Wordt dit gebruikt als vervanging voor zonnebrandcrème? Of smeer je dat dan alsnog onder dat shirt?
Ligt er een beetje aan, als ik in mei in de ochtend naar het strand ga dan vind ik alleen een UV pak met lange mouwen vaak wel prima. Als ik in juli midden op de dag ga dan smeer ik factor 50 + UV shirt + in de schaduw. Maar ik zie het als extra laagje bescherming omdat een UV pak ook dezelfde bescherming blijft bieden als het nat wordt bijvoorbeeld, in tegenstelling tot zonnebrand.
Dankjwel voor je reactie en voor deze tip, dit ga ik hier thuis ook bespreken.
Echt weer zo’n fase waar wij nu in komen met haar. Moet soms ook wel lachen, hoe die kleuters hun eigen leven krijgen. Vandaag zei ze bloedserieus: trouwens, morgenmiddag hebben mn vriendinnen en ik een nagellakmiddag, dat hebben we al afgesproken, mama.
Al 2/3 weken wordt de avondfles niet leeggedronken en sinds deze week is avondeten ook drama. Iemand een gouden tip?
Niet druk om maken. Eetlust gaat best wel op en neer bij jonge kinderen.
Hier ook. Ontdekte vandaag wel een kies dus hopelijk is dat het. Geef je hem yoghurt na het eten?
Nee, wel in de ochtend / middag. Dat eet hij altijd!
Misschien dat verschuiven? Wordt hij nu in de nacht wakker voor een voeding of dat niet?
Nee, dat - thank god - niet.
Mijn twee jarige weigert ook al het avondeten. Behalve friet pizza pannenkoeken etc.
Ik maak er geen strijd van en bied het hem altijd aan. Soms proeft hij, soms eet hij twee happen maar meestal niet. Als die niet wilt vreten dan lekker niet. Dan geef ik hem een broodje joeeee succes met je leven
Wij poetsen sinds januari (2,5 jaar) de tanden van mijn dochter elektrisch. Ik sprak een kennis en zij is tandarts en adviseert met 1 jaar al te wisselen zelfs, maargoed.
Nou eerst echt een drama en gedoe maar toen tipte die kennis ook de oral b magic timer app en die is geweldig. M’n dochter rent naar de badkamer toe en houdt redelijk haar mond open tijdens die 2 minuten. Als ze d’r mond dicht doet en niet opent als ik dat zeg pauzeer ik ook het filmpje en dan luistert ze daarna weer wel. Ze is ook helemaal trots op d’r stickerboek! Echt een aanrader.
Edit : ik vertel helemaal niet wat er gebeurt. Er is een wit scherm en die wordt in 2 minuten schoon gepoetst tot een plaatje, dus je ziet er steeds meer van, en een timer erbij. En dan op het einde krijg je een halve ster, muntjes en die sticker die je net vrij gepoetst hebt. Die je dan daarna weer kan bekijken in je stickerboek.
Wij hebben nu op mijn telefoon minnie mouse en op die van m’n man olaf maar er zijn heel veel karakters te kiezen.
Mijn zoon (zelfde leeftijd) poetst ook al een tijdje elektrisch met het liedje van jokie en jet! Nog een gratis tip
Nu het toch over tandenpoetsen gaat; Welke elektrische tandenborstel hebben jullie voor jullie kindje(s)?
Ik heb die van oral b de spiderman versis
De kinderopzetborstels van oral b passen ook gewoon op het volwassen handvat. Enige verschil is de kleur en de kindervariant heeft een langzame stand. Wij gebruiken die nooit.
Ik heb die van kruidvat eigen merk, tijdje geleden voor €10 inclusief setje extra opzetborstels gekocht toen alle mondverzorging 1+1 was. Werkt prima!
Kruidvat heeft nu Oral B kindertandenborstels 1+1 gratis.
Extra tip voor wie Oral B opzetborstels te duur vindt: