Ik vond het ijzerinfuur echt 10 x chiller dan al die pillen Na dat infuus duurde het een weekje en voelde me daarna zoveel beter en mn waardes waren ook weer helemaal goed. Fijne oplossing.
Ja ik ook. Vond het infuus top.
Wij hebben bij de eerste inderdaad ook een (gehaakt) wollen dekentje gekregen en vanaf het ziekenhuis mee naar huis al gebruikt, en nu met de tweede gebruik ik ‘m weer zoveel voor ons was dit een van de beste cadeaus en ik bewaar ‘m denk ik zelfs voor de kinderen later!
Ik ben eigenlijk echt anti sprongen, maar herkent iemand ellende rond de 13 maanden? Meine gute, wat heftig
Bedoel je de eerste peuter uitspattingen?
Ik voel me echt een oud wijf want ik ben op zoek naar een tussenjasje voor mn dochter van 1,5 jaar en ik kom alleen maar leuke jasjes tegen met zo’n rond kraagje rond de hals ipv een hogere diebje lekker kan optrekken als het frisser word bijv. ik kan t gewoon niet vinden dus even benieuwd wat jullie meiden aankrijgen voor jasjes.
Of jongens
Jezus…
Ja beetje flauw misschien.
Niet een beetje hoor.
Voor de zomer als wind/regenlaagje een dunne jas van Tumble N dry, voor een paar euro op Vinted gekocht. Die kan je ook tot hoog dicht ritsen. En als tussenjas een gevoerde Hema regenjas, ook via Vinted goed te vinden.
Mijn zoontje was vanaf die leeftijd vliegensvlug dus ik had altijd wel een capuchon voor extra toegevoegde ‘snel vastpakken’ grip.
Gek genoeg vind ik voor mn zoon dus prima een tussen jas dus vandaar mn specifieke vraag voor een jas voor een meisje
Mijn kind (1) is gek op… sorteren/ordenen. Althans ik denk dat ik het beste zo kan omschrijven. Dus bijv speeltjes op een rijtje leggen en dan een ander speeltje erop, of schijfjes komkommer met een half tomaatje erop random neerleggen. Hij kan daar echt best lang mee bezig zijn en nu denk ik eraan om voor zn verjaardag speelgoed te kopen waarbij ordenen of sorteren het uitgangspunt is. Ik denk overigens niet dat het een fase is want het is al heel lang een ding. Iemand tips voor leuk speelgoed?
Al gekeken bij Scandinavische meer op outdoor gerichte merken? Dan zijn ze meteen ook wind- en waterdicht. Ik heb fijne jasjes (gehad) van Racoon Outdoor en Reima.
Ik denk dat je dan bij van die Montessorisets uitkomt. Maar je kunt zoiets ook wel zelf maken denk ik, bijvoorbeeld een vel printen (evt plastificeren) met verschillende vakken met kleuren en dat je kind dan van die knutselpompoms of legoblokjes bij de juiste kleur moet leggen?
Grapat loose parts of zulk soorte dingen en dan zo’n bak waar je in kan sorteren. Je kunt op insta ook even bij reigerenderaaf kijken!
Staat overigens ook heel veel van op vinted in deze categorie ook van Grimms e.d.!
Learning resources heeft heel veel soorten van dit soort speelgoed.