Ja dit vind ik ook irritant ik zie ze ook alleen maar met slechte reviews! Zo’n boek lijkt me top, maar ze hebben vaak slechte reviews. En gezien ook veel klein half losse onderdelen wil je wel dat het veilig is (ook omdat in ons geval we met de auto gaan dus je ziet er niet naast/op).
Een tiny magic setje. Zoals deze bijvoorbeeld.
https://www.vinted.nl/items/6472837163-tiny-magic
Ik heb er twee met autootjes en mijn zoontje doet er niet meer zoveel mee. Als je wil kan ik er eentje naar je opsturen. Hoef er niks voor te hebben. Ik vind het ideale dingen want ze nemen heel weinig ruimte in beslag.
Zo’n waterkleurboek was hier met die leeftijd een succes en auto’thes, kleine voorleesboekjes
Ziet er leuk uit, maar wat doen ze hiermee , met name die bovenste bedoel ik dan? Die met die autootjes snap ik !
Ik ben op zoek naar Indonesische kinderboekjes maar mijn Google kunsten zijn niet zo goed.
Geen ebook maar echt voorleesboekjes
Maar die is zeker niet gekocht in Nederland? Vrienden van ons verwachten een kindje en zij komt uit Indonesië en wilde dus een voorleesboekje in het Nederlands en ook een in het Indonesisch maar het lukt me online niet om iets te vinden.
Boeken in de indonesische taal weet ik niet zo, maar bij www.aikosboeken.nl hebben ze wel boekjes over die afkomst hebben.
https://www.aikosboeken.nl/c/indonesie?sort=position-asc&page=2
misschien zit er hier wat voor je tussen. Dit heeft een aardig aanbod
Ik ken ‘snuifkusjes van oma Adoe’ en ‘gebakken rijst met van alles en nog wat’. Had je die al gevonden. Volgens mij kun je op de site Aiko’s boeken nog meer vinden.
Had de reactie van @Croky nog niet gezien
Nee daar zit Indonesie niet tussen. Daar zijn ze wel mee bezig.
indonesisch zie ik er wel tussen staan
Als je de link klikt zie je de boeken in het Indonesisch.
Dat staat in de lijst, maar is dus nog niet beschikbaar. Of ze hebben dat onlangs gedaan maar ik zie er nog geen boeken bij staan.
Edit huh via de link zie ik ze nu ook. Nou superfijn!
Wel in NL gekocht, maar al een tijd geleden, mijn kinderen zijn nu al wat groter. Misschien anders op Marktplaats?
Oh dat is een goed idee!
Dit ziet er echt zo leuk uit, wat een goede tip!
Mijn zoontje heeft ook een dierenarts setje en daar maakt hij hele verhalen mee. Dat is voor een kind van 1,5 nog niet zo handig (of je moet zelf het verhaal maken) maar voor de wat oudere kindjes ideaal. Ik neem altijd minstens 1 setje mee als we naar een restaurant ofzo gaan.
Zo heb ik altijd een paar minidieren/-figuurtjes in mijn tas zitten, als we dan onverwachts ergens iets gaan drinken ofzo kan ze zichzelf daar prima mee vermaken. Afgelopen zaterdag nog een halfuur in een café zoet geweest met een klein nijlpaardje, een glitterkikker van de tandarts, een heel lelijk LOL figuurtje en een mini dino. Dan zit ze daar een hele tijd mee te spelen en verhalen te verzinnen, verbaas ik me vaak over!
Zo’n setje van tiny magic lijkt me ook ideaal