lijkt me heel overdreven
Nou ik zou een apart topic āvakantie met kinderenā wel heel chill vinden. Dan heb je ook meteen alle tips bij elkaar. Maar hier lobby ik al even voor ![]()
![]()
Dit zou ik geen slechte vinden haha.
Alle peuter proof Mallorca hotels bij een
Alle vliegen met dreumes van 14 maanden tips
Alle leuke campings zonder animatie in Frankrijk
En alle campings 5 sterren met stacaravan opties in Italiƫ ![]()
Cala dāor is prachtig! Veel kleine baaitjes met water dat heeeel langzaam diep wordt. Echt perfect voor die kleintjes. Daar zit je toch 10x lekkerder dan hof van Saksen. ![]()
Wat hebben jullie voor kledingkast voor je kind? We gaan de commode doorschuiven naar de babykamer, dus dan komt er ruimte voor ene (grote) kledingkast. Onze dochter houdt veel van haar jurkjes, dus het leek me leuk om een laag hanggedeelte te hebben zodat ze er makkelijk bij kan, maar dat heb ik eigenlijk nog niet kunnen vinden. Een rekje lijkt me niet zo hygiƫnisch (stof?)
In plaats van PAX van IKEA hebben wij voor de kinderen PLATSA.
Veel makkelijker in elkaar te zetten en makkelijk uit te breiden. Mijn dochter heeft ook alles laag hangen zodat ze zichzelf kan aankleden. Ook hebben we open vakken voor boeken en frutsels.
Pax!
Maar wij hebben het hang gedeelte weer naar boven haha. Onze 4 jarige kleed zich in het weekend anders 5x om en gebruikt de gewone kleding ook als verkleedkleding dan ![]()
Bij de dreumes hebben we een dubbele pax, maar de ene helft fungeert als opslag voor campingbedje, kleding dozen voor de toekomst (dus oude kleding van broer en zus) en zwembanden enz. Dus een enkel deel voor kleding en beddengoed etc
Oh Ikea! Dat is dus echt nog nooit in me opgekomen, terwijl we zelf daar onze kledingkasten ook van hebben
Thanks voor de tips!
Doe je ogen dicht en scroll door alsjeblieft ![]()
Ik weet niet of jullie een auto huren of zoān transfer met de bus, maar dat laatste vond ik zelf wel tegenvallen
Ben je al zo lang onderweg met kleine kind(eren), denk je er bijna te zijn, zit je nog zo lang in de bus. Dat viel bij ons toen wel tegen.
Niet om je door tegen te laten houden. We zijn meerdere keren naar Mallorca geweest en vonden het top.
Ohja, dit is altijd een tegenvaller. Daarna nog zoān hele bus aan mensen overal afzetten. Als we op vakantie zijn pakken we tegenwoordig een taxi. Reizen met kids is al intens dus dat gunnen we ons dan. En taxiās zijn in het buitenland meestal goedkoper.
Heeft iemand tips voor siteās of TikTok/insta account voor baby (bijna 1) maaltijd ideeĆ«n?
Happje gebruiken wij thuis regelmatig
Wil je alleen online dingen? Dat boek van Leonie ter Veld lijkt me namelijk precies wat je zoekt. Gewoon wat mijn baby eet ofzo.
Ja die zag ik! Maar weet niet of die nog lang bruikbaar is al van 4-12 maanden is.
Alleen als er dan ook een kamperen met kinderen topic komt want met die nachtmerrie wil ik niet geconfronteerd worden ![]()
Ons zoontje heeft eczeem tussen zijn billen (dus geen luieruitslag).
Sudocreme, Neutral, Cavilon helpen helaas niet. Iemand nog andere ideeƫn? Havermout badje?
Wij hadden dit ook. Door luieruitslag teveel met zink gesmeerd waardoor er eczeem ontstond. Advies van de huisarts was goed vet houden, dus juist geen producten met zink gebruiken zoals sucodreme. Juist wel: vaseline of wolvet. Met een paar dagen zagen wij al verschil!
Thanks!!! Gaan we proberen!
7 maanden hier en baby wil nog niks weten van hapjes. Met moeite dat ze 1 klein hapje neemt en het soms weer uitspuugt. ik blijf haar 2 x per dag (zowel fruit als groente) aanbieden. Vers/potje maakt niks uit. tijdstip ook niet (voor na of tussen borstvoeding)
Weet dat het nog niet zo belangrijk is maar na 2 maanden had ik gehoopt dat het al wat beter zou gaan. (ze is btw ook niet van de speen en heeft nogal een snel kokhalsreflex)
Zijn er tips of herkenbaarheid? is welkom
zeker omdat ze adviseren voor 8 maanden ook ivm allergie aan pinda en ei te laten wennen.