Nee helaas geen meerdere groepen. Het is een kleine opvang en alle kinderen zitten bij elkaar. Ik heb al eerder gevraagd of er geen andere ruimte is waar ze zou kunnen slapen maar die is er helaas niet. Ze geven aan al alles geprobeerd te hebben om iedereen in slaap te krijgen (er zijn meerdere kinderen die slecht slapen).
@Applepie buitenbedden hebben ze ook niet. Het lastige is dat ze ook nergens anders slaapt dan in een bed in het donker. Ik heb al heel veel moeite moeten doen om de slaapruimte een beetje te laten verduisteren en toen ging het even beter. Vind het echt sneu voor mijn dochter. Het is natuurlijk ook veel te lang om wakker te zijn tot 15:00 uur. Is allemaal lastig want de PM’ers doen ook wat ze kunnen natuurlijk. Toch zou ik graag willen dat ze het blijven proberen na lunchtijd.
Dankjewel voor het meedenken. Het liefst zou ik haar op de wachtlijst zetten bij een andere opvang waar meer mogelijk is. Maar dit is niet mogelijk omdat de gemeente de opvang heeft gekozen (ivm sociaal medische indicatie).
Haar rond de middag ophalen is ook geen optie anders had ik dat natuurlijk gedaan.