Als je eenmaal een fijn merk hebt kun je ook proberen online te bestellen. En zelf zo’n opmeter van Shoesme aanschaffen via bol, dat is wel heel nuttig!
Ik vind Develab, Bisgaard en Wheat heel fijne schoenen, maar koop ze alleen in de sale of een outlet. Maar dan is het alsnog niet goedkoop voor die paar maanden.
Scapino schijnt ook goede schoentjes te hebben.
Ik zweer bij schoenen van Zara. Hebben vaak schoenen van echt leer, goed geprijsd en pasvorm is goed. Hebben ook leuke modellen.
Ik vond Scapino (het merk Groot) ook fijn voor die kleine maatjes. Echt leer, heel soepel, maar wel beperkte keuze.
Het merk Keen heeft erg goede en leuke schoenen en sandaaltjes. Moet je wel goed online zoeken voor redelijke prijzen. Bartogi bijvoorbeeld
Ik bestel altijd sale / oude collectie. Misschien is het dan niet 100% wat ik het aller aller leukste vindt, maar scheelt zoveel geld.
Online vind ik zelf lastig omdat schoenen toch wel een pasvorm hebben, maar ik heb zeker in de eerste tijd ook wel bij Scapino en Decathlon gekocht. Van Haren heeft ook een soort namaak-shoesme geloof ik, daar kun je ook veel passen en uitproberen.
Vinted. Kinderen lopen er maar zo kort op dat dat echt prima is.
Ik denk dat we deze mini Magna-tiles ondertussen wel een forum-hit kunnen noemen .
Wij hebben deze ook meegenomen op onze vakantie en het is een leuk setje. Zoals gezegd ook handig in restaurants.
Maar voor in de auto… zou ik niet doen. Ze vallen continue en dan heb je of een blerend kind of degene op de bijrijdersstoel moet zich steeds in onmogelijke bochten wringen om ze weer te pakken.
Niet echt een goedkoop ‘cadeautje’ maar wij gebruiken bij autoritten altijd de Timio. Ze kan dan zelf liedjes of verhaaltjes aanzetten en je kan er ook een soort quiz mee doen of je bijv alle letters/kleuren/dieren al kent. We maken m dan vast met loopylinks aan de autostoel.
De Timio vind ik verder perfect voor thuis als ze moe is en een beetje wil bank-hangen dus niet alleen handig voor autoritjes.
Verder misschien raamstickers (als hij/zij al bij het raam kan) of een zoekboek.
Wat een leuk ding, goede tip!
Meteen opgeslagen, wat een leuk ding!
Ik wil in september een weekje met m’n zoontje naar de zon, voordat hij straks naar school gaat. M’n voorkeur gaat uit naar iets van Mallorca, Tenerife of Griekenland (een eiland dus). Ik heb zelf een hekel aan all inclusive maar ik denk dat het voor een kind van 4 wel echt handig is?
Heeft er iemand tips voor een leuk hotel? Ik wil max 2000 uitgeven voor alles, ik weet niet of dit realistisch is? Dus vlucht, hotel en eten/drinken. Liefst ook aan het strand want ik zie het zelf niet zitten om te rijden daar. Ik kan in principe last minute boeken! Heb 2 weken speling om te boeken, maar wil alvast oriënteren.
Ja, echt een van de beste aankopen op speelgoed gebied hier in huis. Mijn dochter vindt het ook helemaal leuk dat ze dan zelf de liedjes kan kiezen die ze luistert.
Resultaat is wel dat je soms 25x hetzelfde liedje aan moet horen omdat dat ineens de banger van de week/maand is
Mijn man en ik gaan binnenkort kijken bij een kinderopvang voor onze toekomstige baby. Zijn er dingen waar we op moeten letten of handig zijn om te vragen voor we een keuze maken? Het komt allemaal zo op me af nu, dat ik even blokkeer in mijn hoofd. En zelf dus niet verder kom dan openingstijden.
Je kunt even de GGD-rapporten van de opvang bekijken, die horen op hun sites te staan.
Verder is het vooral gevoel denk ik. Ik ben nergens langs geweest, maar op basis van een goed rapport en punten die ik belangrijk vond (veel buitenspeelpplek, biologisch eten), gevoel op de website en contact en beschikbaarheid hebben we gekozen.
Wordt er gekookt, hebben de kinderen schermen, activiteiten, buiten spelen, soorten groepen, kun je makkelijk dagen ruilen, flexibiliteit, vaste samenstelling van personeel
Zijn er plekken waar dit kan?
Dank jullie wel voor het snelle antwoord.
Ik denk dat het voor een groot deel gevoel is! Je zou even kunnen informeren naar het voedingsbeleid als je dat belangrijk vindt. Ook zijn er soms groepen met leeftijden door elkaar, of juist per leeftijd, daar heb je misschien voorkeur in. En wat ik leuk vind is dat je bij onze opvang de kinderen brengt en haalt bij de groep zelf en dus even binnenkomt, heb ook een opvang bekeken waar je bij de deur je kind afgeeft en dat zou ik zelf minder fijn vinden. Wellicht iets om te vragen
Naast handige praktische zaken, komt uiteindelijk ook veel op je gevoel neer heb ik gemerkt. Je merkt vaak al hoe je wordt ontvangen, wat voor sfeer er hangt, in hoeverre ze je meenemen in hun verhaal, wat ze laten zien.