Tips, ervaringen & aanraders #10 (Deel 9)

Deze heb ik ook gehad, heel fijn jasje. Ik had hem in maat 60 en m’n zoon heeft hem vanaf juli wel een klein jaar aan gehad denk ik.

1 like

Brein van een zwangere :joy:

Thanks allemaal! Ik ga deze bestellen in een maat groter

1 like

Deze valt ook groot vind ik hoor, dus lekker kopen.

Mijn tip is wel om hem te wassen voor dragen. Ii doe dat normaal niet met wol, maar mijn baby had de eerste keren echt een grijs baardje steeds. Nu heb ik hem 2-3x gewassen en is het voorbij.

Vind joha wel mindere kwaliteit dan dilling of engel, maar voor zo’n kleintje helemaal prima hoor.

2 likes

Ze is 16 maanden. Maar vandaag was de koorts weer weg dus we zien het maar even aan. HAP bellen kan altijd nog natuurlijk maar nu is er minder noodzaak.

Mijn dochter had deze als pakje, dus met een ‘broekje’ eraan en lekker ruim zodat hij makkelijk over alle kleren heenkon en heel veel gedragen in de herfst en winter, ook in de draagzak en wagen enzo. Superfijn materiaal.

2 likes

Welke slippers/sandalen/dergelijke raden jullie aan voor een 4 jarige? Die goed buitenspeelproof zijn en waarmee dus gefietst en gerend kan worden. Voor in de tuin hebben we crocs, maar die vind ik voor buitenshuis verder niet echt geschikt.

1 like

Salt water hebben wij altijd. Leer en geschikt voor water.

1 like

Teva

4 likes

Teva!

3 likes

Timberlands

3 likes

Hebben altijd shoesme sandalen gehad en gaan de hele zomer mee. Ze dragen hier eigenlijk van april tot en met september elke dag & praktisch de hele dag sandalen. En deze houden het (ook qua klittenband enz) het beste uit tot nu toe haha.
Twee keer een ander merk gehad maar beide waren in de zomervakantie stuk

2 likes

Wheat en Bisgaard.

3 likes

Hush Puppies, ook wat meer budget proof maar gaan lang mee. Wel saaie modellen maar dat vind ik bij sansalen niet zo boeiend.

2 likes

Ik wil een fjallraven kanken als tas voor op pad met de kinderen. Er is zoveel keus, welke kleur hebben jullie of vinden jullie leuk?

1 like

Zou in elk geval een groter model nemen dan de standaard maat.

1 like

Wij hebben de ox red als luiertas. Puur omdat dat al mijn rugzak was :joy:

2 likes

Teva!

1 like

Ja +1 voor Teva, heb ze vanmorgen toevallig nog gekocht voor mn jongste kind. Gaat niet kapot en kan alles hebben. Ook lekker makkelijk aan te doen ipv dat geklooi met een gespje icm een peuter/kleuter die alles zelf wil doen. Ze hebben heel leuke kleuren nu en die met die rechte, zachte zool zijn ook erg leuk. Er staan ook honderden op Vinted.

3 likes

Heb wel een keer tevas op vinted gekocht en die zool brak toen. Bljjkbaar waren ze al best oud en was dat rubber uitgedroogd. Dus dat is wel een ding om op te letten.

1 like

Dank iedereen voor de sandalentips! Ik ben nu safe voor de Teva’s gegaan, maar heb de andere merken genoteerd voor een volgende keer :blush:

1 like