Alle tips van hierboven kan ik beamen.
Bij ons was doorlekker tot ca 6 maanden een issue, omdat ze (achteraf gezien) nog niet lekker in de liiee gegroeid was. Sindsdien 0 lekkages gehad. En idd nooit spuitluier dus veel chiller dan wegwerp (had zelf miss de pech met wegwerp net altijd door te lekken.
Andere tip is misschien kijken naar de romper? Als die te strak zit kan je ook lekkages krijgen.
Qua wassen: idd wassen op 60c en geen eco. Ik heb geen last meer van geurtjes sinds ik was met de waspoeder van totbots. Met de poede van bambino mio erbij gaat het nog chiller.
Hier ook bamboozle tweeledig systeem; je zou kunnen overweg om overdag de AIO te doen en ‘s nachts tweeledig systeem?
@Tabita hier in december verschrikkelijke last van billetjes gehad. Mijn tips:
- schimmelcreme van de kruidvat (als het schimmel is/ echt open ligt.) die van de huisarts werkte niet.
- ‘s nachts zink crème. Wij hadden van naif, geen zinkolie is te vochtig vond ik.
- overdag geen zink, maar juist veel laten ademen. Wij kochten puppy pads bij de action tegen ongelukjes.
- supergoed werkte de papaja balm. Zelfs als het helemaal open lag verzachtte het: P’URE Papayacare Baby Balm 50 GR | Etos
- tot slot shea butter: eerst goed laten drogen en dan een flinke laag.
- om ook te helpen drogen deden we soms wat talkpoeder.
Daarnaast geprobeerd, maar geen succes: zinkolie, bepanthen, cavillon spray
Daarnaast geprobeerd, wel ok: calendula babyzalf van weleda, tepelzalf