Ik heb een dunne katoenen joggingbroek met zomerse print van LC Waikiki, van Zalando. Mijn zoontje is ook best smal en heeft lange benen, maar dit past goed. Hema is bijvoorbeeld vaak te wijd of te kort - al zag ik daar nu in de winkel best leuke jogging-en chinobroeken die er lang uitzagen, dus misschien de moeite waard om te passen.
Kun je voor de WeToo luieremmer ook andere zakken gebruiken die goed passen? Er gaat echt een zak per dag doorheen momenteel 🥹
Marmar Copenhagen is echt fantastisch! Net als Mingo en sproet & sprout. Valt allemaal heel snel. Mingo heb je dan maar 6-8 jaar nodig. Ik koop het vooral allemaal op Vinted.
Wij kunnen gratis luierzakken ophalen bij de gemeente en die passen er ruim in. Is er bij jullie niet zo’n optie?
H&M en Hema zijn merken die ik heel breed vind vallen. Je zou eens kunnen kijken bij Your Wishes. Of Name it, maar dan zou ik even naar een winkel gaan, dat wil nog wel eens per model verschillen.
Wij gebruiken ook gewone zakken, van 25 liter. Gaan er prima in en kosten weinig
Ik heb bij de babydump/park gewerkt waar wetoo van is. Ons advies was wel echt de orginele zakken te gebruiken ivm geur. Met andere zakken bestaat het risico dat de strontlucht erin trekt en als dat zo is blijft ie voor altijd super erg ruiken. Heb er een paar in de winkel gehad waar je niet blij van werd qua geur
Neee helaas heeft onze gemeente dat niet. Ik heb nu 35 liter zakken besteld bij picnic (die komen morgen haha). Als dat niks is ga ik die van een andere supermarkt halen. Thanks allemaal!
Ik gebruik altijd die lavendel paarse van de action.
Wat groot maar dan kan die goed dicht.
Ik wist niet eens dat er aparte zakken voor waren @JustinBieber
Ja liggen er meteen naast. Geen idee of het echt werkt. Ons werd altijd verteld van wel en ik ben als de doods dat mijn emmer eindigt zoals de emmers die ik heb gezien hahah
Ik gebruik dit al 5 jaar en niks mis met die emmer met geur enzo. Maar hij zit wel snel vol.
De zakken die ik er toen bij kreeg van het merk zelf waren hier steeds stuk omdat de naad niet goed was ofzo ik gooi er steeds pedaalemmerzakken in, maar net wat ik waar gekocht heb wanneer nodig. Werkt altijd prima maar idd snel vol.
Hebben jullie aanraders voor leuke zelf-leesboeken voor kinderen die net kunnen lezen/groep 3?
Mijn kind vindt lezen erg leuk, ik ben dus eigenlijk op zoek naar van die avi boekjes met korte/makkelijke woorden. Vandaag zag ik er een paar, maar het verhaal leek me niet zo leuk. Heeft iemand aanraders?
Mijn dochter zit in groep 2 en deze twee AVI Start boekjes vind ze leuk.
Je moet ze soms wel een beetje helpen. Ze kent bijvoorbeeld de uu-klank nog niet en die komt in 1 van deze boekjes wel voor.
Edit: Ik zoe dat jouw kind al in 3 zit. Misschien dan ipv AVI start op een hoger AVI niveau zoeken.
Avi start is toch juist voor startende lezers? Ik denk dat dat goed past bij groep 3.
Vos en Haas boekjes zijn hier een hit. Heb je van alle AVI niveau’s.
Ik vond er laatst een paar bij de kringloop en anders heeft de bieb er ook heel veel.
Mijn 3.5 jarige heeft nu al een week aaneengesloten ‘night terrors, ongeveer 45/60 min nadat ze inslaapt. Ze zit vaak rechtop te gillen in bed en is ook niet aanspreekbaar. Ze wijst soms naar een random hoek en gisteren liep ze rond op haar kamer helemaal in paniek. Echt zo sneu… Het duurt meestal maar 5 minuten en daarna draait ze zich om en slaapt ze verder. Iemand ervaringen hier mee?
Als ze in groep drie zitten zijn ze nu al wel op m3/e3 niveau. avi start is meer einde kleuter periode voor de kids die dan al beetje lezen of de eerste lesweken tot de herfst.
Koen en lot serie deed het hier bij beide goed, Dolfje en foeksia. Blitz bij onze zoon ook, en dochter leest nu de pip serie (pip wil dansen, is volgens mij E3)
Ja ik… heb helaas geen oplossing. Bij ons gebeurt het als ze een drukke periode heeft en eigenlijk wat te moe is. Vind het wel lastig, want ze slaat soms wild om zich heen en kan dan geen contact met haar maken. Blijf er altijd wel in de buurt, zodat ze zich geen pijn doet