Geef hem een mand met losse sokken
Nee grapje, een bak met grapat deed het bij onze sorteerder heel goed. Die ringetjes vond ze vooral leuk. Grimms heeft ook een soort ‘kapstokje’ waar je die dingen in kan hangen.
Geef hem een mand met losse sokken
Nee grapje, een bak met grapat deed het bij onze sorteerder heel goed. Die ringetjes vond ze vooral leuk. Grimms heeft ook een soort ‘kapstokje’ waar je die dingen in kan hangen.
Tanden die doorkomen, allerlei lichamelijke en mentale ontwikkelingen, misschien een opkomende verkoudheid. Zo’n lichaampje krijgt nogal wat te verduren en aangezien ze zich nog niet goed kunnen uiten gaan ze huilen en “moeilijk” doen. Misschien is het aandacht vragen, aandacht omdat ze last hebben van al die ontwikkelingen.
Heel herkbaar! Ik heb een dreumes van bijna 16 maanden, die ook al 2-3 maanden zo is. Ik kan geen stap zetten zonder dat hij jammert, huilt, aan mij benen hangt en opgetild wil worden. Hij eet als een bootwerker (maar wel super kieskeurig), heeft ineens een kies (maar nog maar 4 tanden) en begint los te lopen. Ik denk dat er gewoon veel gebeurd in korte tijd en dat uit zich dan in ontevreden gedrag. Ik heb nog een zoontje en weet inmiddels, alles is een fase maar ja heb je niet veel in. Hang in there!
Oh, een kies! Zou dat het misschien zijn… we voelen aan de voorkant geen nieuwe tandjes doorkomen, maar kiezen niet gecheckt. Dacht dat die als laatste zouden komen haha! Straks eens kijken.
@Huismus het is ook niet niks allemaal… ik herken ‘m zo gewoon niet, maar het zal idd wel de algehele malaise zijn.
Haha ja hij speelt ook wel heel leuk met zn flessen en poeder bakjes enzo dus misschien hou ik het bij sokken
Doorkomende tanden doen al pijn voor je iets kunt zien of voelen, dus tot ze alles hebben, kunnen tanden kunnen het altijd zijn
Precies! Nu hier een kies door is, is hij al een stuk vrolijker, zou dus best kunnen dat het al maanden pijnlijk was.
Heeft iemand een tip voor schuifjes of speldjes die blijven zitten in babyhaar? Als die überhaupt bestaan… Ik wil het haar van mijn baby nog niet knippen, maar het gaat voor haar ogen hangen.
Ik hoor Marloes van Optimavita in haar vlogs vaker over ninispeldjes op insta. Ben er zelf niet bekend mee, maar wellicht het bekijken waard.
Ik heb een megasuffe vraag en ik heb al gegoogled maar word niet veel wijzer. Ik bied tijdens het borstvoeden altijd beide borsten aan, meestal met luier verschonen ertussen. Telt dat dan als 2 keer aanleggen of 1 keer omdat het in 1 “sessie” is?
Kersverse first time moeder hier dus alles aan het uitvogelen
Wat bedoel je met 2x aanleggen? Ik deed het ook altijd zo en zag het als 1 voeding.
Ok thanks! Ik zie het ook als 1 voeding maar was onzeker.
Bedoelde eigenlijk telt het als 1 of 2 voedingen. Omdat ze zeggen dat een pasgeborene tenminste 8 keer moet worden gevoed of aangelegd.
Ik snap 'm! Ja wij zagen dat dus wel als 1 voeding. Maar ik zat denk ik ook al heel snel op 6 of 7 voedingen. Zou me meer richten op of je baby goed plast en groeit en tevreden is!
Ja deze, gaan echt niet uit. Ze zijn wel wat duurder per stuk, maar ik ben er dus ook bijn nooit één verloren omdat ze echt blijven zitten. Ook leuk dat ze wat fellere kleurtjes hebben vind ik.
Ja die anti slip knipjes! Die blijven zelfs aan je arm haar hangen haha. Echt top
Ik vind dit echt leuk. Maar mn dochter heeft dus haar haarspeldjes weg op het schoolplein
Haha, wel echt lief. Maar dan zijn deze wel duur ja.
Misschien alleen in het weekend in doen dan? Ik doe ze ook niet in naar het kdv, want daar raken ze ze wel kwijt omdat ze uit meten bij het slapen daar.
Ja dat is wel een hele goede!
En ja het is ook wel lief, maar soms. Ze stond laatst ook al met een lippenstift: ‘ja ik dacht ik geef deze aan Vera, want ik had wel geteld dat jij nog wel meer hebt mam!’
Hoi! Binnenkort voor het eerst moeder en dus hard bezig met alles kopen en uitzoeken. We willen graag zo’n tripp trapp stoel met babyzitje zodat de baby al vrij snel ook bij ons aan tafel kan zitten. Alleen zie ik ook dat ze dit van veel andere merken hebben. Heeft er iemand ervaring met een ander merk? Ik hoor en lees altijd alleen over Stokke namelijk…
Ik voel me echt een beetje suf met deze vraag, maar wat doen jullie met je kindje als je een dag alleen met ‘m bent? De dag duurt soms zo lang als we thuis blijven. Ik kom nooit aan dingen voor mezelf toe, dus ben vaak aan het einde van de dag helemaal gesloopt. Ik probeer wat in het huishouden te doen, maar hij kan niet echt lang zelf spelen en vraagt op een gegeven moment om de tv. Knutselen of tekenen duurt welgeteld 2 minuten en is altijd chaos. En we kunnen natuurlijk niet iedere keer een croissantje in de stad eten of geld uitgeven aan een binnenspeeltuin/museum/dierentuin😅 (hij is trouwens 3 jaar). Het voelt echt een beetje alsof ik een slechte moeder ben omdat ik m’n kind niet de hele dag kan entertainen. Hoe blijven jullie een beetje sane aan het einde van de dag met een peuter?