Sophie de giraf!!
Chewies & more (kon mijn baby al snel op bijten)
Bijtspeeltjee van oli & carol (hebben veel verschillende, ook wat dunnere, zoals slablaadje)
Stampen/prakken in plaats van helemaal glad pureren en daarna inderdaad kleine, zachte stukjes.
Matchstick monkey werkte hier heel goed
Ik ging de hapjes dan eerst prakken in plaats van pureren en dat steeds wat grover. En zachtere dingen zoals banaan en ander zacht fruit etc. wel in stukjes geven.
Deze was hier al snel geliefd. En op latere leeftijd ook voor kiezen, kan lekker ver in de mond en die puntjes lijkt mijn kind ook fijn te vinden.
En de watermeloen van Oli en Carol.
Iemand tips voor een bepaalde schommel voor een 2 jarige? Een nest schommel en welke dan?
Hier is de schommel van de Lidl een groot succes. Hangt ook in weer en wind buiten en blijft goed
Edit: lig er in de zomer vaak ook zelf in te chillen met 2 kinderen
Wat zijn van die dingen die ineens geld kosten als je kind 4 is? Bij ons is de bus bijvoorbeeld nog gratis t/m 11 jaar, maar de trein niet kwam ik net achter (volgens mij heeft m’n kind dus al eens zwartgereden). Meteen maar een ov-kaart met Kids Vrij genomen, dat is dus gratis terwijl een Railrunner nog wel 2,50 is. En hij heeft ook een museumkaart omdat we dat er makkelijk uithalen. Zijn er nog meer van die dingen die ineens (meer) geld kosten?
Kleren, want sinds de basisschool gaan alle broeken kapot hier.
Misschien een abonnement nemen op een dierentuin oid? Die moet je vaak ook vanaf 4 betalen.
Ja entree gaat opeens aantikken. Merk dat helemaal nu de jongste richting de 4 gaat.
En horeca, een dreumes met een eigen rietjesbeker met water en een eigen krentebol, daar kraait geen haan naar. Maar als ze dan ouder worden bestel je toch sneller overpriced ranja en iets qua eten.
bijtringen - 2 stuks - HEMA de lange oren van het witte konijn zijn echt perfect om op te kauwen. Online uitverkocht maar bij veel winkels wel voorradig.
En deze: ARK's Grabbers - Sisigma
Hotels! Onze vakanties worden per jaar duurder. Ook bijvoorbeeld dingen als een kabelbaan in de bergen moet je gaan betalen vanaf een bepaalde leeftijd.
En voorzieningen zoals zwembaden hebben vaak een speciaal kleine kinderen tarief, dat soort zaken worden allemaal duurder.
Heeft iemand een tips waar ik kan kijken voor soortgelijke jassen als hieronder?
Ik vind deze van Lil Atelier heel leuk maar het wit te besmettelijk. Zoek zoiets in het khaki oid. Heb al bij Konges Slojd gekeken maar die vallen te breed om leuk te staan bij mijn kind. Zoek een tussenjas/jas voor het voorjaar in maat 92. Budget rond de €60
Zara, Lindex, Next, the North Face, Liewood, Name It hebben dit soort dikke vesten ook.
Teddy vesten inderdaad wel, maar ik zoek specifiek iets met zo’n applicatie of iets geborduurd op de rug en dat kan ik zelf niet vinden. Ook niet bij de winkels die jij noemde toen ik even op de sites keek.
Wel een teddy jas of dat niet perse nodig?
Bij Kik hebben ze nu deze Dino`s bomberjack, Ergee, gewatteerd (Art. 1193237) | KiK Onlineshop
Next heeft zeker paar tussen staan met iets op de rug of anders op de schouders l.
Heel lief! Had deze ook gezien omdat iemand een hele leuke versie met hartjes had gepost dacht ik maarde kleur is ‘m net niet. Wel heel erg bedankt voor het meezoeken!
@Broodrooster thanks, ga ik daar ook nog even kijken
Nog een vraag over zo’n heupdrager zoals wildride. Ik wil deze misschien aanschaffen voor stukjes wandelen met de hond, even met de bakfiets weg en dan dus ook voor kleinere stukjes. Mee op vakantie. En evt wanneer kind niet in buggy wil en weigert zelf te lopen (gebeurt best vaak). Hij is 12 kg.
Is dit een aanrader hiervoor of niet? Kind wil niet meer in de draagzak maar steeds tillen is echt onmogelijk. Een (noodzakelijke) wandeling met de hond is steeds dráma, kind wil niet lopen en niet in buggy. Ben zwanger dus langer tillen dan een paar min lukt me echt niet.