Ik weet niet hoe oud ze is, maar dit komt mij wel bekend voor. Heb dit op alle leeftijden wel eens meegemaakt. Zolang ze goed drinkt, plast en vrolijk is lijkt me dat er niet iets ernstigs aan de hand is. Wat ik wel deed was soms smoothies of waterijsjes aanbieden. En anders vragen ze vanzelf weer om eten.
Oh sorry; ze is 2,5! Probeer hier ook idd zoveel mogelijk vocht aan te bieden. Waterijsjes neemt ze wel en bepaalde knijpfruitjes ook
Hier ook bekend. Idd knijpfruit (Ella’s kitchen heeft wel wat zakjes met meer kcal) en en yoghurtijsjes (bij Jumbo) gaan er dan meestal wel in.
Heeft ze al wel alle tanden?
Ok super random maar volgende week ga ik een babyborrel houden. Heeft iemand een goede tip waar je online cupcakes kunt bestellen die ook echt lekker zijn? (Uit eigen ervaring )
Edit: een andere tip dan cupcakes is ook welkom! Moet wel geschikt zijn voor zowel volwassenen als kinderen
Eerst maakte ik altijd fotoboeken bij Hema, dan kon je (tegen betaling) na afloop ook een pdf/e-pub van je fotoalbum downloaden. Dat bieden ze nu niet meer aan, dus ik zoek nu eigenlijk een andere partij waar dat wel kan. Met google kom ik er niet helemaal uit, iemand hier toevallig een idee? Bij Albelli loop ik vast in de klantenservicechat
Hadden we 2 weken geleden toevallig. Was uiteindelijk toch buikgriep. Zoontje had zelf gelukkig alleen geen eetlust, maar wij (man en ik) werden na 2-3 dagen best wel ziek. Hij heeft een paar dagen geleefd op droog brood en Ella’s kitchen fruithapjes. Toen na een paar dagen opeens mega trek gekregen en was hij weer de oude. Houd plasluiers, alertheid en temperatuur in de gaten, dan komt het goed.
Knijpfruit? Mijn zoon is 2,5 en vreet geen avondeten (behalve alle p’s) en knijpfruit of appelmoes gaat er altijd in.
Ze mist (volgens mij) alleen nog haar achterste kiezen, begreep dat die best pittig zijn om door te komen…
Fijn dat jullie het allemaal iig herkennen, begon me al een beetje zorgen te maken
Ik zou naar Bakker Suikerbuik gaan die @kleinmaargroot tipte. Dat is echt een speelruimte. Bij Huszar (hoewel een leuke tent) hebben ze gewoon een grote bak Duplo staan.
Ik heb ooit eens een sweetbox besteld bij MadeByMom, was heel lekker!
Canva of Indesign
Hebben jullie tips voor een knuffel als kraamkado? Ik zoek de allerzachtste exemplaren (en schattigste natuurlijk). Jellycat vind ik leuk maar niet zacht en knuffelbaar genoeg
Wij hebben bij beide kinderen knuffels en knuffeldoekjes van happy horse gekregen en die zijn favoriet! Heb je ook heel verschillende varianten van, zo hebben wij een kikker, aap, koala en hond hiervan
Happy horse, is ook goed verkrijgbaar. Handig als het de lievelingsknuffel blijkt en er back-ups nodig zijn.
Is er nog iemand met een goede tip voor een baby (bijna 1 jaar, omg) die telkens gaat staan in bed, maar niet zelf gaat liggen.
Heb haar denk net al wel 20 keer opnieuw neergelegd, maar staat elke keer binnen minuut weer in haar ledikant. Oefenen overdag ook wel met zelf weer naar beneden komen naar zit of lig, maar dat gaat ook nog niet fantastisch.
Als ik haar haar in de kamer blijft gaat ze juist de hele tijd staan, als ik weg loop gaat ze huilen (en alsnog staan). Dus ben op zoek naar een tactiek die wel werkt, mocht iemand een geniale tip hebben…
Hier is de happy horse ook favoriet geworden!
Wat voor tip wil je? Die van ons bleef ook staan en huilen. Op een gegeven moment dachten we gewoon ja succes ermee en hebben we hem gelaten. Viel na kwartier in slaap ongeveer volgens mij.
Als ze doorhebben dat je elke keer blijft komen, kunnen ze dat ook als een leuk spelletje gaan zien.
Kans is wel aanwezig dat meerdere deze geven. Ik heb er bijv 3 gekregen…
Ja dit gevoel kreeg ik ook al. Geen idee wat voor tip ik zoek haha, maar misschien laten staan maar gewoon proberen.
En alles is een fase, dus zal vanzelf wel weer beter gaan. Maar zo irritant als dan echt even geen idee meer hebt wat te doen.
Ja ik liet eerste hier ook staan en op een gegeven moment worden ze moe en gaan ze op de één of andere manier wel liggen. Misschien niet de tip die je wil horen