze aansluiten ipv gaan draaien. Goed te krijgen op Vinted maar in de sale ook voor prima prijzen vind ik (zie nu dat ze afritsbare winterslaapzakken hebben voor 40 euro, scheelt maar een 10tje met hema en dan vind ik hema echt minder fijn)
Ik geef een boekenbon voor de opvang. In mijn geval dus wel een peuterspeelzaal. Tis echt een clubje met 4 leidsters die al jaren samen staan. En ik weet dat ze ook in deze stad wonen dus 1 van hen zal wel een boek kopen dan voor de groep (dat is iig m’n hoop). Ik vind voor alle leidsters een bon toch wat gortig, of weer stom want allemaal een bon van 5 euro en das net niks.
En @DikkeKip tis echt niet raar als je niks geeft. Dan geef je toch gewoon een keer iets als je denkt ja nu wil ik dat. En als dat moment niet komt ook prima.
Die van ons draagt nu nog 0,5 met een romper zonder mouwen en een dunne pyjama. Hebben voor hierna wat dikkere (geloof 3.0) waarvan de mouwen afritsbaar zijn. Dus die kunnen dan eerst zonder mouwen met alleen pyjamashirt.
Ik koop eigenlijk alle slaapzakken op vinted en komen oorspronkelijk van hema, wibra, prenatal
Ja zoiets inderdaad
Zit een soort buikband die je eromheen kunt doen zodat je baby niet in de slaapzak kan zakken. Schijnt ook nog kalmerend te werken (geen idee of dat ook echt zo is). Aan de onderkant zitten drukknopen zodat je de slaapzak wat minder lang kunt maken.
Wij hebben em toen vanaf 6 maand gebruikt en waren er heel tevreden mee. Baby 2 gaat er ook in zodra hij 6 maanden is.
Ik gebruik HEMA slaapzakken van 3.0 tog maar nu nog zonder de mouwen, volgens mij zijn ze dan 2.5 (of misschien 2.0) tog. Baby heeft verder een romper met korte mouwen en pyjama met lange mouwen aan. Het is ongeveer 20 graden in zijn kamer en dit gaat heel goed, met een dunnere slaapzak wordt ie ‘s ochtends eerder wakker.
Het is inderdaad pas vanaf 6 maanden tot 2.5 jaar! En dan kan je hem ook met knoopjes onderin en een buikband passend maken voor de leeftijd van je kleintje. Helaas is de rits wel na 1.5 jaar (veel) gebruik kapot gegaan hier.
Iedere keer als mijn ouders naar Frankrijk gaan, krijg ik een hele grote tas met leuke baby/peuter kleding cadeau en de spullen zijn kwalitatief echt goed. En ja sorry, maar vaak ook leukere kleding qua designs en stijl dan in Nederland
En goede katoenen basics voor volwassenen die niet gelijk lelijk worden na het wassen.
Hoop dat de fysieke winkels ooit naar Nederland komen.
Valt dit groot of klein? Of true to size? Ken het helemaal niet en zie best wat leuks!
True to size
Ik vind het vaak wel iets kleiner vallen als je het bijvoorbeeld vergelijkt met HEMA of H&M, dus koop het vaak een maatje groter dan normaal. Maar ligt misschien ook aan het model of bouw van je kind.
Valt beetje klein. Ik zou er niet te veel van verwachten.
Rommelige winkels. Kwaliteit is mwah.
Heeft iemand Johannesbroodpitmeel gegeven bij borstvoeding zonder alles te kolven?
De huisarts vermoedt verborgen reflux en heeft een verwijzing gegeven voor de kinderarts. In de tussentijd het advies (naast omhoog houden etc.) om te starten met Johannesbroodpitmeel.
Praktisch lukt het me niet om alle borstvoeding te kolven en met een lepeltje geven lukt niet want de baby is nog heel klein.
Op internet lees ik veel dat mensen het bij kunstvoeding geven maar ik hoop borstvoeding te kunnen blijven geven.
Dat vind ik dus niet. Mijn dochter draagt kleren die ik gekocht heb daar maar ook van haar nichten en sommige kleren zijn vijf jaar oud, tig keer gewassen en zien er even goed uit als andere merken.
Ik neem daar kleren die uit katoen zijn en doet zeker niet onder voor andere dingen.