Ik heb dit reissetje van magnatiles en grote tegels van learn & grow. Mijn dochter vindt het reissetje ook hartstikke leuk om mee te spelen in een restaurant ofzo. Ja een stuk minder stenen maar je kan er wel een paar grappige dingen mee maken. Vergeleken met de grote zijn de magneten wel een heel stuk minder sterk, maar dat is ook wel logisch met zulke kleine steentjes (ze zijn echt micro haha).
Deze vind ik heel leuk (en de kinderen ook uiteraard!)
- Nederland van Charlotte Dematons
- Alfabet van Charlotte Dematons
- Het bijzondere bos van Beer
- Bij Anna in de tuin
- Het bijzondere beestjes boek
- Het verhalenorkest - de vier jaargetijden
Heeft iemand tips voor vergelijkbare boeken als Coco kan het? Favoriet van mijn dochter op dit moment
Coco en het gekke ding
Kom mee Kees
We hebben er een geitje bij
Alle Boer Boris boeken
Mama kwijt
Net zo leuk als grote sets wil ik niet zeggen, er zijn natuurlijk minder mogelijkheden. Maar hij zit hier standaard in mijn tas en daar blijft hij ook in zitten, zodat het juist voor onderweg interessant blijft.
Mijn zoon (nu 4) vindt het nog altijd leuk als ik dit reissetje tevoorschijn haal en speelt er graag mee.
Mijn zoontje heeft volgende week zijn eerste kinderfeestje van zichzelf. Hij wordt 5.
Ik twijfel over het meegeven van een snoepzakje of goodiebag aan het eind. Hij is zelf wel eens thuisgekomen met de halve Jamin of Action en ik vind dat best wel onzin. Maar het voelt anders een beetje lullig ofzo Ze knutselen wat en dat mogen ze meenemen.
Ik twijfel ineens overal over en zie er best tegenop om 5 kleuters te entertainen.
Wat is jullie ervaring met wat je meegeeft aan het einde?
Kom mee Kees
Bas de bange boomkikker
De leeuw en de Muis
Laat maar los Koala
Doe het niet.
Weer een lading snoep en plastic rommel waar eindstand niemand op zit te wachten.
Een leuk kinderfeestje is echt meer dan genoeg.
Kan je niet als activiteit iets knutselen en dat ze dat meekrijgen. Bij de wibra hebben ze wel vaak van die houten vormen die je kan beschilderen. Of iets met fotolijstjes maken en daar een foto in doen van het feestje (polaroid oid)?
Wijchebbrn een keer schatkistjes geknutseld en daarin mochten ze zelf 10 snoepjes doen en dat was dus meteen wat ze mee kregen.
En een keer een Mario feestje waarbij ze hun eigen character maakte en een āgame mapā hadden, en ze konden gouden munten krijgen per spelletje (van chocolade gedaan) en dus kregen ze dat mee naar huis.
Geen aparte cadeautjes tasjes dusā¦
als je het al doet: dan iets wat op kan haha. Kleine plastic troep vind ik als ouder echt niks haha
Als je ze wat mee wil geven is zoān minizakje haribo of een lolly oid ook prima toch? Ik geef nooit een goodiebag mee, zo zonde
@AutumnStorm @ludo @Fishing @itakepictures
Dank voor jullie reacties. Dan doe ik niks. Ze krijgen al lekkers genoeg op t feestje en ze knutselen iets dat ze mee kunnen nemen. Zelf heb ik er ook een hekel aan als mijn zoon met allerlei troep thuis komt. Ik dacht er na de kinderopvang vanaf te zijn, maar er blijven overijverige ouders
Ik vind het juist heel leuk om wat mee te geven. De ene keer groter dan de andere keer. Vorige keer alleen pringelsbakje gegeven met zān naam erop.
Ik vind het zelf overbodig dus ik doe het niet. Voel me daar ook geen moment lullig over, hoor.
Ik doe het ook niet want zit zelf ook niet te wachten op action- of aliexpresmeuk. Daarnaast snoepen ze op een feestje al genoeg.
Al vind ik het idee van @Fishing met dat schatkistje wel heel leuk en dat zou ik ook nog wel kunnen doen.
Eens, maar ik vind tien snoepjes ook belachelijk en als ouder ook niks. Wat een onzin, na een leuke middag waar (waarschijnlijk) al genoeg leuks gedaan en gesnoept is.
Wat een gezeeeeuuur altijd om die traktaties. Alsof je het zelf als kind niet leuk vond om thuis te komen met trekdrop, spek en een stuiterbal. En ja verspilling blabla, maar echt sommige praten hier alsof ze zelf nooit kind zijn geweest en nooit iets slechts doen. Voor al die opmerkingen in de trant van āik word er als moeder nooit blij van als mn kind weer thuiskomt met een bellenblaas gaat gelijk de prullenbak in!!!ā. Oke hater, ben je mn buurvrouw ofzo (die moppert als wij bellen blazen en stampt dan boos naar binnen ).
Vinden jullie een seat liner in de wagen fijn? Merk dat de kinderwagen toch wel snel vies wordt en misschien handig om even in de was te gooien. Alleen is die extra laag niet irritant. Vond dat wel met de voetzak en die ging dan toch schuiven of zakken
Alleen die bellenblaas vlekken in kleding