Harde geluiden doen hem niet zoverl, maar bij drukte durft hij opeens niks meer (ook zonder rij).
Tip, de Wehkamp wannadays. Ook speelgoed, luiers en weet ik het met enorme kortingen. Volgens mij alles wel wat je je kan bedenken. Deze viel me op want had ik net een maand geleden gekocht.
Heel blij met de nuna
Kijk even anders naar de test van consumentenbond:https://www.consumentenbond.nl/autostoeltje. Wij hebben de Joie i-spin 360. Die kwam toen goed uit de test. En we vinden het echt een fijn stoeltje. Wel groot, dus moet je wel ruimte voor hebben.
Edit: ANWB heeft ook veel getest: Alles over autostoeltjes | ANWB
Edit: deze hebben wij zelf vanaf 1 jaar gebruikt, maar kan vanaf 40 cm. Stoeltje kan er niet uit.
Wij hebben de Cybex maar beetje spijt van. Hij is prachtig, de ligfunctie en de kap zijn heel fijn⦠maar het ding is echt tering zwaar
Waar hebben ze fijne/leuke setjes met sjaal/handschoenen/muts zonder hysterische opdruk voor peuters en babyās? Ik zat al bij de H&M en Hema te kijken, maar ik vond dat er niet veel keuze is of dat ze net de maten die ik zoek niet hebben. Vind het bij Hema ook irritant dat je alles los moet kopen, koop liever gewoon een set.
Maxi cosi pebble 360 als je een maxi cosi wil die je ook op het onderstel van de kinderwagen kunnen zetten (hebben wij eerste jaar gebruikt). Daarna zijn wij overgegaan op de pearl 360. Die kan ook al vanaf newborn tot 4 jaar, alleen blijft de pearl vast in de auto, kan niet op je kinderwagen of mee in een winkelwagen in de supermarkt ofzo. Allebei de stoeltjes passen op dezelfde isofix base.
Wat & hoeveel geven jullie qua eten en drinken mee aan een kind in groep 1/2?
De basisschool heeft een continu rooster, dus ik moet zowel voor de kleine pauze als de lunch iets meegeven.
Een beker drinken + fruit voor de pauzehap en voor het middageten een broodtrommel met twee boterhammen + vaak iets van knijpfruit of wat extra groente en een beker melk.
Voor de kleine pauze een beker water (daar mogen ze gedurende de hele dag uit drinken en zelf bijvullen) en een bakje met fruit. Vaak druiven, een appel in stukjes of gewoon een banaan.
Lunch twee boterhammen met beleg, een pakje drinken (meestal Melk of Wicky 0%) en wat snoeptomaatjes.
Mijn kind kreeg/krijgt in groep 1 en 2:
Kleine pauze: maiswafel of minisoepstengels, handje bessen + 1 stuk fruit (of het equivalent hiervan in klein/groot fruit) en de ruimte die over is in het bakje vul ik op met groente.
Grote pauze: 3 boterhammen, half stuk fruit en de ruimte die over is vul ik ook aan met groente.
En gewoon een fles water.
Zelfde hier! Gekocht voor de eerste en gaat nu weer gebruikt worden. Echt blij mee. Zijn nu ook een stuk goedkoper dan 3 jaar geleden omdat er een nieuwere āproā uit is. Is wel nog vrij zwaar. Kan me voorstellen als je vanuit je auto ver moet lopen naar je huis of veel trappen op moet dat deze te zwaar is.
Bij Villa-uk.nl is er nu 50% korting op alles van Little Dutch. Mocht iemand nog iets zoeken voor de feestdagen ofzo.
Als jullie in een appartement wonen dan kan ik de maxi Cosi coral aanraden. Het binnenzitje is maar 1,7 kilo en kan je eruit halen. Dan hoef je niet het hele ding van 4-5 kilo mee te zeulen. Kan het echt iedereen aanraden die in een bovenwoning met trappen woont.
Als het geen meerwaarde heeft voor jullie dan kan je er weer eentje doorstrepen van je lijst!
Super makkelijk, ben ik echt heel tevreden over. Ik denk dat het ook makkelijker draait als er gewicht in de maxi cosi zit ipv een lege maxi cosi in de showroom
Ik heb bij babypark gewerkt en koop alsjeblieft geen nuna. Daar liggen de kindjes zo slecht ondersteund in, echt als een zak aardappels. Als ik advies mag geven dan zou ik toch voor of de maxicosi pebble 360 (pro) gaan of voor de cybex. Daar liggen de kindjes het beste in. De joie is evt ook een goeie optie. Vanuit babypark moeten we de romer altijd aanbieden maar ben ik persoonlijk geen fan van.
Mocht je naar een babypark of babydump gaan vraag dan even naar babygewicht in de maxicosi terwijl je hem probeert te tillen. Misschien dat dat nog de doorslag kan geven bij twijfel.
Wibra
Ja wilde ook wibra zeggen! Fijne spullen en fijne prijsjes.
Ja klopt! Leeg draait het moeilijker is ook mijn ervaring!
Wie heeft er tips voor boekjes voor kleuters die interesse in lezen hebben? Echt op het niveau dat ze ābalā kunnen lezen.
Ik heb geprobeerd te zoeken op AVI niveau maar daar kwam ik niet uit. Bij een boekje stond: AVI M3-E3 M4. Sorry hoor maar dat is voor mij nog hogere wiskunde dan die TOG waardes van destijdsā¦
Dus als mensen specifieke tips hebben, heel graag!