En even een dubbelpost, want ik vind de reacties mbt lezen erg leuk. Ik vind prentenboeken geweldig, dus ik visualiseerde mezelf echt als moeder met zo’n kind dat lekker tegen je aan leunt en dan lezen. Maar haha, zo gaat dat (nog) niet. Dan scheuren die bladzijden en alles onder gekwijld
Ik moet vooral even schakelen in dat beeld.
Ik heb nu een paar harde boekjes en “lees” dan voor, en laat haar dan maar dr gang gaan. Vind het zelf alleen niet zo leuk. Ik praat wel veel (sowieso in het algemeen), en benoem ook dingen in de keuken enzo. Zag net in een ander topic de bol.com deal dus zal nog wat hardcover boekjes bestellen en dan houd ik het maar gewoon vol. Ze wordt wel echt druk van lezen, dus ik doe het niet meer bij slapen gaan. En gelukkig vind m’n man lezen leuker dan ik in dit stadium😂
@Croky ik vond je post heel leuk en ook motiverend om te lezen🫶
@Mexi ik hebben een stoffen activiteitenkubus, maar daar is ze wel echt minder (lang) in geinteresseerd. Een houten is een goed idee! Maakt het niet uit dat het “officieel” bijv 1+ is?
Ik ga even kijken op vinted.
@itakepictures gewoon houten blokken? Heb het gevoel dat dat nog te jong is, maar misschien onderschat ik het. En sowieso een goed idee voor later als het nu nog niet bevalt.