Tips, ervaringen & aanraders #10 (Deel 9)

Mijn zoon (zelfde leeftijd) poetst ook al een tijdje elektrisch met het liedje van jokie en jet! Nog een gratis tip

3 likes

Nu het toch over tandenpoetsen gaat; Welke elektrische tandenborstel hebben jullie voor jullie kindje(s)?

Ik heb die van oral b de spiderman versis

1 like

De kinderopzetborstels van oral b passen ook gewoon op het volwassen handvat. Enige verschil is de kleur en de kindervariant heeft een langzame stand. Wij gebruiken die nooit.

1 like

Deze, is iets van 25 euro bij Bol.

3 likes

Ik heb die van kruidvat eigen merk, tijdje geleden voor €10 inclusief setje extra opzetborstels gekocht toen alle mondverzorging 1+1 was. Werkt prima!

2 likes

Kruidvat heeft nu Oral B kindertandenborstels 1+1 gratis.

Wij hebben deze ook @Autumn
Prima ding!

2 likes

Extra tip voor wie Oral B opzetborstels te duur vindt:

1 like

Wij ook deze, was 20€ bij de kruidvat. We hebben op de plek van Elsa een sticker van Olaf, maar je krijgt 3 stickers om uit te kiezen.
Gister poetste ik per ongeluk haar tanden met mijn paradontax en ze zei gewoon “nee mama dat is jouw tandenborstel bah!”. Zo fijn, want ik snapte niet wat ik verkeerd had gedaan en waarom ze zo moeilijk deed.

1 like

Ik ben dit weekend ook bij de boomhuttenclub geweest nadat ik erover had gelezen op het forum. Volgens mij was @Vloeistof er geweest. Was echt leuk! In Den Haag Centrum, goede (lunch)kaart en ook op zondag al om 9.00 open. Vond het ook niet overdreven duur, terwijl je dus ook apart voor het spelen per kind betaalt. Speelruimte zelf was ook mooi gemaakt, mijn 2-jarige heeft zich er uitstekend vermaakt.

7 likes

Philips sonicare kids! Zit een hele leuke app bij met een beestje ‘sparkly’ die je digitale cadeautjes geeft waarmee je hem kan aankleden. Dus spuitbussen met kleur, hoedjes, petjes en ook eten en drinken. Grappig extra element en super motiverend.

2 likes

Ja sparkly is hier ook een groot succes!

5 likes

Iemand tips voor lange zomerbroeken (katoen of linnen oid) voor een smalle jongen maat 110/116? Heb al HEMA en H&M geprobeerd maar die zakken allemaal van zijn billen af. Normaal slaag ik goed bij de Zara maar zag daar nu nog weinig keus.

Eentje van Luvion! Een wasbeer.

7 likes

Misschien kijken naar iets met zo’n elastiek er in? Hier ook smalle kinderen en vaak gerimpelde tailles van het aangetrokken elastiek :sweat_smile:

1 like

Ik kijk voor mijn zoontje vaak op de meisjesafdeling. Die broeken zijn over het algemeen smaller en zakken niet van zijn billen. Heb nu een paar fijne van name it.

1 like

Dankjewel voor de tips, ook @Fishing
Als ik op de Name It site kijk zie ik voornamelijk spijkerbroeken en geen dunne zomerbroeken. Van dat merk heeft hij inderdaad wel een fijne spijkerbroek met zo’n aantrek elastiek. Maar ben nu opzoek naar iets luchtigers en zie dat niet?

3 likes

Misschien Vinted proberen voor Zara broeken?

1 like

Wibra, daar slaag ik altijd voor mijn smalle kleuter. Vorig jaar hadden ze luchtige chino broekjes.

2 likes