Tips, ervaringen & aanraders #10 (Deel 9)

Salt water hebben wij altijd. Leer en geschikt voor water.

1 like

Teva

4 likes

Teva!

3 likes

Timberlands

3 likes

Hebben altijd shoesme sandalen gehad en gaan de hele zomer mee. Ze dragen hier eigenlijk van april tot en met september elke dag & praktisch de hele dag sandalen. En deze houden het (ook qua klittenband enz) het beste uit tot nu toe haha.
Twee keer een ander merk gehad maar beide waren in de zomervakantie stuk

2 likes

Wheat en Bisgaard.

3 likes

Hush Puppies, ook wat meer budget proof maar gaan lang mee. Wel saaie modellen maar dat vind ik bij sansalen niet zo boeiend.

2 likes

Zou in elk geval een groter model nemen dan de standaard maat.

1 like

Wij hebben de ox red als luiertas. Puur omdat dat al mijn rugzak was :joy:

2 likes

Teva!

1 like

Ja +1 voor Teva, heb ze vanmorgen toevallig nog gekocht voor mn jongste kind. Gaat niet kapot en kan alles hebben. Ook lekker makkelijk aan te doen ipv dat geklooi met een gespje icm een peuter/kleuter die alles zelf wil doen. Ze hebben heel leuke kleuren nu en die met die rechte, zachte zool zijn ook erg leuk. Er staan ook honderden op Vinted.

3 likes

Heb wel een keer tevas op vinted gekocht en die zool brak toen. Bljjkbaar waren ze al best oud en was dat rubber uitgedroogd. Dus dat is wel een ding om op te letten.

1 like

Dank iedereen voor de sandalentips! Ik ben nu safe voor de Teva’s gegaan, maar heb de andere merken genoteerd voor een volgende keer :blush:

1 like

Voor in de tuin wil ik voor onze dochters nep-Crocs. (Vind de echte Crocs te prijzig voor een beetje door tuin te banjeren :slight_smile: ).

Alleen worden er verschillende namen/termen voor gebruikt (kinderklompen, kindersandalen) wat het online zoeken wat onhandig maakt.

Wie weet waar ze leuke nep-Crocs verkopen? Kom zelf niet verder dan de Scapino :slight_smile:

Echt elke drogist waar ik kom heeft een rek met die dingen staan. Dus je kan altijd een plaatselijke kruidvat of etos proberen!

4 likes

Ik heb ze idd bij de Etos gescoord.

4 likes

Ik heb nu twee jaar op rij nep-crocs van Next gekocht, rond de €12 voor een paar. Ook te koop via Zalando. Zoekterm: clogs

1 like

Heeft iemand een tip voor een fijne slaapzak voor lente/herfst voor een koukleum?

Onze zoon is nu 5,5 maand en heeft het snel koud. Hij ligt nu overdag met pyjama in een gewone puckababy slaapzak (0,5 TOG). Als ik hem dit ‘s nachts aandoe wordt hij áltijd wakker en voelt ‘ie koud, ondanks dat de babyfoon op zijn kamer 21 graden aangeeft (het lijkt wel een klein beetje te tochten onder de gordijnen door vanwege een luchtcirculatieklepje, maar anders is zijn kamer echt helemaal afgesloten). Hij draagt daarom nu nog de puckababy newborn teddy (2.0 TOG) ‘s nachts met korte mouwen romper. Dat gaat goed, maar ik maak me soms wel zorgen of dit niet te warm is. En hij is ook al bijna uit beide slaapzakken gegroeid, dus heb iets nieuws nodig.

Dacht aan de puckababy 4 seasons, maar het herfst/lente deel is voor hem echt te koud als het dezelfde stof is als de newborn en ik twijfel of de teddy stof dan weer niet te warm is.

1 like

Wat draagt hij onder de slaapzak? Ik doe vaak nog een pyjamatje aan. Vooral omdat hij nu een slaapzak zonder mouwen draagt (hij is ook al 1,5 dus minder snel koud denk ik). Maar laagjes isoleren wel dus dat zou ik doen!

1 like

4 seizoenen slaapzak van Jollein. De temperatuur op de babyfoon klopte hier overigens niks van. Ik vind het ook niet klinken alsof je kindje per see heel warm gekleed is. Die van mij is ook echt een koukleum 's nachts en draagt nu een korte mouwen romper, pyjama met lange mouwen, op haar eigen verzoek sokken omdat ze anders koude voeten denkt te krijgen en een 2.5 TOG slaapzak.

3 likes