bijtringen - 2 stuks - HEMA de lange oren van het witte konijn zijn echt perfect om op te kauwen. Online uitverkocht maar bij veel winkels wel voorradig.
En deze: ARK's Grabbers - Sisigma
Hotels! Onze vakanties worden per jaar duurder. Ook bijvoorbeeld dingen als een kabelbaan in de bergen moet je gaan betalen vanaf een bepaalde leeftijd.
En voorzieningen zoals zwembaden hebben vaak een speciaal kleine kinderen tarief, dat soort zaken worden allemaal duurder.
Heeft iemand een tips waar ik kan kijken voor soortgelijke jassen als hieronder?
Ik vind deze van Lil Atelier heel leuk maar het wit te besmettelijk. Zoek zoiets in het khaki oid. Heb al bij Konges Slojd gekeken maar die vallen te breed om leuk te staan bij mijn kind. Zoek een tussenjas/jas voor het voorjaar in maat 92. Budget rond de €60
Zara, Lindex, Next, the North Face, Liewood, Name It hebben dit soort dikke vesten ook.
Teddy vesten inderdaad wel, maar ik zoek specifiek iets met zo’n applicatie of iets geborduurd op de rug en dat kan ik zelf niet vinden. Ook niet bij de winkels die jij noemde toen ik even op de sites keek.
Wel een teddy jas of dat niet perse nodig?
Bij Kik hebben ze nu deze Dino`s bomberjack, Ergee, gewatteerd (Art. 1193237) | KiK Onlineshop
Next heeft zeker paar tussen staan met iets op de rug of anders op de schouders l.
Heel lief! Had deze ook gezien omdat iemand een hele leuke versie met hartjes had gepost dacht ik maarde kleur is ‘m net niet. Wel heel erg bedankt voor het meezoeken!
@Broodrooster thanks, ga ik daar ook nog even kijken
Nog een vraag over zo’n heupdrager zoals wildride. Ik wil deze misschien aanschaffen voor stukjes wandelen met de hond, even met de bakfiets weg en dan dus ook voor kleinere stukjes. Mee op vakantie. En evt wanneer kind niet in buggy wil en weigert zelf te lopen (gebeurt best vaak). Hij is 12 kg.
Is dit een aanrader hiervoor of niet? Kind wil niet meer in de draagzak maar steeds tillen is echt onmogelijk. Een (noodzakelijke) wandeling met de hond is steeds dráma, kind wil niet lopen en niet in buggy. Ben zwanger dus langer tillen dan een paar min lukt me echt niet.
Is een step niet een goede oplossing? Wij hebben er eentje die je kunt inklappen en die nemen we nu overal mee naar toe als we geen buggy meenemen.
Het lijkt me dat een wildride ook nog behoorlijk pittig is als je straks aan het einde van je zwangerschap bent.
Ik heb zoiets, een mini sling, maar vind het niet ideaal voor mijn dochter van 12 kilo. Het is al snel zwaar dragen omdat het gewicht volledig op je schouder rust, ipv een goede draagzak waarbij het gewicht ook op je heupen rust. Zeker in combinatie met een zwangerschap zou ik het niet aanraden. Zou idd eerder voor een loopfiets of een step gaan.
Die Juno Bomber van Konges valt toch niet zo breed? Ik heb twee hele dunne meisjes en het staat hen prima. Of is die Juno nou net niet het jasje dat je zoekt?
Je hebt ook van die teddy jasjes van konges, die vind ik wel breed vallen
Ik had inderdaad een juno besteld maar stond mijn zoon echt niet leuk vanwege de breedte. Echt jammer, want vind het hele leuke jasjes!
Ik heb de wildride, zou hem niet aanraden. Heb na 15 minuten dragen echt last omdat het je schouder/nek heel akelig belast.
Ik vind het net wel een aanrader omdat ons kind echt nooit meer in de buggy wil en wel altijd gepakt wilt worden. Zeker eens met het feit dat het niet de meest ergonomische keuze is hoor! En ook idd niet voor echt lange stukken.
Maar zonder dat ding vielen mijn armen altijd van m’n lijf omdat het zó zwaar was. Ik vind het ideaal.
Alleen nu in de winter net wat minder praktisch met dikke winterjassen ertussen.
Met name voor wandelen met de hond is een step of loopfiets niet handig haha. Hoevaak ik nu al met hond, loopfiets én kind heb staan struggelen. Dat is echt niet te doen. Het is dan idd ook voor max 10 min. En snap dat het ergonomisch niet ideaal is, maar dat is tillen ook niet als je zwanger bent. Het is echt voor situaties zoals dit weekend (vriend niet thuis en ik moet toch met de hond). Dan is het echt voor max 10 min. En we gaan straks een weekend weg, dan lijkt het me ook ideaal (in dat geval draagt mijn vriend ons kind dan).
Maar fijn deze ervaringen! Meer zijn altijd welkom
Ik zou kijken voor een ringsling ipv een wildride, zeker als je zwanger bent
Je kan een Wildride huren via Tiny Library. Misschien is dat wat om uit te proberen? Want ik vind ze best prijzig. Ik heb er ook naar zitten kijken omdat mijn kind het in de wagen zat was. Gelukkig was dat een fase😅
Ik heb geen wildride, maar wel een ringsling en dat vond ik met dat gewicht na 10 minuten echt niet leuk meer, en ik ben niet zwanger.
Ik heb ook nog een onbuhimo draagzak van Lenny Lamb, daarmee draag je alleen op je schouders als een rugzak. Ik slinger m’n kind daar staand op straat zo in (veel makkelijker dan in een draagzak), die heb ik veel gebruikt in die fase dat hij niet zo ver wilde lopen.