Wij hadden er ook een die alleen sliep in de draagzak of in de wagen als we ermee wandelden. We waren zo op dat we een Moonboon hebben aangeschaft. Ontzettend duur, maar het geld meer dan waard. En nadien kun je ze prima op marktplaats weer verkopen.
Oh wat pittig. Misschien helpt het dat alles een fase is? Dus wat nu met 7 weken niet werkt kan met 10 weken heel goed werken. Dus ik zou zeggen wat is het meest haalbare om te ambiëren en blijf dat zo nu en dan proberen. Dat kan met een draagzak gaan zitten zijn of een succesvolle transfer naar het bedje.
Huisarts/HAP bellen voor overleg. Bij echt niks drinken zou ik zelf de nacht niet zomaar ingaan.
Hier staan de richtlijnen voor wanneer bellen:
Als je ORS in huis hebt kan je daar vast mee beginnen, of even kijken of iemand in de buurt het heeft. Ons kind is een keer bijna uitgedroogd geweest bij ziekte en toen hebben we echt lepeltjes water en ORS gevoerd om de paar minuten.
Ja ik was hier ook al naar aan het kijken maar ik vind het wel nog een risico omdat ze bij ons dus ook niet in de kinderwagen gaat slapen. Ik ga er maar over nadenken.
En @Kusjessoldaat dat denk ik inderdaad ook, maar dacht misschien hebben mensen nog tips. ik probeer idd elke dag iets kleins. Van de week ook voeden in bed en haar naast me laten slapen, dat deed ze een half uur dus kon ik toch ook even rusten. En geen idee hoe het weer over een paar weken is.
Ja wij vonden het ook een risico. Maar had het zo gebruikt dat we het nog eventueel terug konden sturen als het niet werkte. Maar het was echt instant slaap.
Wij gebruiken de 5 S methode. Ook een korte uitleg van gevolgd bij het consultatiebureau en het werkt echt goed. Die uitleg was echt fijn, ik dacht ik kan het allemaal prima lezen via Google dus heb het niet nodig maar ze hadden toch nog kleine specifieke tips en tricks!
Knijpfruitje?
Plast hij nog wel?
Pfff pittig is dit hè. Wij hebben het ook zo gehad, maar wat bij ons nog wel een optie was, was om te gaan zitten op zo’n grote fitnessbal en dan bouncen. Hoefden we in elk geval niet meer continu te lopen. Vanaf een maand of drie werd het beter en lukten korte dutjes in bed of de wagen.
Heeft iemand ervaring met de titaniumbaby nitro 360 40-150 autostoel?
Heel herkenbaar. Ik heb niet echt tips, maar dat het kan volgende week maar zo weer heel anders zijn. Hier sliep ze vanaf 10 weken in de box, wel echt hazenslaapjes. Nu ze 5 maanden is ben ik een ritueeltje gaan doen voor het slapen gaan en doet ze langere dutjes in haar eigen bed. Geen idee of dat bij 7 weken ook al werkt!
Nu ik dit schrijf bedenk ik me dat ik vanaf 10 weken wel heel goed op de wakker tijden heb gelet en haar heb weggelegd als ze bijv 1,5 uur wakker was. Dat hielp ook wel had ik het idee.
Heeft iemand tips voor een leuke buitenactiviteit in Zuid Holland? Een grote speeltuin bijvoorbeeld. Het is voor aankomend weekend, ik zag dat Binnenmaas nog dicht is.
Avonturenpark Molenwaard?
Ik weet niet voor welke leeftijd je iets zoekt?
Dit is ook leuk
En deze tip deel ik ook graag, ben ik toevallig eens geweest met een vriendin die daar in de buurt woont
Zie dat zij in april weer open gaan, maar misschien leuk voor anderen hier
Heeft iemand ervaring met de zand-water tafel van de Action? Wilde deze misschien kopen voor bij mijn ouders maar vraag me af of het niet te onstabiel is.
Je kunt deze denk ik ook wel ergens huren? Tiny library ofzo?
Voor 5 jaar.
Mijn kind heeft daar vorig jaar heel veel mee gespeeld! Vind hem voor die prijs best prima maar als je hem buiten laat staan dan is hij na 1 zomer wel klaar.
Deze hebben wij nu 2 zomers gehad. Dit jaar kan die prima weer gebruikt worden. Leuk ding voor een leuke prijs. Vorige winter wel naar binnen gedaan, dit jaar niet.
Als je niet iets wil wat je na 1 zomer weg kan gooien of je hebt een kleinere tuin en kan niet alles kwijt, heb ik nog wel een tip.
Mijn schoonmoeder heeft twee van zulke bakken in de tuin gezet:
Met zand erin en dat is gewoon een plantenbak dus kun je daarna weer gebruiken voor het originele doel. Je kunt er ook water in doen.
Met s haken kan je aan het rek schepjes en bakjes hangen.
Dan is de Avonturenboerderij heel leuk! Kaartjes zijn niet goedkoop, maar er zijn altijd voor een habbekrats kaartjes te vinden op ticketveiling enzovoort.
Plaswijckpark is ook leuk! Maar Molenwaard misschien net iets leuker inderdaad.